[SGW] Voorbespreking sgw Barchem 2014

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Joki

Re: Voorbespreking sgw Barchem 2014

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-14 09:31

Dat was foto4u foto's staan al online

Yucca

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 10:24

Jaaa, leuke foto's van foto4u! Alleen bestellen via de bestelknop lukt nog niet...
Ow wacht, het lukt nu wel, maar jeetje....€ 20,- voor een digitaal bestand. Ik ben zelf fotograaf dus ik snap prijsverhoudingen, maar € 20,-.... :wow:

LiekeW

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 10:42

TypicalDutch schreef:
Iedereen die fijn heeft gereden gefeliciteerd! Voor de anderen, hopelijk volgend jaar weer fris van start... :(:)
Wij kwamen gisteren aan de start voor het NK in de klasse L. Dressuur 193/205, daarmee op een 12e plek na de dressuur (55 starts). Springen foutloos en cross idem! Vond het een pittige cross, mede ook door de zware bodem, maar Cyrana deed het weer top. We werden uiteindelijk 2e?!! Heeel blij mee en trots op Cyrana!

Wat leuk!! Dan heb ik naast jou op het podium gestaan *\o/* *\o/*

Ik heb mee gereden met het M paarden, dressuur ging goed, punten vielen helaas wat tegen 2x 186. Foutloos gesprongen en foutloos gecrosst met maar 2s buiten de tijd. Ik vond de cross best wel pittig en had niet verwacht dat het zo fijn zou gaan, dus ben nog helemaal blij en trots op mn paardje! Uiteindelijk 2e plaats op t NK :) *\o/*

Vincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 11:11

Prijswinnaars gefeliciteerd!! Ik heb zelf ook een heerlijke dag gehad!! Zó genoten van mijn topper, dressuur lekker gereden, 190 punten en springen foutloos in een snelle tijd hihi := Toen de cross in, ze was weer lekker ongeduldig om te starten, maar wauw! wat wil ze graag!! Echt heerlijk!! Alles ging goed tot de eeste opsprong, die sprong ze goed maar kwam teveel terug in tempo zodat ik d'r niet over de smalle boom kreeg, erg zonde..maar goed, snel naar t alternatief en volgens mij nog binnen de tijd binnen (weet t niet zeker waant moest al op tijd weg omdat ik nog moest werken). Ooh en na de trakhener en voor de wieber was ik mijn beugel kwijt!! :wow: Ik dacht echt, maar hiervoor ga ik geen volte voor draaien, dus hop eroverheen met een beugel :') en gelukkig ging t goed!! *\o/* Daarna nog ff in galop zitten wurmen om hem terug te vinden haha :') Maar verder deed ze alles echt super!! De beide waterbakken zo in, de andere opsprong met hindernis erachter (ik wist nu wat ik moest doen :') :j ) en ook zo de bult op en over de boom!! Echt ik heb genoten en word hier helemaal blij van!! Had een paar jaar geleden echt niet gedacht dat we dit samen konden bereiken, een blij mens hier :D
Ik ben uiteindelijk nog 13e geworden in de B, ring 7.
Ik was nummer 55 :D

HuleneJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 11:12

Alle prijswinnaars gefeliciteerd! Top gedaan!!
Hier met een domper thuis gekomen. Dressuur ging prima, geen fouten gemaakt en netjes ontspannen gereden. Bleken we zaterdags 1e mee te staan (208 en 209 punten)! :D *\o/* Zaterdag op naar het springen en de cross. Tijdens het springen goed aan de aanwijzingen van m'n springinstructeur gedacht en het ging super! Nette foutlose ronde binnen de tijd. Dus op naar de cross! We begonnen goed, 1 en 2 vlogen we heerlijk overheen. 3 moest ie iets kijken omdat hij naar een donker gat reed maar pakte hij goed aan. 4 geen probleem en op 5 kwam ie ook iets terug maar sprong ie prima met wat aanmoediging. Daarna begon ie wat in te houden en dat leverde ook een stop op 6 op. Balen balen balen! -O- Maar des te gemotiveerder om geen alternatieven te pakken. De sprongen daarna pakte hij weer fijn op, tot hindernis 11. Daar stuurde ik hem naar de rechterkant van de punt, maar trok ie ook iets naar links. Geen probleem want dan zou ie er iig niet langsop lopen. Maar menee besluit maar om over de strobalen heen te gaan daar! Pff, van tevoren nog aan het verkondingen dat ik dat zo'n flinke sprong vond (stond vrijdags met verkennen nog op M/Z niveau, maar was na m'n verkennen dus aangepast). Hij had er zelf ook niet helemaal op gerekend dus met landen struikelde hij half, maar bleven nog net overeind. Snel door naar de rest. Sprongen bij het water vond ik ook best heftig maar gingen super. Door naar de bult, hier reden we in een redelijk tempo naar boven (niet te hard hoor, maar had misschien iets meer op kunnen vangen) en bij de sprong op de bult zag ie in 1x het gat daaronder. Resultaat: een tweede stop. Opnieuw aangereden en fijn gepakt en gefinisht daarna. Het hele seizoen heeft ie niet gestopt, maar nu dus 2x. Uiteindelijk 40e ofzo. De grootste domper hier was nog dat ik het cross seizoen niet fijn heb af kunnen sluiten en daar baal ik nog het meest van. Maar goed, we blijven oefenen en volgend jaar in Etten-Leur gaan we gewoon weer van start en zien we wel waar het schip strand. :o

Vincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 14:49

Waar zaten de stijljurys eigenlijk?

Yucca

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 15:01

11 en 12, 5/6/7/8 (al snap ik die laatste niet helemaal want dan hebben ze door het bos moeten kijken.

marijkiiii

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 16:20

Stonden denk ik op het weiland of het maisland dat ze van voor/achter die hindernissen konden zien?

DmNqUe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 17:37

Yucca schreef:
Er was ook een man bij hindernis 10, benieuwd of ik daar ook nog foto's van kan vinden.
Equigeniek, zat jij de hele dag bij hindernis 4? Op de stoelen daar? Met dekentje? :Y)

haha ja dat was ik, ik weet het, het zag er niet uit maar ik had er echt even lak aan, het was zo koud die dag veel kouder dan de dag ervoor ( veel hardere gure wind! ) en dat op open veld denk het is mij goed haha :')

TypicalDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 18:51

LiekeW schreef:
TypicalDutch schreef:
Iedereen die fijn heeft gereden gefeliciteerd! Voor de anderen, hopelijk volgend jaar weer fris van start... :(:)
Wij kwamen gisteren aan de start voor het NK in de klasse L. Dressuur 193/205, daarmee op een 12e plek na de dressuur (55 starts). Springen foutloos en cross idem! Vond het een pittige cross, mede ook door de zware bodem, maar Cyrana deed het weer top. We werden uiteindelijk 2e?!! Heeel blij mee en trots op Cyrana!

Wat leuk!! Dan heb ik naast jou op het podium gestaan *\o/* *\o/*

Ik heb mee gereden met het M paarden, dressuur ging goed, punten vielen helaas wat tegen 2x 186. Foutloos gesprongen en foutloos gecrosst met maar 2s buiten de tijd. Ik vond de cross best wel pittig en had niet verwacht dat het zo fijn zou gaan, dus ben nog helemaal blij en trots op mn paardje! Uiteindelijk 2e plaats op t NK :) *\o/*

Wat grappig dat we naast elkaar op het podium hebben gestaan?! Jij ook gefeliciteerd dus, super leuk! Je ziet jezelf dan wel staan aan het einde van mn filmpje :D . Heb er inmiddels ook een topic over gemaakt. Doe ik eigenlijk nooit, maar was nu zo trots! :o

marijkiiii

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 19:02

Dominique bedankt voor de foto's! Leuk stukje daar :')

Yucca

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 20:51

Waarom stond er geen fotograaf bij het puntje ;( ? Die hindernissen op het open veld springen we altijd zo snel/economisch, op een puntje krijg je mooie sprong! 8-)

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 20:53

Arie (eventingphoto) stond zo te zien wel bij het puntje

Yucca

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 20:58

Ow kijk, Lielle, dat zou mooi zijn. Wachten we dat nog even af!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 21:03

Vincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 21:40

Oohw ik ben ook echt benieuwd naar die foto bij de punt := Zal er wel niet al te florisant uit zien met maar 1 stijgbeugel en dus onbalans hihi := _O-

greefje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 11:50

hij stond er zondag ook bij de punt toch?
Ik heb al een foto besteld van Dominique gister.

Ik heb super fijn gereden, en dat naar zelf dik twee jaar niet crossen. dankzij mijn lieve zusjes mocht ik haar pony lenen (had ik toevallig nog een startkaart mee) dressuur moet nog stevig verbetert worden maar had al zeven punten meer dan mijn zusje vorige week. 177 en springen en cross foutloos en twee seconde te langzaam. maar super tevreden :D

Yucca

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 16:47