[WN] wie zijn uitsluitend of meestal op wn

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Tenfold

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 11:24

Mijn mening over het omgaan met dit soort dingen, voor wat het waard is:
Ik kijk vooral naar WN. Maar ook de berichten op de 'startpagina' van bokt lees ik, de nieuwsberichten dus. Bovendien struin ik regelmatig een paar andere fora af.
Juist door het lezen van de index/startpagina hou ik mezelf op de hoogte van berichten als deze rhino-besmetting. Voor degenen die van dit soort dingen op de hoogte willen zijn, is dat een kleine moeite (het maken van ruzie over dit soort dingen kost meer inspanning).
Een bericht op WN met een link om op belangrijke berichten elders te wijzen, lijkt me genoeg. Verder ben ik er alleen maar mee gebaat om zoveel mogelijk alle info op 1 plek te hebben, dan hou ik mezelf het snelst op de hoogte.
Om dat te bewerkstelligen is het op slot zetten van andere berichten over eenzelfde onderwerp dan een noodzakelijk kwaad.
Berichten die bedoeld zijn om ruzie te maken (zoals 'pluim voor de moderators') mogen wat mij betreft direct op slot worden gezet.

PeterV

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 13:58

Tenfold schreef:
Mijn mening over het omgaan met dit soort dingen, voor wat het waard is:
Ik kijk vooral naar WN. Maar ook de berichten op de 'startpagina' van bokt lees ik, de nieuwsberichten dus. Bovendien struin ik regelmatig een paar andere fora af.
Juist door het lezen van de index/startpagina hou ik mezelf op de hoogte van berichten als deze rhino-besmetting. Voor degenen die van dit soort dingen op de hoogte willen zijn, is dat een kleine moeite (het maken van ruzie over dit soort dingen kost meer inspanning).
Een bericht op WN met een link om op belangrijke berichten elders te wijzen, lijkt me genoeg. Verder ben ik er alleen maar mee gebaat om zoveel mogelijk alle info op 1 plek te hebben, dan hou ik mezelf het snelst op de hoogte.
Om dat te bewerkstelligen is het op slot zetten van andere berichten over eenzelfde onderwerp dan een noodzakelijk kwaad.
Berichten die bedoeld zijn om ruzie te maken (zoals 'pluim voor de moderators') mogen wat mij betreft direct op slot worden gezet.

Ook hier zal ik dan maar op reageren. Als jij de topic, pluim aan de moderators als ruzie maken ervaart, denk ik dat je eens in gesprek moet gaan met mensen die jou van dit soort waan ideeën zouden kunnen afhelpen.

Nadat ik gewoon de mededeling die ik kwijt wou op VN gezet had, dacht ik na het lezen van WN er goed aan te doen om het ook daar te zetten.

Twee redenen had ik daar voor. Mensen gaven aan niet verder te komen dan WN, en omdat WN mijn nader aan het hart ligt reageer ik daar het liefst, omdat ik mij eigen daar het beste thuis voel. Misschien heeft dit wel met de sport te maken!

De aanval van meerdere moderators en zelfs de beheerder van bokt, vind ik gewoon een beetje overdreven, net ik juist met iemand serieus aan het schrijven was.
Gelukkig heb ik mij zelf daarna per PB als nog kunnen motiveren.

Dus geïrriteerd zet ik het dus neer, een pluim aan de moderators, Niet om ruzie te maken maar misschien om mijn ongenoegen te uiten voor het feit dat ik met iemand aan het schrijven was.
Soms kan je het werk dat je doet zo letterlijk oppakken, dat het vanzelf niet meer werkbaar is.

In het leven bestaan een aantal spreekwoorden en gezegden, soort zoekt soort, waar je mee omgaat wordt je mee besmet, hee deze is wel heel toepasselijk in deze, en zo kan ik er nog wel een paar noemen.
Dus dat mensen elkaar op zoeken omdat zij van een zelfde doelgroep afkomstig zijn is in mijn ogen heel normaal. Abnormaal vind ik de stelling dat ik wel eens het e.e.a. zou kunnen missen omdat ik alleen WN lees hierop bokt.
Krijg hier een beetje het idee van dat er mensen zijn die denken dat bokt iets is, waar je het snelst iets wat er gaande is zou kunnen lezen of daar je informatie kan vandaan halen.

Ja natuurlijk wel als je het alleen over bokt hebt of alleen met bokt leeft. De meeste informatie die op VN verschijnt is informatie die al elders voor handen was.
Dus mensen met paarden in deze zoeken meteen naar een weg om elkaar te vinden en komen op bokt. Daarna gaat gewoon soort zijn soort weer zoeken om ergens over te praten waarop dat moment over te praten is, omdat je daar mee omgaat dus mee besmet bent.
Dus het moeten verder lezen dan je neus lang is, moet eigelijk zijn naar de bokkers die dit nieuws hebben van bokt, luister bv eens naar de radio, dan had je het wellicht eerder geweten.

Ruzie zoeken is aan mij niet besteed, maar ik kan er ook niks aan doen dat mijn mening niet de jou mening is, en naar iemand zijn bekkie praten daar heb ik zin aan.

Groetjes Peter Vet

Tenfold

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 14:21

GoedVetMan"]
Als jij de topic, pluim aan de moderators als ruzie maken ervaart, denk ik dat je eens in gesprek moet gaan met mensen die jou van dit soort waan ideeën zouden kunnen afhelpen
[/quote]
Hoe noem je dit soort opmerkingen dan? Als je beweert dat ik waanideeen (???) heb, alleen omdat ik een andere mening dan de jouwe heb, is het weinig respectvol om dat als waanideen te bestempelen, dat kun je dat ook anders formuleren. Gezien de reactie op dit topic van de moderators ben ik niet de enige die dat betreffende topic niet kon waarderen.
[quote="GoedVetMan"]
Ruzie zoeken is aan mij niet besteed, maar ik kan er ook niks aan doen dat mijn mening niet de jou mening is, en naar iemand zijn bekkie praten daar heb ik zin aan.
[/quote]
Je doet anders goed je best de afgelopen dagen....
Verschillen van mening is niet erg (zelfs prima). Maar dan hoort er wel respect te zijn voor een andere visie. Het gaat m.i. veel te ver om een provocerend topic openen omdat je vorige topic op slot is gezet.

[quote="GoedVetMan schreef:
Dus het moeten verder lezen dan je neus lang is, moet eigelijk zijn naar de bokkers die dit nieuws hebben van bokt, luister bv eens naar de radio, dan had je het wellicht eerder geweten

Waar denk je uit te kunnen concluderen dat ik (of anderen) dergelijke feiten alleen van Bokt haal. Waarvandaan haal jij de info dat ik geen radio luister? Dit soort opmerkingen bedoel ik nou met ruzie maken, dit slaat echt nergens op. In je post waar ik nu op reageer staan al een paar opmerkingen die volgens mij niets meer met fatsoenlijk discussieren te maken hebben....

PeterV

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 14:50

Tenfold"]

Je doet anders goed je best de afgelopen dagen....
Verschillen van mening is niet erg (zelfs prima). Maar dan hoort er wel respect te zijn voor een andere visie. Het gaat m.i. veel te ver om een provocerend topic openen omdat je vorige topic op slot is gezet.
[/quote]

Ik doe niet alleen de afgelopen dagen mijn best hoor.
En respect hebben is een wederzijds verhaal.
Het was niet mijn topic, deze was van iemand anders, en die is verwijderd.

PeterV

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 14:56

Tenfold"]
Dus het moeten verder lezen dan je neus lang is, moet eigelijk zijn naar de bokkers die dit nieuws hebben van bokt, luister bv eens naar de radio, dan had je het wellicht eerder geweten

Waar denk je uit te kunnen concluderen dat ik (of anderen) dergelijke feiten alleen van Bokt haal. Waarvandaan haal jij de info dat ik geen radio luister? Dit soort opmerkingen bedoel ik nou met ruzie maken, dit slaat echt nergens op. In je post waar ik nu op reageer staan al een paar opmerkingen die volgens mij niets meer met fatsoenlijk discussieren te maken hebben....
[/quote]
Ik praat over Bokkers in deze, je trekt het persoonlijk naar je toe

PeterV

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 15:02

Tenfold"]
Als jij de topic, pluim aan de moderators als ruzie maken ervaart, denk ik dat je eens in gesprek moet gaan met mensen die jou van dit soort waan ideeën zouden kunnen afhelpen

Hoe noem je dit soort opmerkingen dan? Als je beweert dat ik waanideeen (???) heb, alleen omdat ik een andere mening dan de jouwe heb, is het weinig respectvol om dat als waanideen te bestempelen, dat kun je dat ook anders formuleren. Gezien de reactie op dit topic van de moderators ben ik niet de enige die dat betreffende topic niet kon waarderen..
[/quote]
Gewoon zoals ik het schrijf zo bedoel ik het, jij bent begonnen over het uitlokken van. En je hebt gelijk dat ik het ook anders had kunnen brengen.
En ik begrijp ook dat je niet de enige was in deze.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 15:02

Tegenwoordig zijn er opleidingen voor informatie management. Waarom? Omdat door het aanbod van informatie die je krijgt voorgeschoteld je op een gegeven moment door de bomen het bos niet meer ziet. Dus lopen af te geven op de behoefte om deze informatie te centraliseren en voor iedereen zo toegankelijk mogelijk te maken getuigd in mijn ogen van een verouderde manier van werken. Het is de verantwoordelijkheid van iedereen om zich te informeren, en op bokt wordt dat extra makkelijk gemaakt. Dus leg die schuwkleppen af, kijk eens wat verder dan het Westernforum alleen. Het VN en ON forum "is but a mouseclick away"

PeterV

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 15:06

Cassidy schreef:
Tegenwoordig zijn er opleidingen voor informatie management. Waarom? Omdat door het aanbod van informatie die je krijgt voorgeschoteld je op een gegeven moment door de bomen het bos niet meer ziet. Dus lopen af te geven op de behoefte om deze informatie te centraliseren en voor iedereen zo toegankelijk mogelijk te maken getuigd in mijn ogen van een verouderde manier van werken. Het is de verantwoordelijkheid van iedereen om zich te informeren, en op bokt wordt dat extra makkelijk gemaakt. Dus leg die schuwkleppen af, kijk eens wat verder dan het Westernforum alleen. Het VN en ON forum "is but a mouseclick away"

Volgens mij hoort dit op AM thuis.
Of bedoel je dit speciaal voor iemand.

Rob_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 15:21

Cassidy schreef:

wat een gezeur,waarom denk je te kunnen bepalen dat men schuwkleppen (wat dat ook mag zijn Cool )heeft.
Ik vind het getuigen van inventiviteit dat er mensen zijn die proberen belangrijke info daar te krijgen waar zij zich uit vrije wil willen bevinden,inplaats van het te moeten zoeken op plekken waar men niet wil zijn Tong uitsteken
En tot nu toe lukt dat aardig Cool

Tenfold

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 15:43

GoedVetMan:
- ik heb niets uitgelokt (jeetje, dit wordt zolangzamerhand echt kleuterniveau)
- het topic wat ik noemde is het 'op slot gezette' topic van jou en niet het verwijderde topic van (ik meen) blaze
- het is ook niet aardig voor andere bokkers om er vanuit te gaan dat ze buiten bokt om oogkleppen hebben en niet naar bijv. radio luisteren

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 15:45

Blaze schreef:
Ik vind het getuigen van inventiviteit dat er mensen zijn die proberen belangrijke info daar te krijgen waar zij zich uit vrije wil willen bevinden,inplaats van het te moeten zoeken op plekken waar men niet wil zijn

Ik vind het getuigen van inventiviteit dat er mensen zijn die proberen zo min mogelijk tijd te besteden aan het verkrijgen van de informatie die ze nodig hebben.
Al eens gehoord van Personal Time Managment?

PeterV

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 15:48

Tenfold schreef:
GoedVetMan:
- ik heb niets uitgelokt (jeetje, dit wordt zolangzamerhand echt kleuterniveau)
- het topic wat ik noemde is het 'op slot gezette' topic van jou en niet het verwijderde topic van (ik meen) blaze
- het is ook niet aardig voor andere bokkers om er vanuit te gaan dat ze buiten bokt om oogkleppen hebben en niet naar bijv. radio luisteren

Lezen!!!!

Tenfold

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 15:49

Dit gaat echt nergens over....
Wat probeer je nou te bereiken?

PeterV

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 16:24

Tenfold schreef:
Dit gaat echt nergens over....
Wat probeer je nou te bereiken?

Dat vraag ik mij eigen van jou ook af. Tot na het weekeinde.

Groetjes ook op WN van Peter

Tenfold

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 16:26

I rest my case, dit heeft geen zin.

Rob_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 16:49

Cassidy schreef:
Al eens gehoord van Personal Time Managment?
Ja daar heb ik zeker van gehoord Cool

De tijd op bokt is mijn*Personal Time* die *Manage* ik op mijn eigen (bij velen bekende) wijze Bloos Cool

Rob_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 16:51

Tenfold schreef:
Heee laat mij erbuiten Bloos
Doe ik eens niks wordt nog mijn naam genoemd Cool

Tenfold

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 16:54

Hihi, ik bedoelde juist ook niet jouw topic. Zo zie je maar, ook als je je ergens niet mee bemoeit, wordt er over je gesproken. Knipoog

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 17:05

Blaze"]
[quote="Tenfold schreef:

Heee laat mij erbuiten Bloos
Doe ik eens niks wordt nog mijn naam genoemd Cool
[/quote]
Dat krijg je ervan als je altijd onschuldig als een lammetje bent Blaze Haha! Tong uitsteken

Rob_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 17:10

Cool

(wil eigenlijk alleen deze smiley plaatsen,maar dat mag niet dan krijg ik weer een usernote) Cool Cool

[edit SM; overkill aan lege regels verwijderd]

Mariekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 19:03

IK HEB LES VAN MARTINA!!! Knipoog Schijnheilig

(Marieke says hi Haha!)

Ik kijk trouwens niet uitsluitend naar westernsites...

xxx Marieke

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 11:43

WN is gewoon een forum, net als alle andere Lachen

Waar een topic staat boeit me niet. Ik hou qua posten wel rekening met de aard van het forum, maar verder is het mij om het even Lachen
Zelf een topic starten doe ik op de plek waarop ik de gewenste reactie kan verwachten. (serieuze discussie, flauwekul of een tussenvorm)

WN-ers zijn niet anders dan anderen. Net als iedereen zijn het personen met bepaalde interesses en daarmee is iedereen speciaal Lachen

Mariekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 13:19

Ik bedoel eigenlijk het westernforum. Schijnheilig

Groetjes!

Rob_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 13:22

Romkabouter schreef:

WN-ers zijn niet anders dan anderen.

Niet mee eens Cool

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 13:27

No problem Lachen