Hilli schreef:Hafnap, jij stond naast ons met je haf. Wat heeft 'ie een gave dikke/volle staart zeg.
Dankje!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
vond het wel tamelijk zwaar. Paard zit nog vol in zijn wintervacht en de paden waren best mul. Maar toch een nette HF van 52 bij de finish, zelfde als bij het voorkeuren
).
), uiteindelijk 3de geworden in de klasse 1 met 12,98 kmh, tjakka!!! Ik ben supertrots op mijn roze haflinger
Elmars_Floor schreef:spierrrrpijn pffff
toch blijf ik ff in mijn baal modus zitten haha maar kijk wel positief terug hoor.. snelheid 13,08 waardes van 36/40/40 mag ik toch best trots op wezen
Roosje_ schreef:Dat kan ik me goed voorstellen!
Liep hij vandaag weer goed?
Arabesk schreef:Ik baal ook nog af en toe, vooral omdat er thuis niks meer te zien was, nu vandaag ook niet. Wat nu wel opviel was een flinke buts op zijn hoef, toch flink gestoten dan oid, maar ja.
kwamen aan de start: Valkan (6 jaar, v. Sheikan Start) kwam voor het 1st aan de start met Tara, Ghadir (5 jaar, v. Kunar T) kwam voor de 2e keer aan de start met Elynn. puppy's deden het super en ben zoooooo ontzettend trots op ze
heel veel tijd genomen voor het groomen en drinken onderweg en ook dat ging perfect en de mannen & dames hadden ondanks dat alsnog een snelheid van 10km/uur
op naar de volgende wedstrijd