[SGW] Nabespreking Etten-Leur

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

loveyrsa

Re: Nabespreking Etten-Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 17:16

Op de site van gns fotografie staan foto's!!!!

DmNqUe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 17:36

Het zag er inderdaad erg naar uit, ik riep naar rob janssen dat gaat niet goed en op dat moment kwam hij uit de vrachtwagen vallen. rob heeft daarna mee geholpen. het ging zo snel op het moment dat het kabaal/ herrie uit de vrachtwagen kwam was het paard er al uit

maar valt het mee met het paard, geen inwendige schade opgelopen?

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 17:42

@ Ellisiniko bij het lezen van je verslag dacht ik al meteen dat er iets zeker niet goed was!
Paard wat omvalt na een buigproef is echt NIET goed!!!! Hopelijk valt het mee maar als ik jou was zou ik vandaag nog naar de DA gaan ipv morgen! Sterkte!!

loveyrsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 17:44

Nee gelukkig geen inwendige schade, alleen wat diepe schaaf, snijwonden

het ging inderdaad erg snel, maar gelukkig is er met de moeder van ilonka niks gebeurd, die maakte het paard los in de vracht wagen omdat tie in de voerbak was gesprongen met zijn voorbenen, en zat nog vast met zijn hoofd dus begon helemaal te flippen, maar het was wel even schrikken pff

DmNqUe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 18:29

Was inderdaad erg schrikken, gelukkig dat de moeder inderdaad ook niets heeft :0 wist helemaal niet dat die ook im vrachtwagen was! gelukkig is het allemaal met een sisser afgelopen!

loveyrsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 20:39

Ereprijsfotografie heeft ook de foto's online staan! :D

Rox_Basil

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 20:46

Een kennis heeft Foto's gemaakt Zondag 7 april in Etten-Leur L paarden van de nr's 9 t/m 20,23,26,28,29 of 30 31,32,33,36,37,38(bonte?) 56 t/m 63

graag voor foto's een pb.

miisshOrse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 20:57

Hoop dat ze de B paarden ook op de foto hebben staan :)

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 21:13

Ellisiniko @ ik sluit me aan bij wat eerder gezegd is, ook die studenten weten heel goed wat ze doen want anders zou die DA het niet toelaten die heeft de eindverantwoording.
Daarnaast had ik vandaag al een afspraak met de DA gemaakt als ik in jou schoenen stond en nu het hele verhaal zo lees, dan maar even uitverdoven en kijken waar de echte pijn vandaan komt en dan een foto of scan en kijken wat verder, die dag beweging van vandaag maakt echt geen herstel.

MissMiekjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 06:56

@ elinesikko , oei, dat is zeker niet goed.... ik zou op vrij korte termijn toch je DA even komen laten checken, want alleen door een buigproef kunnen ze niet meer kreupel raken dan dat ze al zijn....

Fijn dat er met het paard wat van die vrachtwagen viel geen inwendige schade of erge gevolgen zijn!

Zo, ook ik weer tevreden huiswaarts gekeerd na een zondagje Etten-Leur, een wedstrijd in de achtertuin voor ons :). Nog even een laat verslagje, maar beter laat dan nooit.

We startten in de L-pony's, voor het eerst, startnummer 85. We hadden heerlijk weer, goede bodem en alles mocht meezitten gelukkig, geen uitgesloten, geen ongelukken, geen uitloop. Over de dressuur was ik best tevreden, ondanks dat er wat puntjes zaten die voor verbetering vatbaar waren (o.a. halsstrekken), maar ook de jury was heel erg tevreden met mijn proef, kwam achteraf nog vragen welke afstamming mijn pony had, waarbij hij op de namen Nobility X Amethist volledig opbloeide, want zo een had hij er zelf ook nog staan etc. etc. . Afijn, na de dressuur eerste met 217 punten (41,5).

Over het springen was ik wat minder te spreken. Een paar foutjes zowel van mij als van pony kwamen duur te staan, 2 balken. Na hindernis 6 een beetje de controle kwijtgeraakt omdat ponylief heel erg heet werd en eerlijk gezegd zelf ook niet meer helemaal naar controle gezocht... dus een balkje op de insprong van de dubbel, hindernis 7, en op de laatste oxer, hindernis 9.

En de cross, tja :+ , pony had een beetje de racemuisstand aanstaan. Ze vrat de hindernissen op alsof het niks was, op de hindernissen heel safe en rustig gereden, puur voor het vertrouwen in het begin van het seizoen, nergens getwijfeld, en tussen de hindernissen door ging het gasgeven ons ook prima af :+ . Wat was ze fijn te rijden! Kon er mooi aan rijden, prima weg en terug, luisterde precies naar wat ik aangaf, ik kwam helemaal euforisch over de finish, wat ben ik trots op die pony :D !

Toen ik de tijd hoorde schrok ik een beetje, 44 seconden binnen de tijd :O , ik wist dat we hard gereden hadden, maar zó hard had ik niet verwacht... Was onderweg helaas vergeten op mijn horloge te kijken :O

Achja, er zijn altijd nog wat puntjes waar we aan kunnen werken, maar in ieder geval zeer tevreden en dit geeft weer goede moed voor de rest van het seizoen :).

loveyrsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 13:00

ik dacht nog een fotograaf gezien te hebben bij de ena laatste hindernis bij die van Visdonk,
Zat die er bij jullie ook of niet, want ik vroeg me af of jullie weten welke fotograaf dat is?

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 13:07

Zoooo dan was je echt heel snel missmoekje :=

Fritsfrats

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 13:29

Ik denk dat het bij de b pony's een vriendin van mij was bij de visdonk sprong

loveyrsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 13:36

okee, heeft zij een website waar ik de fotos eventueel kan vinden?

Fritsfrats

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 14:42

Valeriefotografie is dat.
Denk dat jij haar wel kent, rijdt in dezelfde kring als jou met dressuur

loveyrsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 15:26

okee! Ow jaa die ken ik volgens mij wel!

DameX

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 21:59

annikavolder

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 06:21

Ik heb inmiddels best een aantal fotografen achterhaald die er afgelopen zondag waren:

Eventingphoto
GNS fotografie
ereprijs fotografie
Slowhand pictures
Cees van Raaij
Equigeniek
Valeriefotografie

deels staan ze met een linkje op de website van eventingettenleur.nl onder fotoboek :-)

ramaskri

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 11:26

loveyrsa schreef:
ik dacht nog een fotograaf gezien te hebben bij de ena laatste hindernis bij die van Visdonk,
Zat die er bij jullie ook of niet, want ik vroeg me af of jullie weten welke fotograaf dat is?
Dat was ik ;)

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 11:58

en dan weet ik wie jij bent :D

loveyrsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 15:53

ramaskri schreef:
loveyrsa schreef:
Dat was ik ;)

Wanneer komen de fotos van b-ponys erop :o ?
Ben heel nieuwsgierig naar de fotos?
Volgens mij de enigste foto's waar ik lachend op sta, de rest is tot nu toe met een geconcrentreerd snoetje haha!

verwdrgr

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 13:02

haikelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 19:51

Voor alle ruiters die mee hebben gereden in de SGW Etten-Leur:
Ik heb hier foto's gemaakt van alle klasses.
Voor de foto's kunt u een mailtje sturen met de datum en deelnemersnummer naar valeriefotografie@live.nl
Groetjes Valerie Fotografie

loveyrsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 20:23