salamaleque schreef:Ik heb de OneK met mips besteld bij Hypostore. Met de ronde en ovale liner. Ik ben benieuwd.
Helaas hij past niet

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LaDonna75 schreef:MarjanB schreef:Nou ik ben anders super geholpen bij epplejack..
Als je geen “standaard” hoofd hebt, kunnen ze daar weinig is mijn ervaring. Maar liever naar de epplejeck dan online bestellen als je niet weet wat je hebben moet
miereneter schreef:Ik heb ter aanvulling op mijn Decathloncap nu de Uvex Elexxion met MIPS, omdat ik die extra bescherming wilde. Past perfect op mijn ovale hoofd, net als alle Uvexen. Het is wel een mega-champion, nog nooit zo gehad met een cap, maar dat kan me niet schelen. Hij past en hij beschermt.
Om de daad bij het woord te voegen, mocht ik van paard zandhappen de eerste keer dat ik hem op had (gisteren).
SansaS schreef:Lost uvex dat op? Het is het probleem van uvex toch niet je direct van je paard klapt dat zou wat zijn zeg. Ik ben ook eens 2 dagen na het kopen mijn nieuwe kep itala gecrahsd. Was blij ik.hem ophad en ja dat werd een nieuwe.
Kidde schreef:SansaS schreef:Lost uvex dat op? Het is het probleem van uvex toch niet je direct van je paard klapt dat zou wat zijn zeg. Ik ben ook eens 2 dagen na het kopen mijn nieuwe kep itala gecrahsd. Was blij ik.hem ophad en ja dat werd een nieuwe.
Samshield heeft daar wel een regeling voorIk heb er zelf geen ervaring mee, maar je kan hem voor rond de 50 euro opsturen en dan wordt hij nagekeken en hersteld. Maar hoe dat precies werkt weet ik ook niet hoor
parnassia schreef:Antares caps zijn héél fijn, zitten goed en zijn mooi. Op veel manieren passend te maken.
salamaleque schreef:Divoza zei: cap passend maken en daarna niet meer aan die knop zitten en bij EJ zeiden ze: bij het afzetten een slag losser zetten en bij opzetten weer een slag aandraaien. Ik ben veel wijzer geworden maar heb nog geen beslissing genomen.
DuoPenotti schreef:Ik laat mijn cap steeds op dezelfde maat.
Geen advies daarover gehad. Dus nooit bedacht wat beter is.
Maar heb 'm al weer een paar jaar en zit nog prima
DJZ schreef:Ik ben gelukkig al jaren heel zuinig op mijn Harry's Horse... Geen draaiknop, geen glitter&glamour Gewoon een "ouderwetse" egaal bekleedde, simpele cap van nog geen 6 tientjes, toen ik hem kocht
[ Afbeelding ]
salamaleque schreef:DuoPenotti schreef:Ik laat mijn cap steeds op dezelfde maat.
Geen advies daarover gehad. Dus nooit bedacht wat beter is.
Maar heb 'm al weer een paar jaar en zit nog prima
Fijn! Ik had ook verhalen gehoord dat de draaiknop soort van “lam” werd en je tijdens het rijden de knop steeds weer moest aandraaien en dat lijkt me nogal onhandig. Toen ik dat benoemde kwamen EJ en Divoza allebei met een verschillende oplossing. Het zou iig niet mogen, dat je cap tijdens het rijden dus los gaat zitten.