[WN] WN: Oosterwolde D-wedstrijd Silver Ranch

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Cilian

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 17:22

Ik heb het ook gezien, want ik reed met mijn haflinger direct achter je. Ook mijn paardje schrok nergens van terwijl het nog maar zijn eerste wedstrijd was. Daar was ik wel het meest trots op, omdat hij vorig voorjaar een ongelukje gehad had en daardoor toch wel schrikachtig geworden is.

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 17:54

heeft iemand xono ook nog gezien? die deed toch ook mee???

lconline

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 17:58

Ik heb ook nog meegedaan, ik rij ook mee in de beginners pleasure.
Mijn paard schrok ook niet echt van die andere drie alleen ik vond het zelf een beetje irrietant want ik was zelf uit concentratie en mijn paard niet haha naja kan gebeuren.
Ik reed met die appaloosa overigens

namara

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 20:17

leuk dat er zoveel bokers waren ik weet alleen nog niet precies wie het allemaal zijn.
en dank je wel voor het leuke compliment.ik was het pers.niet eens met de nummer 1 in de plasure dat dier liep hartstikke onregelmatig is dat jullie ook opgevallen en hij liep bij elke overgang met zijn ooren in zijn nek dat vind ik geen ontspanning.

lconline

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 09:49

Dat ben ik ook wel een beetje met je eens. maar ja, moet ook niet onsportief zijn. Maar zij doet altijd iets waardoor ze vaak wint ook vaak bij de horsemanship, is op zich toch wel knap.
Ik was derde op zich wel goed maar het kwam omdat ik in de verkeerde galop aansprong(iets wat natuurlijk alleen op de wedstrijd voorkomt)
Maar goed volgende keer beter.

namara

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 20:22

ik ben niet onsportief als iemand beter is geniet ik daar alleen maar van maar jij was beter dan nummer 1 meer ontspanning en je ziet aan je paard dat dat alles oke is maar dat zie je niet aan dat paard dat veel te diep liep en bij alle tempo wisselingen met zijn staart en oren in zijn nek en nog onregenmatig ook.het gaat mij niet om te winnen maar om een bepaald nivo te halen maar als dat het nivo is wat bedoeld wordt zijn we in de westernsport verkeerd bezig.wat vind jij?

lconline

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 20:39

ja dat ben ik ook wel een beetje met je eens.
Ik wilde trouwens ook niet zeggen dat jij onsportief was hoor.
Maar ik ging( vond ik zelf) echt super was heel erg trots op mijn paardje, alleen ik sprong verkeerd aan op de lange zijde best wel jammer maar goed, gebeurt ook alleen maar op de wedstrijd natuurlijk.
Maar ik vond het een beetje raar bij de jury want cris knol was ringsteward?

mienmien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 19:39

He bokkers.

Ik hoop dat jullie op 12 april ook allemaal van de partij zijn in de silver-ranch. Als alles lukt ben ik dan ook van de partij. Niet meer als bakrandridder of groom van Dinky maar als deelnemer in de beginnersklasse. Zie ik jullie daar???

PeppySan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 21:55

wingpearl schreef:
He bokkers.

Ik hoop dat jullie op 12 april ook allemaal van de partij zijn in de silver-ranch. Als alles lukt ben ik dan ook van de partij. Niet meer als bakrandridder of groom van Dinky maar als deelnemer in de beginnersklasse. Zie ik jullie daar???

Met dat grote, enge paard??? Haha! Die stippel X 3kleurbont? Verward
Dan durf ik niet meer te kijken! Cool

lconline

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 00:08

Uhh ff vraagje tussendoor, er was iemand op de wedstrijd die naar mij toekwam en vroeg of ik ook vaak op bokt zat en vroeg of ik leon heette. Verward
Wie was dat???? Ben benieuwd

mienmien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 16:59

PeppySan schreef:
Met dat grote, enge paard??? Haha! Die stippel X 3kleurbont? Verward
Dan durf ik niet meer te kijken! Cool

We moeten nog wel een paar dingetjes kortsluiten voor het zover is.
Maar eh....... Hoezo eng paard???
Misschien een beetje anders, maar eng??? (gelukkig is hij niet als stippelxbont herkenbaar. mensen zouden anders nog wel eens iets kunnen denken)

Het is trouwens niet de bedoeling om ook zo vaak genoemd te worden, hier op bokt, als die dame met het hele grote paard van de D wedstrijd.

Yosan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 17:10

He dapperdier, jouw paardje gaat onder het hek door, nou die van wp stapt er gewoon overheen.

Helaas heb ik jullie niet zien rijden in oosterwolde, al was ik er 'smiddags wel, ik reed mee in de amateur klasse.
ging best lekker, alleen heb ik de trail voor mezelf vergooit, ik wilde te snel en dan ga je fouten maken en wordt het geheel slordig.
voor de rest ging het best heel goed.
En alpenquater, ging super in de pleasure, vooral die race tussen sun en mistral. je paardje wordt al heel wat rustiger.
Kon ik helaas ook niet van allemaal zeggen.

Signe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-04 11:00

hihi.. dat moet ik zien! Is best een hoog hek vanaf de rug van mijn tinker gezien. *grijns*