Goldie schreef:Stond er zaterdag ook een fotograaf bij de waterbak?
Ja zaterdag stond een tijdje yvanka van klaveren diergotografie bij de waterbak!
Ben ook benieuwd naar degenen die er zondag waren en of ze mij op de foto hebben ☺️
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Heleen kende ook iemand ie daar stond, maar die maakte pas foto's van degene na mij..
vibabu schreef:Waar ik vooral van baalde was dat je 1x de boompjes mocht springen en de ringmeester bepaalde wanneer dat ging gebeuren. Oftewel, ik kwam niet bij de bomen in de buurt en had dus ook niet even de tijd om een keer over de boompjes te gaan. Gelukkig mocht bij godsgratie Goldie voorop om mij naar de startbox te brengendaarna ging hiji echt super! Een verwachtte stop op het riet maar verder ging hij als een speer. Tot hij schrok van de opsprong die hij niet verwachtte. Meneer deed z'n favo kunstje en daar lag ik weer
opgestapt en nog stiekem wat dingetjes gesprongen en door de waterbak
en dat ging super dus overal best tevreden!
Eenmaal terug op het hoofdterrein dacht ik dat ze ging stoppen op die witte bezembak, maar ze sprong toch en dus raakte ik uit balans en lag ik er bijna naast. Gelukkig herpakt en netjes over de appeltjes heen, hinnikend de finish over. Resultaat: superblije amazone & paard! 
Sim schreef:De ruiters zelf maar ook de hinderniscontroleurs moeten waakzaam zijn in zo'n geval. Als de ruiter het zelf niet in de gaten heeft moet de hinderniscontroleur aangeven dat de ruiter aan de kant moet omdat er een volgende ruiter aan komt.
SusanH schreef:smurffie: denk het niet dat ze er snel waren geweest. Zaterdag was de ruiter voor mijn man gevallen. Moest de hindernisjury van het hoofdterrein rennen naar de EHBO post om door te geven dat er bij hindernis 5 iemand gevallen was. Daarmee gaat kostbare tijd verloren, mocht het echt ernstig zijn. Volgens mij hadden ze geen porto's, of noodnummer. Zo zijn mij wel meer dingen opgevallen die ik op zijn minst een beetje vreemd vond. Ik vond het een leuke wedstrijd en heb een prima dag gehad, maar dat de organisatie prima was kan ik niet zeggen. Zal ook wel meespelen dat het de 2e keer was dat het georganiseerd werd. Er komt een hoop bij kijken om zoiets goed te laten draaien.