Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
carmella schreef:belgje,belgje als je de sfeer goed wilt houden tussen je mederuiters , moet je vooral zo je mederuiters afkraken en jezelf alleen maar goed vinden , pas op hoge bomen vangen veel wind. waarom zo'n strijd , wie wil je overtreffen?
doe maar gewoon dan doe je gek genoeg.
DJQuarter"]
[quote="gera schreef:Belgje, reed jij op een bay met een hele volle staart, of heb ik de verkeerde persoon voor me?
ja ik vindt haar inderdaad ook wel wat van de tad rad styl weg hebben is wel leuk dat ook van een ander te horen
)
carmella schreef:als een jeugdruiter al zo hoog van de toren gaat blazen , schept dat toch een bepaalde sfeer , juist nu de "grotere" ruiters wat meer menselijk gaan worden.
Vooral jeugd moet nog ontspannen en ongedwongen zijn. Zorg dat je plezier hebt in je sport , je kunt best prestatiegericht bezig zijn maar niet ten koste van je paard of mederuiters. Ik doel echt niet op een kritisch aanval.
saxtrail schreef:andere wending dus
weet iemand de uitslagen van amateur, open pleasure en horsemanship,de vraag stell ik al....10000000 keer..................
Maar ja, ik moest scheikunde leren. Heb het waarschijnlijk gehaald!!! Joepie! Even afkloppen...