Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
martinev schreef:Klinkt goed M_Vainqueur!
Wat balen Susan_H, hopen dat het snel weer bij trekt, maar een verstandige keuze om niet te gaan crossen.
Ik heb vanmiddag gedressuurd, morgen de rest. Maar wat een modder.... Het lostijden was eigenlijk al niet te doen, dus dat maar niet te veel gedaan. De ring was nog slechter, m'n paard zakte vooral op de hoefslag echt tot ver over de kogels in de modder. Overal dus maar de binnenhoefslag gepakt en erg voorzichtig en braaf gereden. 182 punten en onder aan de middenmoot, maar veel stoerder durfde ik echt niet te rijden.
Daarna de cross gelopen, ziet er erg mooi uit! Wat technische dingen maar niet echt zwaar of dik. Wel inderdaad goed na blijven denken over de bodem, maar die is op heel veel plekken gelukkig prima!
Mijn startnummer is 95, en ben gek op foto's! Stalgenootje van mij is 214, als die ook op het fotolijstje mag zou dat top zijn!
_E_ schreef:Ik ben morgen als 1 van de laatsten, nummer 307. Ben dol op foto's!
Is het daar zulk slecht weer geweest dat de bodem niet heel geweldig is? We gaan het wel zien, ik heb er zin in iig!