Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
xSanneE_98 schreef:Ik was hindernisjury, beide dagen; zaterdag bij de laatste hindernis (14 of 15 voor de pony's en 16 voor M pony's), zondag hindernisjury op 15 en 14, vlak voor het gangetje.
Ik vond het een mooie wedstrijd, met alle respect voor de organisatie! De waterbak was jammer, maar wel goed dat ze toch het besluit genomen hebben om deze eruit te halen.
Weet iemand hoe het afgelopen is met het paard dat acuut kreupel stond na hindernis 14? In het gangetje, weet d'r nummer niet meer (geloof in de 70 ergens) op zondag.
Al met al een mooi weekend gehad!
xMaika schreef:Nou mijn paard had super zijn best gedaan vandaag. 200 punten in de dressuur, foutloos in het springen en ook super te rijden. De cross ook foutloos en 10 sec voor de optimale tijd binnen. Ga ik mijn paard afspuiten zie ik dat hij een ijzer kwijt is geraakt tijdens de cross. IJzers zaten goed vast, dus hij had een flinke scheur in zijn hoef en hij liep ook kreupel. Dus paard afgekeurd door de dierenarts. Echt ontzettend balen, maar gelukkig komt het allemaal weer goed met zijn hoef. En ook wel jammer omdat het zo ontzettend goed was gegaan..
.
Volgende wedstrijd dan nog maar een keer zo goed rijden
venga schreef:Oh, dat is dan wel extra zuur, Maike!Volgende wedstrijd dan nog maar een keer zo goed rijden
na ede en echt.. 3 maal scheepsrecht nu! Na 2x net niet in de prijzen haha.Sambo schreef:Maike dan heb ik je gesproken volgens mij!Ik had het te doen met je en begreep dat je baalde ook omdat hij op het gras wel goed liep.