Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
kimberley23 schreef:De B pony's zijn af, volgens mij zitten daar geen bokkers bij maar misschien ben ik iemand vergeten![]()
Klik-Fotografie | B pony's
Klik-Fotografie | B paarden
Zo hehe, helaas wel wat mindere foto's vanwege de regen en ik wilde mijn camera niet zeik nat laten regenen dus die zijn onder een jas vandaan haha
Nu aan de rest beginnen!
Zal proberen eerst de L paarden te doen voor de bokkers hierzo! Eerst weer even leren...
mistid schreef:SGW online heeft er al een heel artikel aan gewijd.
Belinda, als je mensen er op wijst dat ze voor je op SGW gaan de reglementen eens moeten doorlezen krijg je een grote bek want ze doen het maar een paar keer voor de lol dus dan is dat niet nodig denken ze...
. In het algemeen wedstrijdreglement (geloof ik) staat dat elke ruiter wordt geacht het reglement van de discipline waarin hij start te kennen. Maarja, als ze dat reglement al niet open trekken...
.
het klopt inderdaad dat ik vorig jaar in ermelo heb gereden in de les
mistid schreef:We hebben wel eens samen een training gereden (in Ermelo vorig jaar), maar omdat we elkaar eigenlijk nog nooit gesproken hebben vind ik dat zo vreemd om je zo bij je naam te noemen.
Elsemiek heb je al op http://www.eventingphoto.nl gekeken?

kimberley23 schreef:[/quote]Klik-Fotografie | B pony's
Klik-Fotografie | L pony's
L pony's ook af, nu alleen nog l paarden en m pony's!

kimberley23 schreef:Klik-Fotografie | B pony's
Klik-Fotografie | L pony's
Klik-Fotografie | L paarden
Bij nabestellingen graag je categorie vermelden bij opmerkingen! Dankjewel

Ik heb geen idee wie daar stond... Als ik het nog hoor van iemand zet ik het hier wel even neer!