[SGW] Voorbespreking SGW Bathmen.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Cioccolato

Re: Voorbespreking SGW Bathmen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 07:09

Wij vertrekken ook met een halfuurtje :j

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 08:58

Het springen wordt binnen opgezet

kamsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 09:04

Dat zal fijn zijn, zag eruit als een superfijne bodem.
Veel succes vandaag!

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-17 11:02

Iedereen succes vandaag!

Ik heb gister fijn gereden. 199,5 in de dressuur en daarmee bovenin de middenmoot. Springen niet een best rondje en de cross ging geweldig. Het was haar 2e cross en ook ik zat met H2 en H14 in mijn hoofd. Op H1 een dikke stop, ik was vergeten de cross modus aan te zetten denk ik. Opnieuw aangereden en daarna de hele cross zonder problemen en onwijs dapper uitgelopen!

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 15:47

Wij zijn ook weer thuis! Dik onderaan geëindigd maar zo trots <3 Springen was inderdaad binnen op een super fijne bodem. Was voor ons de eerste keer indoor springpacours, niet mega netjes maar 2 balken, wat voor ons heel prima is.

In de cross hoorde ik al dat de haag van de hoge hindernis 2 er af was gesloopt, bleef het hout over := Voor mij gunstig, anders weet ik niet of we daar wel overheen waren gekomen ;)

Op het inrijterrein sprong ie alles top. Maar helaas hier ook de crossmodus nog niet zo aan. Meteen een stop op 1, 2 gek genoeg wel in 1x, richting 3 was de vooruitknop ineens zoek en daar ook een stop. En op 4B weer... Ik wilde zó graag tenminste tot 14 komen, maar toen was ineens een knop om en heb ik verder foutloos tot de finish kunnen rijden <3 Met 3 stops en 2 balken in het springen misschien niet de uitslag waar de meeste van jullie trots op zijn, maar ik was er heel blij mee :D Was pas de 2e SGW en toch wel een stukkie pittiger dan de vorige (Ede).

Fijne organisatie, fijn parkeren en alles verder top geregeld!

davinci2412

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 18:52

Wij zijn inmiddels ook weer thuis en opgeruimd. Heel fijn kunnen rijden. Dressuur verliep wat stroef. Was zelf met andere dingen bezig en kregen net een regenbui over ons heen en paard lief vond het nodig vervelend te doen als ie tegen de regen in moest lopen 8)7 Hiermee onderaan in de ring (20ste plek), dus beetje balen.

Van ons afgezet en op naar het springen om er achter te komen dat we de martingaal vergeten waren.. Stuur raakte hierdoor wat zoek, geen fijn gevoel voor de cross.
Maar kan niets anders zeggen dan dat hij een monster cross gelopen heeft! Hij liep heerlijk foutloos en maar een paar tijdfouten.
Uiteindelijk toch nog 7de geworden dus zeker heel blij mee!

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 19:11

Wij zijn ook klaar en met de voetjes omhoog.
Wat een dag.
Natuurlijk door de strakke planning, 9u 9.30 11u 12u en 12.30, maar steeds met opzadelen een bui. Eerst cross kleren, dressuur kleren, cross kleren _O-
Het rommelde mooi voort.

De 5 jarige in de B dubbel 0. Enkel wat tijdfouten maar voor zijn 2e keer B prima. 10e prijs nog
In het L 200 punten en dubbel foutloos. 1 seconde buiten de tijd omdat ik alternatief bij 8B nam. De planten stonden in mijn aanvliegroute op het puntje dus heb ik niet gedaan. 3e prijs nog
Beide liepen eigenlijk heel soepel en leuk er door. Altijd een leuke cross :j

DameX

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 19:34

Ik heb ook heerlijk gereden gister! Volgend seizoen L starten, zijn we echt aan toe! :-)
Wat ik me afvroeg... ik zie bij sgwlive best nog wat ruiters die foutief parcours rijden in de B, iemand een idee waar dat dan mis is gegaan? Want de route spreekt voor zich lijkt mij... toch?

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 19:37

juf1986 schreef:
Ik heb ook heerlijk gereden gister! Volgend seizoen L starten, zijn we echt aan toe! :-)
Wat ik me afvroeg... ik zie bij sgwlive best nog wat ruiters die foutief parcours rijden in de B, iemand een idee waar dat dan mis is gegaan? Want de route spreekt voor zich lijkt mij... toch?

Ik werd vandaag gewaarschuwd tijdens pacours lopen door degene die gisteren hindernis jury was, dat gisten veel B paarden combinaties de (enige) pony sprong namen bij de trakheners.

Anders kan ik t me ook bijna niet voorstellen?

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 19:38

Ik rij B en L. Dan is het ter plekke nog wel eens even een lichte twijfeling hoor. Ondanks goed verkennen en het gewoon uit je hoofd leren.
De 1 kan nou eenmaal iets minder scherp onthouden dan een ander. Foutjes zijn menselijk.
Of een paard dat denkt in een andete klasse tr zitten..

DameX

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 19:54

Oohh die na de greppel dubbel sprong, nodigt inderdaad uit om rechtdoor naar de volgende te gaan... tja ik ben misschien een ouwe rot in het vak dat ik de routes altijd gemakkelijk kan onthouden zelfs als ik 2 paarden start ;-)
Nou lekker doortrainen allemaal en volgend seizoen er weer volgas tegenaan :-) jammer dat het er weer op zit....

Mikebrdt71

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 20:00

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 20:03

Oh die dubbel was wel mooi rechtuit ja _O-
Maar als je m aanreed rechts langs de boom kwam je er wel heel mooi voor om de goede lijn te rijden. Snap de paarden wel.
Niet iedereen is een oude rot in urt vak. Zo raar is dat niet dat er ee foutje gebeurd tijdens het parcour O:)
Heb het zelf ook nog nooit gehad. Maar ook ik blijf een mens en rij een dier met een eigen denkmanier af en toe _O-

Ook fijn dat naar L14 het lint was verzet.
Zag ook een lint richting hinfernis 9. Ging er maar vanuit dat ik er links langs heen moest _O-

odilekk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 20:24

Foutief parcours kan natuurlijk ook niet tussen de vlaggen door betekenen. 2 jaar geleden gebeurde dat bijna bij mij in Bathmen, uiteindelijk gelukkig gecorrigeerd :)

Edit: Mooi filmpje @Mikebrdt71! Welke camera gebruik je?

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 21:40

juf1986 schreef:

Heel mensen namen bij hindernis 9 de B pony hindernis ipv de trakhener of gewoon allebei. Ik zat bij deze hindernis te controleren gisteren.
Laatst bijgewerkt door nicole_floor op 29-10-17 21:42, in het totaal 1 keer bewerkt

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 21:41

Dubbel post

annikavolder

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 23:04

Weet iemand welke fotografen er waren naast onderstaande?
- esveo
- eventingphoto
-odd

Sharonvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 23:07

annikavolder schreef:
Weet iemand welke fotografen er waren naast onderstaande?
- esveo
- eventingphoto
-odd

joyce kolfschoten fotografie
Zag ik op Facebook een impressie van voorbij komen en Casper Mathijsen fotografie zag ik ook iets van staan op Facebook!

odD_Fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 23:23

Mooi weekend in Bathmen is alweer achter de rug...
Foto's van dag 2 staan inmiddels online op www.oddfotografie.nl
Geniet!! *\o/*

odilekk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 23:32

Gister stond Wim Bussink er in elk geval ook. Denk dat hij er vandaag ook wel weer was.

davinci2412

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 13:28

Er stond gisteren (zondag) ook een vrouw te fotograferen tussen, voor het L, hindernis 4&5. Weet iemand wie dat was?

ramaskri

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 13:35

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 13:42

Gaaf!! Ik heb van Maarten (Odd) al een héle gave foto gespot. Even wachten tot de meeste fotografen hun spul hebben upgeload en dan kan het grote bestel-spel beginnen :D

Mijn capcam filmpje (B met de 3 stops dus) staat ook op youtube voor als iemand dat boeiend vind ;)

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 13:52

Ik heb alweer van beide paarden een foto gekocht bij esveo. Ook eens leuk een pret foto in het bos.

Van Maarten heb ik ook een hele gave foto in het L. Maar ik ga ook even afwachten wat ik nog meer ga zien. Zo lastig.

Mikebrdt71

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 13:53

mn B cross foutloos en 7e.