[SGW] Verslagen SGW Maarsbergen 2013

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 21:00

muts_marijke

Re: Verslagen SGW Maarsbergen 2013

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 21:06

Sannn staat er wel bij, Bokker itsmexx heeft ze gemaakt.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 21:06

bedankt voor de link!! :)

wicked

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 21:35

Vandaag het L gereden onder startnummer 34!
Na de vorige keer in oudkarspel (daar zijn we samen onderuit gegaan) heb ik vandaag zonder klok gestart. Dus een heel rustig rondje op safe gereden. Met als resultaat een foutloos rondje met een tijd 6.09.

Dressuur veel best tegen, had super gereden zonder fouten en had 191 punten. Had eigenlijk meer verwacht. :o

Springen was hij wel heel tam, hij gooide vier heel banketstaaf balken, dat was echt zonde. -O-

Iedereen die goed heeft gereden: gefeliciteerd! *\o/*
En de mindere resultaten: volgende keer beter! :(:)

Volgende wedstrijd vinkega!

Sue_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 05:48

Pol wat een superfijn debuut!
Susan haar man ook een mooi debuut gehad :)
maximiliano wat ontzettend jammer.
Anke wat een mooie foto's weer!
dropje gefeliciteerd met je wp! Jammer van H16,
Marjan mooi resultaat. Moet zeggen dat H4b ook voor mijn beide paarden iets raar overkwam.
Marloes super gedaan! Echt top van je pony! :D
sfranken hopelijk krijg je je spullen nog terug. Gelukkig gisteren wel fijn gereden.
Sabertje jammer van je weigeringen. Moet zeggen dat in het springen de dubbel (8) ook wel erg kort stond.
wicked goed van je cross! :) Op naar Vinkega!

Ik was wel erg blij met mijn boys. Met de zwarte ging het water echt net goed. Hij liep na dat open veld heel erg te zoeken maar gelukkig kreeg ik hem nog net doorgedrukt op het afsprongetje. Maar verder liep hij als een speer en ik heb nu toch steeds meer vertrouwen dat hij het spelletje echt snapt. :) zijn al die trainingen niet voor niets geweest. :D :D
De schimmel was echt weer supereerlijk. Springparcours liep niet echt fijn maar wel foutloos dus who cares. :D :D En gezien afgelopen weken was ik echt heel blij met de dressuurpunten.

Vond het echt een supergave cross op een fantastisch terrein. Wat is het daar mooi zeg! Dat maakt het vroege opstaan zeker goed! Door de vele galopstukken was de tijd ook goed te halen. Maar wat was ik moe gisteravond joh.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 08:02

Morgen :wave:

Ik ben ook weer een beetje in het land der levenden. Wat was ik beroerd gister avond zeg, denk toch wat aan me val over gehouden te hebben. Wist ik vrijdag al wel, maar ik zou en moest crossen met What. O:)
Ben zelf super tevreden!! Na bijna een jaar blessure leed en gezien hoe we vorig jaar ons cross seizoen begonnen en eindigden gisteren heerlijk foutloos gecrossd! Hij probeerde het wel even maar ik was hem of voor of ik was er snel genoeg bij. Echt top! We hebben ook foutloos gesprongen en heerlijk gedressuurd. Maar zo zie je maar weer dat het een jurysport is, vorige week in het L2 198 en gisteren in het L1 185. Jammer, maar het overschaduwt mijn blije gevoel niet! :D

Wat jammer zeg Anke, goed dat je hem laat nakijken!
Gefeliciteerd met je goede debuut Pol!
Super debuut gehad dus Susah
Heerlijk je 1e winstpunt in het L binnen dropje!! Op naar de volgende. :)
Wat ontzettend jammer Max, ik hoorde het omgeroepen worden. Echt zonde.
Gefeliciteerd Sue! Top gedaan!
Goed debuut toch Sabertje!

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 08:36

Mijn dressuurpunten vielen ook zwaar tegen. Voor mn gevoel onze beste proef ooit gereden... beloond met 175! Maar in ring 5 vond ik de punten sowieso apart. Bijna iedereen rond de 180 en een paar extremen met over de 200... doet niets af aan mn gevoel want we hebben top gedressuurd :D

AnkeVivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 09:29

Loetie: inderdaad raar. Ik had 187 terwijl iemand over de 200 scoorde met een proef die aan elkaar was 'gezaagd'. Erg apart!!

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 09:30

Best veel goeie verslagen lees ik hier, altijd fijn :) en voor iedereen met prijs: gefeliciteerd!

Anke, vervelend dat je paard echt niet fit aan voelde, hopelijk voelt hij snel weer als vanouds.
Max, jammer dat je de cross niet uit hebt kunnen rijden maar wel fijn dat je de huisjes nog een keer mocht springen en dat je een jasje kon lenen.
Sfranken, een extra baaldag door er af te vallen en spullen kwijt te raken, zonde... Gelukkig de tweede dag wel fijn gereden.

Ik heb gister een hele leuke dag gehad als hinderniscontroleur bij H20 L en 21ab in de M. We zijn top verzorgd door de organisatie met koffie, chocoladecroissants, broodjes rookworst en een heerlijk bord met pasta achteraf. Samen met mijn vriend en hond hebben we bij de tafel en banken combinatie gezeten. Het was prima weer, een beetje fris maar droog en 's middags kwam het zonnetje door. De dag gaat ook echt snel voorbij met eerst starts om de twee en daarna om de anderhalve minuut. Het is leuk om te zien hoe verschillend mensen dezelfde hindernis aanrijden, van zeer gecontroleerd in drie galopsprongen door de dubbel op 11 m tot aan kamikaze in 1 galopsprong :oo
We hadden (gelukkig) maar 1 weigering bij onze hindernis en zaten op een plek waar je ook het veld h3,4,5,6 en h7 nog kon zien en het voorterrein van het springen. Volgend jaar ben ik er weer bij, een dag als vrijwilliger en dan ook een dag te paard!

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 14:51

Ik vond het niveau van de Zponies hoger dan t Mpaarden. Veel gecontroleerder over het algemeen... ik zat de hele dag op de waterbak gister. Maar heb toch redelijk wat gestuntel gezien. Natuurlijk was de combinatie ook niet makkelijk. Ook verbazingwekkend veel paarden die nog veel aanmoediging nodig hadden om t water in te stappen!

Sue_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 15:16

ramaskri

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 16:00

Hi all, since there's seem to be some confusion (sorry for only being able to explain this in English) about EventingPhoto coming up in this thread I take the opportunity to answer.

I'm Hanna of EventingPhoto.

First of all we/I was in Maarsbergen during the weekend. In good old EventingPhoto style we always aim to cover each and every horse and rider (that passes our position(s) of choice) during cross country. This applies to all classes, big or small!

Arie was not in Maarsbergen and there for no man photographer can and should be connected to us on this certain event!

However, Arie did went to Renswoude a couple of weeks ago and those photos are not on-line just yet but will get on-line when I have the time to get to them cause for the moment I'm alone handling all our photos and I've also been abroad for the World Cup finals in show jumping and dressage *D and Badminton *\o/*

To my knowledge we have all of this years - but Renswoude and Maarsbergen, so far.. - local events on-line on our website. In some cases a class or two still might be missing due to Arie's absence and hospitalization. But I am on it and will prevail and get everything on-line in due time! :+

I'll keep you all posted in the photo thread here on Bokt, on our own web sites and on our Facebook page // Greetz Hanna :)

MarloesV89

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 18:54

@MizzMontana, dan heb je mij ook zien langskomen in het M. Reed met een pony. :)

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 21:11

Ja Marloes jou heb ik wel gezien :) er was maar 1 pony tussen de M paarden dus dat kan niet missen!

Sue_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 06:38

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 08:22

Wat een super leuk filmpje Sue!! :) Met welke camera is die gefilmd? Mooi stil beeld.

Sue_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 08:33

Dit is de GoPro Hero2. Is van Eventingphoto :)

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 09:07

Mooi rondje weer Sue! En die camera is inderdaad super :) Heb je nog een stukje zien gaan met Barros en het zag er weer super uit +:)+

AnkeVivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 09:12

Jipje niekje: zag een foto van jou op de fb van victor krijt. Erg mooi!!

Ga straks even kijken sue :)

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 09:43

Dank je voor de tip AnkeVivaldi ;)

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 12:14

mooi rondje sue!!!

Zephyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 12:23

Wow! echt een heel mooi filmpje! Super hoor!

Monri

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 17:42

was er nou iemand zijn beenbeschermers in een emmer vergeten? Ik denk dat ik de emmer met inhoud heb getraceerd......

venga

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 17:43

Ja, dat was sfranken. Die zal wel blij zijn als het gevonden is!

Monri

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 19:09

Ik heb haar een PB gestuurd.