Op m'n filmpje van de waterbak zie ik een man? foto's maken bij de sprong van het water en de waterbak. Zou jammer zijn als die foto's niet vindbaar zijn!
xSanneE_98
Geplaatst door de TopicStarter: 05-11-13 21:36
Haha, Heb victor zelf nog zien fotograferen bij het springterrein, had m nog gevraagd of hij een website had
Haha Rianne. Klopt ik ging er best snel achteraan. Had het idee dat ze ging steigeren. Dus dan maar gauw voorwaarts. Na 5 wel wat meer afstand genomen en de cross zelfstandig uitgereden.
Heb veel leuke foto's gevonden van mij zelf, alleen helaas allemaal op de waterbak en hindernis 5. Van eventing foto heb ik een hele mooi foto op hindernis 5.
Oh dat verklaart een boel. Had namelijk bij de eerste geen cijfers (was toen al uitgebeld wat de jury helemaal kon volgen) en de tweede was ze helemaal overdonderd dat ze weer bij het springen was en gingen we heel raar over 15 waardoor ik er bijna afviel en bij 16 ging ze staan omdat ze naar het springen wou. En daar dus een terechte 5 (al was een 4 terechter geweest denk ik)
Die van mij wilde tussen 15 en 16 ook graag naar de andere paarden bij het springen. Werd dus een lange aanrijroute vanaf de rechterkant van het veld, haha. Jury heeft ons het niet afgestraft, in tegendeel, 3 keer een 8 daar. Begrijp het nog niet