Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Anoniem schreef:Mooie foto's ! Straks ff kijken wat ik ga bestellen.
Weet iemand wie de vrouwelijke fotografe was? (Stond bij mij bij nr 15)

SusanH schreef:Sim: wat gebeurde er nou bij jou vlak voor de finish? Volgens mij zag ik je voorbij komen, en ineens daarna jouw paard maar dan zonder jou erop.
odD_Fotos schreef:Oei, Sim, hopelijk alles goed met jullie?
Moet er stiekem wel om lachen... Hoorde die ezel al een aantal keren heel hard balken. Vroeg me al af waar die stond: dáár dus...
(mijn man stond net op dat punt te filmen dus de actie staat goed op beeld). SusanH schreef:Was het ook. Wel laag gepunt. Maar dat hadden meerderen in ring 2. Zo maf, de hoogsten hadden 206 (zelf gezien, was ook echt goed gereden) maar het verschil met alles daaronder was echt heel groot. Snap niet waar dat verschil dan in gezeten heeft.
Sim schreef:SusanH schreef:Sim: wat gebeurde er nou bij jou vlak voor de finish? Volgens mij zag ik je voorbij komen, en ineens daarna jouw paard maar dan zonder jou erop.
Ik had de actie van de dag.....![]()
ik heb wel fijn gereden! Cross ging heerlijk. was echt een leuke cross met in het L paar leuke technische lintjes. Helaas schrok Mijn paard 20 meter voor de finish een ongeluk van een ezel die verdekt opgesteld stond in een weitje aan de rechterkant en draaide zo snel om dat ik er naast lag. Zo balen!! Cross uitgereden maar dus niet gefinished.
); "oliebol, dit is geen training dus ik mag zo gewoon niet verder!" Jammer maar helaas, kan gebeuren op naar het 2017 seizoen!
, dus we waren nog niet voor niets om half 6 ons bed uit gegaan
Mjoor schreef:Haha, je heb in ieder geval wel fijn alle hindernissen kunnen rijden!
Voor mij was Rekken, kort maar krachtig.
Mijn paard is het hele seizoen super safe geweest, bijna geen weigeringen en ik dacht in Rekken het seizoen nog even fijn af te sluiten en in 2017 eens richting het L te gaan trainen. Nou het was alles behalve dat.. Ik lag er naast bij hindernis 2.. Ik had een perfecte afstand, mooi in een verlicht zitje naar de sprong toe en op het laatst ziet hij iets op/aan de hindernis en draait zo links weg en ik ernaast. Echt zo'n stop dat je ook wel eens hebt als ze op het laatste moment ineens water zien of een gat onder een sprong.. Op het moment dat je naar de grond gaat denk je (ja ik heb een groot paard en tijd om daarover na te denken); "oliebol, dit is geen training dus ik mag zo gewoon niet verder!" Jammer maar helaas, kan gebeuren op naar het 2017 seizoen!
Gelukkig crossed mijn zusje dit jaar ook voor het eerst en zij 2x een heerlijk foutloos rondje, dus we waren nog niet voor niets om half 6 ons bed uit gegaan
Jester_ schreef:Volgende keer dus netjes terugzitten![]()
Wel pech bij beide. jammer om zo af te sluiten!
. Had in dit geval niet veel uitgemaakt. Hij trok echt op de hindernis aan en op het laatst bedacht hij zich toch 
Mjoor schreef:Jester_ schreef:Volgende keer dus netjes terugzitten![]()
Wel pech bij beide. jammer om zo af te sluiten!
Haha, voor de sprong ga ik ook wel even zitten. Had in dit geval niet veel uitgemaakt. Hij trok echt op de hindernis aan en op het laatst bedacht hij zich toch
Oh echt Marloes, wat balen zeg! Ik heb er op wat spierpijn na (en een deuk in mijn ego) niks aan overgehouden. Jij?
maar ook voor jou natuurlijk balen dat je het net overkomt voor de finish ipv er na.