[SGW] SGW Vasse 6 oktober 2013

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sue_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 07:56

Leuk Marleen! Ben benieuwd!

Horsemaniac

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-13 08:01

Sue_ schreef:
Mooi om te zien Anne!
Leerzame cross was het weer!

Complimenten voor de organisatie. Hoofdterrein zag er top uit met die houten hekken en ronde tent. Mooie dressuurringen en fijn springparcours. Cross had fijne passende lijnen en mooie verschillende sprongen.

sluit ik me helemaal bij aan SUE! misschien toch wel een onderschatte cross! want we hebben idd weer ERG VEEL geleerd :D *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 08:02

Zelf alleen wezen kijken maar vond het super om te zien.

Was er niet een bokker die met een gele outfit met een zwart paard starte?

Charelle1993

Re: SGW Vasse 6 oktober 2013

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 09:42

Ja, Roxxiejj ik starte in de B.

Ik ben ook benieuwd naar de foto´s van Marleen.

_Daphne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 09:53

Wauw goede resultaten hier! Gefeliciteerd! :)

Ik ben onderweg ook wel wat fotograven tegen gekomen volgens mij. Ben benieuwd.

Bij mij ging het helaas wat minder. Dressuur (188) en springen (foutloos) wel goed en t/m hindernis 10 ging de cross eigenlijk ook best goed. Maar H11 (greppel met hek) wilde hij niet doen.. dat ben ik totaal niet van hem gewend. Westend springt heel erg op vertrouwen, als ik hem het vertrouwen geef en niks fout doe in het aanrijden, springt hij eigenlijk altijd! Maar deze wilde hij echt niet doen, het was natuurlijk ook een spannend geval, maar zijn reactie verbaasde me echt. Helaas mogen we hierdoor nu geen NK starten in Bathmen, erg balen. Maar goed, hij moet het echt niet hebben vertrouwd, anders had hij niet zo gereageerd denk ik.

mootje85

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 10:07

Wat was het weer een vette cross!! Inderdaad complimenten aan de organisatie! SUper opgezet!
Knollie deed weer super!! 2e x L, 2e foutloze cross!
1 balkje in t springen en dressuur weet ik niet, maar uiteindelijk nog 6e!
Ben heeeeel benieuwd naar foto's!

Wat jammer dat er nog maar 2 wedstrijden op het programma staan dit jaar. Dan is t seizoen helaas alweer afgelopen! |(

Wanneer mag je eigenlijk NK starten in Bathmen?

YentlKG

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 10:46

Wat een leuk reacties! Goed gereden dus ondanks de aparte lijntjes. Joolien en Sue heb ik nog gespot ;). Joolien ook mijn complimenten, je bent 1 vd weinigen die mijn naam goed uitsprak! haha

Ik heb ook een super dagje gehad. Moet wel zeggen dat ik eerst wat twijfels had toen ik de cross liep. Nou ben ik wel blond maar hebben hier en daar best wat staan zoeken waar je nou naar toe moest en vond sommige lijntjes erg apart.
Tijdens het springen teveel geknutseld waardoor we 2 balkjes hadden. Thuis lukt het schakelen al aardig maar hier gister werd ze toch behoorlijk pittig en zat ik teveel te pielen. Laatste hindernissen dus maar wat gas erop ipv terugschakelen en dat ging beter.
Tijdens het losspringen voor de cross had madam er helemaal zin in en veranderde ze van puppypaard naar pittige tante :D. Gehele cross foutloos gereden zonder twijfels, heerlijk wezen schakelen en ook het lijntje picknickbank - hekje ging super. Wat geeft dat dan een kick!!

Gelukkig was MarrieLeen er en zij wilde mijn coupons wel ophalen/opsturen zodat wij alvast richting huis konden (1,5uur rijden). Wordt ik gebeld dat we 1e zijn geworden met de snelste tijd en 3 7'ens en 3 8'en!!!!!!!!!! Zoooo super trots op onze kleine donder die t gewoon flikt en een mooi einde van ons crossseizoen.

Casca

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 11:08

Wat jammer _Daphne... En als ze zo'n gat dan echt niet vertrouwen heb je maar zo kort de tijd! Jammer..

Yentl, volgens mij was jij dan nr 40 :) roze op een schimmeltje? Dan moest ik na jou de cross strarten :D heb nog aan joi gevraagd of we echt niet door het water hoefden :) en in de uitslag was ik ook na jou, 2e :P ik was wat langzamer in de cross :D gefeliciteerd met je eerste prijs!!

Horsemaniac

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-13 16:24

jammer Daphne dat je nu geen NK kan rijden... kun je in Diepenheim niet nog 2 puntjes mee pakken??

Semmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 18:42

@romy1234
Ik was inderdaad nr 62 zwart paard in het geel..

Voor mij was het ook een zeer leerzame wedstrijd.. al ging het springen dramatisch.. met losrijden was hij bang voor de andere paarden waardoor ik hem helemaal niet meer bij de les kon krijgen.
dressuur ging wel lekker had 216
Cross ging ook goed had alleen een weigering op de picknik tafel.. omdat hij meer bezig was met de koeien die naast het pad gingen mee rennen :+
Zag later op de uitslagenlijst dat ze op 5a ook een weigering hebben opgeschreven terwijl hij daar heel vloeiend doorging, bezwaar gemaakt maar hier werd helaas door de hindernis rechter erg vaag over gedaan.

YentlKG

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 19:40

Casca schreef:
Wat jammer _Daphne... En als ze zo'n gat dan echt niet vertrouwen heb je maar zo kort de tijd! Jammer..

Yentl, volgens mij was jij dan nr 40 :) roze op een schimmeltje? Dan moest ik na jou de cross strarten :D heb nog aan joi gevraagd of we echt niet door het water hoefden :) en in de uitslag was ik ook na jou, 2e :P ik was wat langzamer in de cross :D gefeliciteerd met je eerste prijs!!

Haha wat leuk!! Klopt! Jij gefeliciteerd met je 2e prijs *\o/*

sgw37

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 20:40

mooie wedstrijd, jammer van de vele weigeringen. Zag bij de picknicktafel voor de B dat er te hard gereden werd waardoor de paarden/ponies schrokken omdat ze het niet konden overzien, dus stopten ze.

Quinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 20:51

Als het filmpje zie dan is de cross een stuk verbetert. De greppel met hek kon ik niet goed zien. Ik moet wel zeggen dat ik vorig jaar niet heb meegedaan. Daarvoor wel 3 jaar achter elkaar

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 21:27

Leuk om toch al die (over het algemeen) positieve geluiden te horen over de cross, kunnen we allemaal mooi weer meenemen naar volgend jaar! +:)+

Leuke filmpjes zag ik ook langskomen, jeetje die in de mist is nog wel heel mistig. := :+
Bij de dressuur konden we idd uit de auto nog net de achterkant van de ring zien. :Y)

Ik ben nog bezig met de foto's, moet ze hier en daar nog iets corrigeren ivm slecht licht, maar ben ermee bezig! :)
Heb overigens helaas niet van iedereen foto's kunnen maken, had ook m'n vrijwilliger-verplichtingen en moest soms op meerdere plekken tegelijk zijn. -O-

Casca

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 21:32

Idd erg leuk om mee te kijken! Ook het filmpje van de L cross, had geen idee hoe die precies liep :D erg gaaf!

Heeft iemand ergens anders al foto's gevonden? :P ben benieuwd of ik nog ergens op een foto sta maar kan niks vinden... Ik wacht ongeduldig op de foto's van Marleen :D hoop dat ik daar ook tussen zit :D

_Daphne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 09:23

Horsemaniac schreef:
jammer Daphne dat je nu geen NK kan rijden... kun je in Diepenheim niet nog 2 puntjes mee pakken??

Ja, 1 winstpunt is volgens mij voldoende. Alleen is Diepenheim na de sluitingsdatum voor het NK en hoeven ze dan m'n inschrijving dus niet meer te accepteren (en gezien de volle ringen gaan ze dat denk ik ook niet doen). Achja, we hebben in Diepenheim nog het Overijssels Kampioenschap, dus moeten we daar maar voor gaan.
Alhoewel ik stiekem toch een klein deukje in ons vertrouwen heb opgelopen, dus hoop vooral dat we in Diepenheim gewoon weer lekker vertrouwd en fijn kunnen rond rijden :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 09:27

Semmetje schreef:
@romy1234
Ik was inderdaad nr 62 zwart paard in het geel..

Voor mij was het ook een zeer leerzame wedstrijd.. al ging het springen dramatisch.. met losrijden was hij bang voor de andere paarden waardoor ik hem helemaal niet meer bij de les kon krijgen.
dressuur ging wel lekker had 216
Cross ging ook goed had alleen een weigering op de picknik tafel.. omdat hij meer bezig was met de koeien die naast het pad gingen mee rennen :+
Zag later op de uitslagenlijst dat ze op 5a ook een weigering hebben opgeschreven terwijl hij daar heel vloeiend doorging, bezwaar gemaakt maar hier werd helaas door de hindernis rechter erg vaag over gedaan.

Mooi paard heb je :j
Ik moet eerlijk bekennen dat geel niet mijn kleur is maar zo bij jou en je zwarte paard vond ik het echt super gaaf.
Jammer dat ze die weigering hadden opgeschreven zeg!

Horsemaniac

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-13 10:32

_Daphne schreef:
Horsemaniac schreef:

Ja, 1 winstpunt is volgens mij voldoende. Alleen is Diepenheim na de sluitingsdatum voor het NK en hoeven ze dan m'n inschrijving dus niet meer te accepteren (en gezien de volle ringen gaan ze dat denk ik ook niet doen). Achja, we hebben in Diepenheim nog het Overijssels Kampioenschap, dus moeten we daar maar voor gaan.
Alhoewel ik stiekem toch een klein deukje in ons vertrouwen heb opgelopen, dus hoop vooral dat we in Diepenheim gewoon weer lekker vertrouwd en fijn kunnen rond rijden :)

kan ik me voorstellen meid! maar het komt vast weer goed! in Diepenheim gewoon weer lekker rijden zoals jullie anders ook doen! *\o/* misschien kun je na diepenheim nog aanvragen voor het NK;) wie niet waagt wie niet wint :D

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 10:50

Balen Daphne.. Maar net wat HM zegt, komt vast weer goed in Diepenheim! :)

Nou de foto's staan online, hopelijk zit er wat voor jullie tussen, zoals ik al zei: Ik kon helaas niet iedereen fotograferen..
Hier staan de foto's *-:)

marijkiiii

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 11:00

Jammer, ik zit er niet bij, je hebt wel mooi foto's gemaakt :)

Casca

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 11:36

Leuk!! Ik zit er tussen :D leuke actiefoto's :D

Horsemaniac

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-13 13:28

mooie foto's! ik was 8! ik ben je waarschijnlijk hard voorbij gescheurd :P

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 14:27

Ja ik heb jou helaas net gemist, was net klaar met schrijven toen.. :\

Sue_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 14:29

Ooh jammer ik sta er ook niet op (nr 1 en 33)

Horsemaniac

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-13 17:59

waren er nog andere fotografen? want het was toch best een mooie cross ;) die moet toch vast gelegd zijn op de gevoelige plaat :P of het was nog te mistig toen wij reden Sue _O-