Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
texelse schreef:Kleine update: De route is wel ongeveer hetzelfde als vorig jaar, start en finish op dezelfde plaats, maar er komen weer een aantal nieuwe hindernissen in de route. De mannen zijn druk bezig, en barsten van de inspiratie. En ze zorgen ook weer deels voor de catering. Dinsdagavond gaat de bouwploeg met aanhang en wat vrienden en kennissen aan boord van het schip van een van onze sponsors "de Rival" om een partijtje vis te verschalken, zodat er weer lekkere gerookte vis verkrijgbaar is. Mits de visjes zo vriendelijk zijn om te bijten natuurlijk.

texelse schreef:dat denk ik niet Marije, binnenkort eens bij de mannen langs op een avondje, dan kan ik wel wat foto's maken. Maar echt van de hindernissen is handiger meer naar het eind toe denk ik. Een deel van het traject moet het graan nog van af, dus daar staat toch nog niets.
marije1987 schreef:texelse schreef:dat denk ik niet Marije, binnenkort eens bij de mannen langs op een avondje, dan kan ik wel wat foto's maken. Maar echt van de hindernissen is handiger meer naar het eind toe denk ik. Een deel van het traject moet het graan nog van af, dus daar staat toch nog niets.
Ben ook wel wat vroeg met m'n vraag misschien
, maar we kunnen de mannen nog niet erg op jagen
. Het antwoord op de vraag; wanneer gaan jullie wat in het land doen?? Oh... nou.... volgende week ofzo..

) Kortom, neem een broodje minder mee in je koelbox en haal een overheerlijk broodje gerookte makreel.

Ik ben druk aan het zoeken naar lekker glutenvrij brood