Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sue_ schreef:Mooi om te zien Anne!
Leerzame cross was het weer!
Complimenten voor de organisatie. Hoofdterrein zag er top uit met die houten hekken en ronde tent. Mooie dressuurringen en fijn springparcours. Cross had fijne passende lijnen en mooie verschillende sprongen.

. Joolien ook mijn complimenten, je bent 1 vd weinigen die mijn naam goed uitsprak! haha
. Gehele cross foutloos gereden zonder twijfels, heerlijk wezen schakelen en ook het lijntje picknickbank - hekje ging super. Wat geeft dat dan een kick!!
roze op een schimmeltje? Dan moest ik na jou de cross strarten
heb nog aan joi gevraagd of we echt niet door het water hoefden
en in de uitslag was ik ook na jou, 2e
ik was wat langzamer in de cross
gefeliciteerd met je eerste prijs!!
Casca schreef:Wat jammer _Daphne... En als ze zo'n gat dan echt niet vertrouwen heb je maar zo kort de tijd! Jammer..
Yentl, volgens mij was jij dan nr 40roze op een schimmeltje? Dan moest ik na jou de cross strarten
heb nog aan joi gevraagd of we echt niet door het water hoefden
en in de uitslag was ik ook na jou, 2e
ik was wat langzamer in de cross
gefeliciteerd met je eerste prijs!!

erg gaaf!
ben benieuwd of ik nog ergens op een foto sta maar kan niks vinden... Ik wacht ongeduldig op de foto's van Marleen
hoop dat ik daar ook tussen zit
Horsemaniac schreef:jammer Daphne dat je nu geen NK kan rijden... kun je in Diepenheim niet nog 2 puntjes mee pakken??
Semmetje schreef:@romy1234
Ik was inderdaad nr 62 zwart paard in het geel..
Voor mij was het ook een zeer leerzame wedstrijd.. al ging het springen dramatisch.. met losrijden was hij bang voor de andere paarden waardoor ik hem helemaal niet meer bij de les kon krijgen.
dressuur ging wel lekker had 216
Cross ging ook goed had alleen een weigering op de picknik tafel.. omdat hij meer bezig was met de koeien die naast het pad gingen mee rennen![]()
Zag later op de uitslagenlijst dat ze op 5a ook een weigering hebben opgeschreven terwijl hij daar heel vloeiend doorging, bezwaar gemaakt maar hier werd helaas door de hindernis rechter erg vaag over gedaan.

_Daphne schreef:Horsemaniac schreef:jammer Daphne dat je nu geen NK kan rijden... kun je in Diepenheim niet nog 2 puntjes mee pakken??
Ja, 1 winstpunt is volgens mij voldoende. Alleen is Diepenheim na de sluitingsdatum voor het NK en hoeven ze dan m'n inschrijving dus niet meer te accepteren (en gezien de volle ringen gaan ze dat denk ik ook niet doen). Achja, we hebben in Diepenheim nog het Overijssels Kampioenschap, dus moeten we daar maar voor gaan.
Alhoewel ik stiekem toch een klein deukje in ons vertrouwen heb opgelopen, dus hoop vooral dat we in Diepenheim gewoon weer lekker vertrouwd en fijn kunnen rond rijden
misschien kun je na diepenheim nog aanvragen voor het NK;) wie niet waagt wie niet wint
leuke actiefoto's
die moet toch vast gelegd zijn op de gevoelige plaat
of het was nog te mistig toen wij reden Sue