Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Toushie schreef:Hier vanochtend vroeg met Hailey gaan rijden. Heel braaf weer en voor de tweede keer zelfs een paar pasjes galop. Vorig jaar zomer begonnen met zadelmak maken, wat fanatieker met grondwerk ect. Herfst er een paar keer op . En gestopt toen we los in de grote bak konden stappen en draven en wat links en rechtsom sturen. Nu rustig aan weer opgepakt en ze is echt niks vergeten. Top pony zo braaf. Sookie leert zo al netjes alleen te zijn zonder mama.
De kinders met moeders even op de foto gezet , want ze groeien zo hard !
Lootah wacht ik op de uitslag van de Roan test... Indian is nog niet getest en ik zeg dat ze een redroan is. Iedereen om mij heen zei dat kan niet want ze heeft een staart die bovenop wit is en dat hoort bij Roan niet. Dus ze zal rabicano zijn. Maar als ik haar dochter zo zie![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Toushie schreef:Hier vanochtend vroeg met Hailey gaan rijden. Heel braaf weer en voor de tweede keer zelfs een paar pasjes galop. Vorig jaar zomer begonnen met zadelmak maken, wat fanatieker met grondwerk ect. Herfst er een paar keer op . En gestopt toen we los in de grote bak konden stappen en draven en wat links en rechtsom sturen. Nu rustig aan weer opgepakt en ze is echt niks vergeten. Top pony zo braaf. Sookie leert zo al netjes alleen te zijn zonder mama.
De kinders met moeders even op de foto gezet , want ze groeien zo hard !
Lootah wacht ik op de uitslag van de Roan test... Indian is nog niet getest en ik zeg dat ze een redroan is. Iedereen om mij heen zei dat kan niet want ze heeft een staart die bovenop wit is en dat hoort bij Roan niet. Dus ze zal rabicano zijn. Maar als ik haar dochter zo zie