En voor de cross kon je ook nog 2 boomstammen springen. Fijn dat dat nu kon, mijn complimenten voor de organisatie!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_lautje_ schreef:Ik heb dressuur gejureerd dus waar stijljury zat geen idee.
Kreeg nog wel de vraag van een deelnemer of ik mij verdiept had in eventing en snapte dat die anders dressuur lopen dam dressuurpaarden.
Maar geantwoord dat ik ooit wel eens een crossje heb gereden![]()
En dat basisdressuur voor alle disciplines hetzelfde is.
heleenxx schreef:Ik was trouwens erg blij met het inspringen op het gras. Een hele verbetering tov vorig jaar!
En voor de cross kon je ook nog 2 boomstammen springen. Fijn dat dat nu kon, mijn complimenten voor de organisatie!
Morniclum schreef:Ik was het niet zelf, maar mijn dochter (13) zonder bokt dus zat bij de bb ponny's nr 323. Verder niets aan te merken hoor, is ook niet om echt te klagen, maar wellicht dat ze het meenemen in de organisatie voor volgend jaar. Was al heel erg blij met dit weer. Bodem was echt goed te doen.
Maar 1 vetcheck gehad ivm niet uitrijden cross maar hartslag 60 bij aanvang dus ook opmerking gehad dat dat heel goed was. Op naar de volgende (oefen)cross!
vibabu schreef:Kayleebaas13 schreef:Ik was de 23ste aanwezig met de cross en heb van 1 uur s middags tot het einde veel foto's gemaakt Als iemand benieuwd is of hij/zij op de foto staat hoor ik het graag! Deze krijg je dan gewoon door mijn doorgestuurd
Nr 244 en 289