Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
rox_en_wilvy schreef:Ik zeg, al die " arabieren" eruit! Laat ze maar lekker aan de zijkant meekijken totdat ze een beetje normaal gaan doen! En snelheden halen van 45 kmh ongeacht afsnijden slaat ook nergens meer op! Het lijkt er steeds meer op dat vooral de mannen moeten bewijzen dat ze steeds sneller kunnen, alleen zijn paarden geen auto's
kamsel schreef:Ik lees het ook zo ohjajoh en djilna.
Bij de foto staat dat ie door mocht, in de reacties dat dit niet klopt omdat het nr 74 is en die is er uitgehaald bij check 2.
Maar mijn Frans is belabberd.
Zo'n paard moet je niet op willen zitten..
En ook diegene die dit arme ding niet meteen heeft afgekeurd en heeft laten starten. LBLGypsyCobs schreef:
Karrimh schreef:LBLGypsyCobs schreef:
Omdat dit er totaal los van staat / nix mee te maken heeft.
Paarden worden gekeurd door FEI DA en de UAE landen hebben nu eenmaal teveel geld en sommige mensen willen meer geld (omkoping dus), want uiteraard weten ze heus wel hoe een goed getraind Endurance paard er uit hoort te zien -> zo dus NIET !!
Somebitch schreef:dravergekkie schreef:
De laatste alinea; die ruiter is gediskwalificeerd en had een stuk van de route afgesneden dus helemaal niet zo snel gereden.
ralphtdw schreef:Ik ben helemaal niet thuis in deze tak van de sport.
maar ik zie wel vaker onbespierd magere paarden.
Dat ik denk van hoe kun je hier zo afstand mee rijden.
Ik snap als je een dik paard heb dst het helemaal niet goed is.
maar soms vind ik hrt in mijn ogen wel ongezonde paarden langs komen