[SGW] SGW Castenray 6-8 mei

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: SGW Castenray 6-8 mei

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-16 16:44

Weet iemand welke fotografen er waren? Ik heb odd fotografie gezien. Verder heb ik niemand herkend zo tijdens het rijden :p

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-16 16:45

equipe-foto ook

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-16 17:03

annikavolder schreef:
@SSdesign ik was nr 118, donkerbruin paard en turquise/bruine outfit......

Nee helaas tot 116 gefotografeerd, was mee als hulpje van deze combinatie dus ben daarna naar de trailer gegaan..

M_Vainqueur

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-16 17:13

Klinkt goed Susan! Was het springparcours heel gek of zat het gewoon niet helemaal mee?
Is het dressuur dichtbij de trailers of ver weg en kok je langs het secretariaat als je er heen loopt? Mijn groom is flink door de enkel gegaan dus even kijken hoe we extra lopen kunnen voorkomen.

Sharonvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-16 17:16

Helaas zelf toch niet gereden. Ben vorige week door m'n rug gegaan.. Maar ik had een andere ruiter voor m'n paard geregeld en dat was direct haar eerste foutloze cross *\o/* !! (Van m'n paard dan!)

Ben erg trots :D ! Mooi parcours en een lekker weertje, wat wil een mens nog meer +:)+

esje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-16 17:47

Springen een balk cross foutloos iets buiten de tijd.mooie stijlpunten
Hartslag heel voor de cross 50 na de cross 54
Kortom super tevreden.
Puppy paard begint puppy af te raken

odD_Fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-16 18:38

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-16 19:14

odD_Fotos schreef:
Ook dag 2 van deze wedstrijd staat online op http://www.oddfotografie.nl! have fun! :)

Wow! Ik vind mijn foto heel gaaf! Ga m bestellen!

Sharonvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-16 19:17

Mijn paard werd helaas geblokkeerd door de ehbo :P

Er zijn vast nog meer fotografen met mooie foto's :D

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-16 19:31

De dressuur is bij het parkeren. Maar springen en secretariaat zijn heel ver lopen. Springparcours zag er niet heel moeilijk uit maar toch een hoop balken zien vallen. Mijn man kwam niet goed uit voor de dubbel dan heb je zo al 2 balken te pakken. Vlak voor hem 2 combinaties met zoveel strafpunten dat ze de cross niet in mochten. Had ik nog niet eerder zien gebeuren. Dus toch geen simpel parcours denk ik. Fiets mee is wel een aanrader gezien de grote afstanden alles ligt erg ver uit elkaar. Succes voor iedereen die nog mag morgen!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-16 19:37

Ons puppy was foutloos in de cross en een balk met springen. Ik was er niet bij, heb de kunst proberen af te kijken in badminton.

M_Vainqueur

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-16 20:29

Aiii wij hebben geen fiets om mee te nemen, maar even kijken hoe we dat gaan doen met nummer halen morgen vroeg.

Ben wel benieuwd! Maar mijn doelen zijn gesteld:)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-16 20:34

Het is een kleine kilometer van de trailers naar het hoofdterrein/springen. Beste tippel.
Goed van Ennue, Lielle! Sprak je moeder nog even.

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-16 21:20

Hindernis 10 L paarden/M pony's

Blijft grappig die kleine pony over die sprongen.

Prisjee91

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-16 21:23

Uitslagen zaterdag staan online!
Toch geen strafpunten aangerekend gekregen bij het water! :D

Sabertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-16 21:27

Daar ging Risky lekker Kyrkelover.
Ik ga morgen ook maar eens kijken hoeveel zin die van mij er weer in heeft. Rondje L HC voor het vertrouwen.

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-16 21:36

Zie nu dat er ook nog een fout is gemaakt bij het aantal weigeringen in de cross, maar maakt eigenlijk niks uit. Pony heeft igg vandaag geleerd dat als hij stopt het niet zomaar einde verhaal is en lekker terug naar de trailer...
Puberende pony's zullen we maar zeggen, pieken en dalen en een stomme dip.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-16 05:59

Iedereen vandaag veel plezier en succes!

xSanneE_98

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-16 06:18

Ik heb ook weer gegroomd, voor Harald. Vrijdag in het B, met een wat jonger paard. 4e na dressuur (201), foutloos gesprongen en foutloos gecrost, dus een mooie 3e plaats. Gisteren heeft hij het L mee gereden met zijn nieuwe paard. (Eerste wedstrijd had hij L gestart in Etten-leur, uitgesloten op het water. Dus nog maar eens lekker geoefend en daarna een keer B gestart, toen meteen gewonnen). Hij reed zaterdag HC. 1e na dressuur 211, wel een balk met springen, maar een foutloze cross binnen de tijd. Dus dat zou een eerste plaats zijn geweest! (48,5strfpnt).
Vandaag nog eens terug voor de CIC*, het springen om 13:15 en cross om 13:45.

Ver lopen is idd jammer, maar ach, het went! (Na drie dagen flink op en neer vliegen haha!)
Wel heel veel complimenten voor de organisatie hoor!! Ondanks de slechte omstandigheden (bv de droge grond bij de trailers) doen ze zo hard hun best om het allemaal netjes te houden. Ze hebben de afgelopen dagen gesproeid en ook gezorgd voor nóg meer water bij de cross.

Neem zonnebrand mee! Ben al zo rood als een kreeft!! Haha
Succes iedereen!

Prisjee91

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-16 10:06

Wauw heb al 3 mooie foto's gespot (odD & equipe-foto)! :D

M_Vainqueur

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-16 16:05

Hier ook terug, er komt op het moment overal zand vandaan haha. Maar het verre lopen is wel echt heel jammer, vooral het nummer halen voor de dressuur was balen, scheelt zo veel tijd als die op te pikken waren bij de dressuur.
Verder lekker gereden, dressuur hadden we de verkeerde proef geoefend dus met de nieuwe proeven was het een groot drama. Een keer verkeerd rijden en heel vaak roepen wat ik moest doen en dan snel sturen. Maar viel me niet tegen met 193. Springen los rijden echt perfect. In de ring galoppeer ik aan en hij kruipt in elkaar en krijg hem in die 40 seconde niet meer aan elkaar. Helaas daardoor de helft van het parcours echt dramatisch maar de andere helft toch weer heel erg fijn. 3 balken, jammer maar helaas. En de cross, wauw wauw wauw wat een paard! Hij stond op 2 benen in het starthok en toen die stil stond wilde die er niet uit, maar dat is maar goed ook anders was ik te snel terwijl we gewoon een heel fijn voorwaarts tempo hadden met mooie grote afstanden. In de cross is die echt al lang en breed M klaar maar ik wil het springen eerst op orde hebben! Hard aan de bak dus!

odD_Fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-16 20:45

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-16 21:13

Mijn kanjer liep 194 punten in de dressuur bij elkaar. Had 1 balkje in het springen en liep op de ideale tijd een foutloze cross uit. Wat een droom debuut in de klasse M!Had met lopen wel af en toe kriebels, vooral Dé afsprong met het huis, maar we gingen overal heel fijn gecontroleerd doorheen!

Sabertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-16 21:19

Ik ben vandaag ook gestart. In het L HC, na alle drama van afgelopen seizoen, zowel springen als cross.
Dressuur een degelijk proef, ook een keer verkeerd gereden, maar goed, de proef kan nog beter. NA dressuur 2e. Springen een prutsbalk, we hadden nog zo afgesproken niet vast te houden maar mee te geven als het niet paste, maar helaas dacht de ruiter daar anders over :( cross super fijn, heb echt weer eens genoten van mijn paardje, heb onderweg zelfs een keer alles los gegooid zo blij was ik met hem, nergens een aarzeling, ruim binnen de tijd binnen, zonder moeite te doen. Na dit alles zouden we gewonnen hebben. Maar we hebben toch iets gewonnen, want het vertrouwen is dubbel en dwars weer terug!

esje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-16 21:21

Leuk al die positieve verhalen