[SGW] SGW Snorrewind in Markelo 17 mei 2015

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

xmarloesx2

Re: SGW Snorrewind in Markelo 17 mei 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 21:30

Jaa ik liep mee met gera! :) ahh okee hihi heb je niet herkend! Domosan de echte hindernis van de ena laatste is een fruitkar met allemaal fruit enzo er op haha.

__Rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 21:47

Weet iemand optimale tijd Bpaarden? Vergeten te kijken, anders kijk ik morgen even snel :) ik ben trouwens nummer 13, ongeluksgetal haha

DewiFoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 22:13

Hier startnummer 146.
Ik heb de cross nog niet verkend. Kijk morgen wel even.
Bedankt voor de foto's hahah.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 22:26

xmarloesx2 schreef:
Jaa ik liep mee met gera! :) ahh okee hihi heb je niet herkend! Domosan de echte hindernis van de ena laatste is een fruitkar met allemaal fruit enzo er op haha.

Ow haha jaa ik liep in zo'n blauw geblokte jas. Maar was jij ook op de eventing avond bij snorrewind vorige week?

annikavolder

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 22:38

Ik ben nr 35 morgen ochtend. Zin in!

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 22:53

Ik ben trouwens nummer 44. Ga denk ik sws bij hindernis 7 het alternatief nemen. De rest kijk ik wel hoe paard lief aan voelt.

Celestexxxxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 06:30

Ik heb me toch afgemeld voor de cross, ik durf het niet aan om hem te forceren omdat hij gister en ook vandaag niet helemaal 100% loopt.

Ik wens iedereen heel veel succes en ik lees de uitslagen mee!

domosan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 07:02

Jammer maar verstandig Celeste, als je paard tijdens de cross nog een blessure oploopt en het verergert ben je nog verder van huis :n
Bedankt we gaan ons best doen! :)

xmarloesx2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 07:26

nicole_floor schreef:
xmarloesx2 schreef:

Ow haha jaa ik liep in zo'n blauw geblokte jas. Maar was jij ook op de eventing avond bij snorrewind vorige week?

Nee toen was ik er niet las het pas achteraf baalde ontzettend!

__Rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 12:42

Ik ben weer terug, deels tevreden en deels ontevreden.
Mijn doel was vooral wat meer op tijd gaan rijden omdat we vaak met veel tijdfouten finishen. Tot de punt ging heel goed, reed m zelf niet goed aan dus langsloper en alternatief. Daarna weer verder gereden, was zo met het tempo bezig dat ik vergat hem een keer goed terug te zetten voor de opsprong dus domme langsloper die absoluut niet nodig was. Verder alles rechtuit tot die hindernis onder t dakje, liep gigantisch door m'n buitenbeen dus ook echt stomme langsloper. Daarna alles goed tot de fruitbak en daar ging die 20meter voor de hindernis al in de ankers kwam niet eens in de buurt, ik denk dat het kwam door de springring, trok daar erg naartoe. Tijd gewacht tot er iemand kwam en daar achteraan gegaan en gestopt. Dacht dat het wel als weigering telde omdat ik wel soms beetje in de buurt kwam, maar dat was het blijkbaar niet ik had dus kunnen finishen maarja. Verder hele fijne stukken :)

LK_2312

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 13:48

Mettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 13:51

Pff ik moet pas om half vijf.
Dressuur 187

Sunneva

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 13:53

Voor mij was het m'n eerste cross, en m'n pony heb ik pas twee maanden dus ik had mezelf voorgehouden dat het een oefenrondje werd. Ik reed B paarden dus het stond voor ons redelijk aan de maat haha.

Hij was erg heet, kreeg hem vaak wel optijd nog terug maar toen ik vanaf de grote houtstapel in het bos kwam en naar het oxertje moest rijden kreeg ik hem niet optijd gestuurd naar rechts en sprong ik over het afzetlint heen het bos in :')

Toen ik hem eenmaal terug had en het pad weer gevonden had moest ik de houtstapel nog een keer springen en toen kreeg ik hem gelukkig wel gestuurd. Hop naar de oxer en het puntje die gingen top! Na de heg moest ik echt terugtrekken maar ik was optijd en de wal ging mooi.

De waterbak was een domme fout, ik was te zelfverzekerd en reed toch de boom aan... Nooit moeten doen want daar hebben we iets vertrouwensprobleempjes op :7 Snel weggestuurd en het water ingegaan en de cross super gefinisht.

Ik was helemaal dood en spotje had hartslag 72, scheen helemaal goed te zijn dus ik ben blij nu! Geweldige eerste keer die snel opgevolgd gaat worden *\o/*

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 15:03

Hier ook tevreden. 183 in de dressuur, foutloos in het springen en in de cross. Uiteindelijk 9e in de ring 3!

DewiFoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 15:08

Hier helaas niet tevreden.
Pony vertikte het om het springparcours door te gaan..
Dus het was een erg kort dagje voor ons.

Mettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 16:20

Volgens mij stond je naast mij dewi maar weet niet zeker.
Ik dus 187 in de dressuur, springen foutloos en cross foutloos in 4 min 29! Sneller dan gedacht en nog 2 ingehaald haha!

glenstorm

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 16:39

Ik ben ook erg tevreden!
In het springen een balkje en in de cross slechts 2 weigeringen.
Lang niet slecht voor iemand die zelden de finish haalt!

annikavolder

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 17:43

Hier ook tevreden. Vanmorgen foutloos gesprongen en de cross ging super, ook lijntje oxer-punt.

Helaas had ik net als Rianne problemen bij hindernis 20 en wilde mijn paard niet die kant op, daar extra rondje gereden, vervolgens een weigering op 20 en met hangen en wurgen toch erover. door dit geintje wel 1.50min te laat gefinished...... vorige week in catsenray had hij ook al zo zijn eigen route bedacht op het open veld, toch eens bedenken hoe ik dit op ga lossen.....

xmarloesx2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 18:34

Ik ben ook weer thuis! Dressuur 173 wel fijn gereden! Springen foutloos en in de cross 2 langslopers. 1 op de heg ze trok te veel naar links dus daar een langsloper maar opnieuw aangereden en pony sprong superbraaf! En een langsloper bij de witte muur maar 2e keer sprong die em zo! Voor de rest alleen het alternatief bij de ena laatste hindernis genomen en heerlijk gefinisd wel dik over tijd maar ach ben super blij voor mn eerste cross :) Ik was nummer 175 D pony voskleurig dus weet niet of iemand toevallig nog foto's heeft gemaakt? heb gehoord dat veel mensen zijn uitgebeld of gevallen zijn :(

Mettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 18:41

Ik mocht nog een 5e prijs meenemen! Zijn inderdaad een aantal gevallen ofn uitgebeld.

__Rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 18:44

annikavolder schreef:
Hier ook tevreden. Vanmorgen foutloos gesprongen en de cross ging super, ook lijntje oxer-punt.

Helaas had ik net als Rianne problemen bij hindernis 20 en wilde mijn paard niet die kant op, daar extra rondje gereden, vervolgens een weigering op 20 en met hangen en wurgen toch erover. door dit geintje wel 1.50min te laat gefinished...... vorige week in catsenray had hij ook al zo zijn eigen route bedacht op het open veld, toch eens bedenken hoe ik dit op ga lossen.....

Lastig he.. ik denk echt dat het door de springring kwam, want normaal loopt ie altijd simpel rond.
Had je een vos? Volgens mij heb ik je gezien namelijk (al weet ik niet zeker of het een vos was haha), ik stond met de fotograven te praten en zei nog 'ben niet de enige'. Jij kreeg 'm er gelukkig wel door uiteindelijk, goed gedaan!

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 18:55

Wat balen dat er nog zoveel problemen onderweg waren. Cross was ook best pittig vond ik. Wij hadden in ring 2 189 punten, springen ging echt heerlijk 1 balkje op de laatste. Cross ging super fijn, overal rechtdoor en de water insprong ook genomen. Hartslag na het springen 60 en na de cross ook 60. Voor mijn gevoel hard gereden en waar we normaal anderhalve minuut buiten de tijd zijn waren we nu maar 45 seconden buiten de tijd! Trots op mijn kanjer

ElineThera

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 19:11

Sunneva, ik hoorde je dat nog bij de dierenarts vertellen. Moest er wel om lachen!

Hier tevreden. Opzich een prima dressuurproeven gereden met maar 179 punten. Springen 2 stomme balken, rolde er zo uit. Cross 1 stop op de coffin en 2e keer aanrijden nog even door geprikt. Maar voor de derde keer officieel heel tevreden! :)

Mjoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 08:17

Ook hier weer tevreden huiswaarts gereden. Dressuur heel fijn gereden, wat resulteerde in slechts 184 punten. Ach gewoon vergeten en op naar de overige onderdelen. Springen ging heel fijn, en ik pakte 1 balkje mee. In de cross op het laats nog besloten toch nog voor het alternatief te gaan op het puntje ;) Haha, nee, eigenlijk liep hij me er gewoon langsheen (slordig aangereden). Verder pakte hij het echt lekker aan. Ik hoefde niet bij te drijven voor tempo hij ging vanuit zichzelf al hard! Trakhener (waar ik zelf angst voor heb) ging zelfs heel simpel. Af en toe nog wel wat geslinger door koeien die we onderweg tegenkwamen en de éénnalaatste hindernis hebben we dit keer overleefd. Al met al erg tevreden!

Vincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 20:24

Jeej leuk!! Eventingphoto heeft ook foto's gemaakt!! +:)+ :):) *\o/*