[SGW] SGW Gelselaar/Neede 25/26/27 september

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

tientjeh

Re: SGW Gelselaar/Neede 25/26/27 september

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 16:48

Ik ben ook super tevreden! 2e cross voor mijn puppy paard. Dus een afsprong en greppel zijn dan nog wel een uitdaging.
We hadden 187 in de dressuur. Een hoop gepruts van mij in het springen en daardoor paar balkjes. En de cross gewoon helemaal foutloos. Nog veelste langzaam, hij is met alles bezig om zich heen. Vind het nog super spannend. Maar zo knap dat hij zijn 2e cross foutloos uitloopt!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 17:07

Wat goed Jantine! Ik ben heel blij voor je!

davinci2412

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 18:55

Ondanks dat het nog ver van perfect is zijn wij zeer tevreden over ons L debuut. 173 punten voor de dressuur. Twee balken en een weigering in het springparcours ( drama dus :P ) en onze cross met 3 weigeringen uitgereden. Het doel was dressuur 175 of hoger, dus redelijk in de buurt. Ik wilde het springparcours zonder weigeringen, helaas niet helemaal gelukt, liet hem zelf toch net te veel lopen en de cross wilde ik uitrijden. Dus ben zeker tevreden, even erbij bedenkende dat ik met een D pony reed, dus voor hem een M parcours wat ook voor het NK pony's stond. Dus zeker tevreden voor ons debuut. Op naar Diepenheim *\o/*

Maaarleeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 19:08

DmNqUe schreef:
Ik ben vandaag ook aanwezig geweest maar om te fotograferen! wat een fantastische combinaties zijn er voorbij gekomen! Ook morgen ben ik weer aanwezig, dus als er mensen mee doen hoor graag startnummers haha, dan vink ik dit aan op de startlijsten die ik heb uitgeprint!
[ Afbeelding ] [ Afbeelding ]

Mooie foto's!! Heb je ook een foto van startnummer 15? Dat is een vriendin van mij.

__Rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 19:16

Wie weet welke fotografen er waren? Ik heb Henry van arem gezien.
Was ook een vrouw die een foto had gemaakt toen ik richting losrijden vd dressuur ging..was eventingphoto er nog?
Mijn vader had ook nog een man gezien bij de waterbak..

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 19:38

Appie Bosch was er ook om foto's te maken. Zijn facebook is geloof ik openbaar, dus je zou ze moeten kunnen zien.

davinci2412

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 19:43

Kan haast niet wachten tot de foto's! Vind het altijd zo leuk nagenieten met de foto's :D

DmNqUe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 20:48

Nou het was een lange maar super geslaagde dag! Van gister heb ik van bijna iedereen foto's! ik heb 1 iemand gemist voor een toilet bezoekje en de oefen cross niet meer gefotografeerd. Vandaag als goed is echt iedereen van begin tot eind op de foto gehad die mij gepasseerd is! Foto's zijn nu bezig met op de computer zetten dus zal zo weer eventjes wat foto's laten zien!

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-15 20:55

Super leuk! Ben erg benieuwd. Tof ook dat je van iedereen foto's hebt gemaakt :D

leentje34

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 21:04

Na een eerste plaatst met dressuur (208 in ring 3) en een foutloos springrondje gingen we vol goede moed de cross is..helaas sprong ze flink naar links weg voor hindernis 1! Terug kunnen zetten, gesprongen en verder een foutloze cross maar helaas werd deze als weigering gerekend Ik hoorde het al en gezien de vele valpartijen voor me maar rustig aan gereden. Erg jammer..

Equigeniek ik was nr 85, komen je foto's op fb aangezien je site niet meer online is? Ik heb verder dan odd foto's gezien, iemand nog andere fotografen gezien?

leentje34

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 21:11

OW zie net de andere namen pas

DmNqUe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 21:12

leentje34 schreef:
Na een eerste plaatst met dressuur (208 in ring 3) en een foutloos springrondje gingen we vol goede moed de cross is..helaas sprong ze flink naar links weg voor hindernis 1! Terug kunnen zetten, gesprongen en verder een foutloze cross maar helaas werd deze als weigering gerekend Ik hoorde het al en gezien de vele valpartijen voor me maar rustig aan gereden. Erg jammer..

Equigeniek ik was nr 85, komen je foto's op fb aangezien je site niet meer online is? Ik heb verder dan odd foto's gezien, iemand nog andere fotografen gezien?

Jep foto's komen zsm allemaal op Facebook! website word inderdaad vernieuwd dus daar kan ik ze momenteel niet op zetten!

DmNqUe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 21:44

Paar fotootjes van vandaag! de rest word echt z.s.m online gezet is weer een flinke klus!
AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding

odD_Fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 22:05

davinci2412

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 07:34

Ik heb trouwens de go pro op gehad, voor degene die het leuk vinden om een rondje met mij en Vic mee te rijden :D Tip is om zeker het geluid even aan te zetten ;)

Vincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 08:05

Wow hele mooie foto's geworden odD foto's!! +:)+ :):)

Wij hadden gisteren een heerlijke dag :D Ik heb meegereden in de B paarden en het ging zoo lekker!! Ze pakte fijn aan, alleen wel heel veel moeite gedaan om haar steeds terug te nemen want t liefst racet ze in een stuk door naar de finish waardoor we vaak te snel binnen zijn, dit keer niet te snel binnen, maar zelfs een enkele sec ove de tijd _O- haha.
Dressuur hadden we zaterdag al gereden, normaal rijden we wat hoger, maar punten waren oke (185) en ook als een speer door het springparcours heen, foutloos :D
Wij mochten uiteindelijk een tweede prijs mee naar huis nemen :D <3 :D Wát een heerlijke dag hadden wij vandaag, zo van genoten!! Die bog smile kreeg ik niet meer van mijn gezicht!
Wat ik ook heel prettig vind aan de cross wedstrijden dat iedereen altijd zo fijn en behulpzaam met elkaar om gaat <3 Echt een super sfeertje. Ik had namelijk niemand die met mij mee kon en dan merk je extra hoe fijn dit is +:)+
Nou ik geniet nog ff lekker na hier.

Alle andere prijswinnaars ook van harte gefeliciteerd.
En voor degene waar het wat minder ging op naar een volgende keer en juist de positieve punten proberen naar boven halen.

Ik zag volgens mij dat keppeler pictures ook was geweest. *-:)

Vincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 08:16

Haha leuk filmpje davinci!! Jouw commentaar erbij _O- haha geweldig! "Deze moet ook" :')
Jammer van de weigeringen, misschien moet je hem soms iets meer opsluiten en been eraan houden, maar dat kun je op zo'n filmpje ook eigenlijk helemaal niet beoordelen.. Maar echt leuk dat je zo blij was aan het eind, jullie hebben hem maar mooi uitgereden! Het moeilijke lijntje na van 4 a en b deed ie juist zo! En 7 loopt ie dan langs := Ik zou zelf niet zo kort gedraaid hebben na 6, het scheen daar nogal glad te zijn.
Maar echt onwijs leuk om jouw filmpje te kijken! +:)+ Kon ik alvast een L rondje met je meerijden! :D

davinci2412

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 10:46

Thanks Vincy! haha normaal haal ik het geluid er onder vandaan maar was te leuk om dat bij te doen :P Ja klopt, de laatste twee weigeringen waren echt mijn eigen fout, maarja het was ons L debuut dus er valt nog zat te leren. Ik was sochtens nog even langs 6 gelopen en toen was de grond goed dus vandaar dat ik besloot kort te draaien, ook in de hoop iets de rem erop te krijgen want pony lief was iets wat enthousiast :P

annikavolder

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 14:04

Hier ook heel tevreden maar beetje jammer einde. Paard kreupel bij de keuring na de cross :-(

In de dressuur wat spanning maar 188 punten.
Springen super gretig, foutloos binnen de tijd.
Cross heel fijn, maar een weigering op 5B. Hij was heel dapper over 5a gegaan maar wel wat geschrokken van greppeltje eronder. Toen ik op 5B afreed haakte degeene die voor mij gestart was vlak achter me aan. Hierdoor was hij even afgeleid en toen stopte hij voor 5B....
daarna als een speer over alle andere hindernissen, op veld voor de waterbak was ik de controle kwijt en heb een extra rondje gedraaid. over afsprongetje de waterbak in. Heel tevreden dus!

Helaas bij de keuring na de cross rechtsvoor niet goed. Niks te zien, niet dik of warm. afgekeurd dus. Vandaag nog steeds niks te zien, maar wel gevoelig op de spieren in rechter schouder. Hij heeft daar een oude blessure en misschien is die tijdens een klein struikelmoment in het bos tussen 3 en 4 verergert. Balen dus. Morgen gaan we naar de kliniek om hem na te laten kijken.

Zag in de uitslagen dat mijn weigering op 5B niet gerekend is. Had een 7,3 en 5,7 voor stijl, wel raar zulke uiteenlopende punten. alles ging toch best netjes....

davinci2412

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 19:32

Weet iemand wie de fotograaf was die tussen hindernis 6 & 7 zat tijdens de L paarden zondag?

Vincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 15:40

OdD foto's volgens mij.

Wat balen zeg dat je paardje kreupel is annikavolder! Hoop dat t niets ernstigs is.
Volgens mij zag ik bij iemand anders ook al geen weigeringen gerekend staan terwijl die er drie had := beetje slordig..

odD_Fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 17:19

davinci2412 schreef:
Weet iemand wie de fotograaf was die tussen hindernis 6 & 7 zat tijdens de L paarden zondag?

Als 6 de surfplanken waren, dan heb ik daar alleen tijdens de B Paarden gestaan. daarna zat ik t.h.v. de waterbak en finish.

ramaskri

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 16:43

Alle foto's van SGW Neede staan nu online op Eventing Photo - zaterdag, zondag ;)

Vincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 20:21

Super!! +:)+ :):)

DmNqUe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 11:51