Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Navy is wel een Draver, een Amerikaanse Pacer wel te verstaan, en zodra zij weer even van het voluit mogen heeft geproefd, duurt het me 3 maanden dat weer uit d'r koppie te krijgen. Dan is elk zandpad met een lengte langer dan 20 meter een stuk renbaan en neemt mevrouw de benen. Geen doen dus, zeke rniet wedstrijden. Overigens ben ik zelfs ook niet meer zo;n held, Navy's rem breekt namelijk ook nogal eens, en ik wil niet weten wat er zsou gebeuren als we opeens een boomstam of spoorweg of drukke weg tegenkomen, al kan ik me wel een voorstelling maken 
Was overigens helemaal een snertsprint, ik zag een paaltje, te laat. Gevolg: 1,5 week kreupel..

), wordt je alsnog afgekeurd doordat blijkbaar niet iedere groom goed nadenkt
? Ik weet alleen dat mijn heethoofd dan niet meer te rijden is buiten. Ze wil dan elke keer weer, en in combinatie met lange afstanden gaat dat niet. Het is een drammer, ik zou helemaal kapot zijn na 30km..
Nee, maar een paard is en blijft een paard en daar moet je mee rijden en niet mee miepen, maar controle houden en dat soort dingen zijn natuurlijk altijd veel belangrijker, zonder controle ben je een gevaar voor jezelf en voor anderen dus daar heb je helemaal gelijk in Navy. Maar het gaat mij meer om dat een rengalopje slecht zou zijn voor de pezen. Als je daar bang voor bent dan kun je wel bij alles gaan staan miepen, maar dan heb je volgens mij geen lol meer in je leven. (Dat is ook mijn standpunt bij "kankerverwekkend eten etc") Maar dat betekend niet dat je roekeloos hoeft te zijn! Maar plezier in alles wat je doet is toch het allerbelangrijkst?