Verder is het binnen leuk aangekleed!

En hier de ideale tijd:
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

joyceberends schreef:Ik doe ook mee! Ik ga niet verkennen. Komt er een route ergens te staan? Of foto's van de hindernissen?
Ik start alleen de cross om 12.20
ElineHoff schreef:joyceberends schreef:Ik doe ook mee! Ik ga niet verkennen. Komt er een route ergens te staan? Of foto's van de hindernissen?
Ik start alleen de cross om 12.20
En toevallig op mijn merrie![]()
Ben benieuwd hoe jullie het doen! Vorig jaar heb ik de cross zelf met d'r gereden, prima cross om ervaring op te doen
ik rijd met een schimmel Valk, bitloos met een blauwe jas, airbagvest, eigenstartnr (ivm veiligheid voor afgaan airbag bij val) en blauw Dekje. Storm2009 schreef:Pfff ben toch stiekem wel zenuwappig. Mss zie ik morgen nog bokkers. Schiet me dan ff aanik rijd met een schimmel Valk, bitloos met een blauwe jas, airbagvest, eigenstartnr (ivm veiligheid voor afgaan airbag bij val) en blauw Dekje.
Spannend!!!

dus hoop dat ie zich beetje gedraagd 
heb een grijze broek een blauwe softshell en camera met witte lens gil maar als je mij ziet
raar beest.
tja dat daar dan net een hindernis staat... Pech. Nog een stuurfoutje van mijn kant waardoor ik een langsloper had op de ena laatste.
Met de cross vond ie de verstopte hindernis controleurs niet zo geinig maar hij was super braaf!