Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Had een balkje in het springen en een foutloze cross! Als iemand nog foto's heeft van nr 15, die zijn welkom
. Als de tweede jury daadwerkelijk bij het heksenoog en die dubbel zat dan kan ik me daar met beide paarden ook niet in de punten vinden. Maar vond die dubbel daar sowieso op een erg rare afstand staan. 9 en een beetje, ik heb Chall verschrikkelijk krap op de eerste geparkeerd, heel zacht door de dubbel gereden en haast nog dichter op de tweede, en alsnog kwam ik veel te krap uit op 2 galopssprongen. Durfde hem niet op 1 te doen omdat ik daar dan weer last van krijg met gewone springparcoursen. mistid schreef:De eerste stijljury zat dan bij 5-6AB? Daar had ik alleen maar achten met Chall. Als de tweede jury daadwerkelijk bij het heksenoog en die dubbel zat dan kan ik me daar met beide paarden ook niet in de punten vinden. Maar vond die dubbel daar sowieso op een erg rare afstand staan. 9 en een beetje, ik heb Chall verschrikkelijk krap op de eerste geparkeerd, heel zacht door de dubbel gereden en haast nog dichter op de tweede, en alsnog kwam ik veel te krap uit op 2 galopssprongen. Durfde hem niet op 1 te doen omdat ik daar dan weer last van krijg met gewone springparcoursen.
Zelfs voor Beau was hij krap, terwijl Beau klein galoppeert en eigenlijk altijd een pas teveel moet lopen.
De eerste dubbel had wel een hele fijne afstand.
Chall had een stop op de tonnen en Beau 3 stops, een op hindernis 2, een op de tonnen en een op die er na.
Tendance schreef:Empress schreef:Hier is het ook goed gegaan! Foutloos gesprongen en foutloze cros met 5.14 als tijd.
Vond het geslinger en gehobbel wat minder, hierdoor niet echt een fijn tempo kunnen vinden. Maar ben wel super tevreden!
Ad nog een 6e prijs in de B cross.
Hebben wij dan nog samen staan kletsen?
) _l_amanda_l_ schreef:mijn foto's komen in deze map te staan, duurt alleen nog wel een nachtje voor ze er allemaal in staan...![]()
http://oypo.nl/pixxer.asp?id=F5189604AB1452FC
(ik heb iedereen op de foto, een paar aan het einde alleen in galop/draf omdat ik toen net aan het lopen was tussen hindernissen)

22marf schreef:Voor de start van de cross had de Blitzer nog een Road runner moment omdat er een stoere witte paard over de finish denderde
zag je nog gaan.

_l_amanda_l_ schreef:mijn foto's komen in deze map te staan, duurt alleen nog wel een nachtje voor ze er allemaal in staan...![]()
http://oypo.nl/pixxer.asp?id=F5189604AB1452FC
(ik heb iedereen op de foto, een paar aan het einde alleen in galop/draf omdat ik toen net aan het lopen was tussen hindernissen)