En is er een waterbak dan? :0
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Ben dik tevreden over 't jonkie. Naar huis met een 7e prijs
. Amber_ schreef:Hij is grooooot Jetske! Maar erg knap!!
Ik mocht vandaag ook, in paarden hoog. Met de Fjord in paars
2x foutloos, maar helaas reed ik zelf verkeerde parcours in 2de ronde haha.
Nog iets heel engs meegemaakt... Er lag een pony over de stang, in de trailer. Maar echt met hoofd op de grond en volle gewicht op de nek! Was een heel naar gezicht, denk dat het mazzel was dat zijn nek niet gebroken was.
. Is het trouwens een ijslander
?
. Ik ben in ieder geval van de Fjorden! Dus vond super dier haha xsannlove schreef:@shetties dat zou heel fijn zijn!! En gefeliciteerd met je 5e plek!![]()
En is er een waterbak dan? :0

Wel foutloos, alleen strafpunten voor tijd omdat we wat te snel waren haha. Daarna nog even gewacht op de prijsuitreiking, was toch als bijna laatste en was wel benieuwd naar m'n stijl. Bleek ik eerste te zijn geworden.
Met een 8 en 8,5 voor stijl
Dus ik gok dat we plus punten hebben gekregen omdat paard zo blij keek 
heel veel weigeringen in het eerste parcours. M'n paard moest er echt weer aan wennen. Met losrijden was ie Super fanatiek, in de ring erg terughoudend. Ook in het 2e parcours. Helaas brak bij hindernis 2 het elastiek van m'n veiligheidsbeugel. Hindernis 3 zonder beugel gesprongen, maar daarna gestopt. Het hele parcours uitspringen met 1 beugel gaat wel als m'n paard lekker voorwaarts is en goed springt, maar dat was nu niet het geval. Helaas, volgende keer beter! marleeentje schreef:Gefeliciteerd Elise!
Hier een minder goed resultaat helaasheel veel weigeringen in het eerste parcours. M'n paard moest er echt weer aan wennen. Met losrijden was ie Super fanatiek, in de ring erg terughoudend. Ook in het 2e parcours. Helaas brak bij hindernis 2 het elastiek van m'n veiligheidsbeugel. Hindernis 3 zonder beugel gesprongen, maar daarna gestopt. Het hele parcours uitspringen met 1 beugel gaat wel als m'n paard lekker voorwaarts is en goed springt, maar dat was nu niet het geval. Helaas, volgende keer beter!
jammer dat het onwijs uit liep, maar verder was het inderdaad wel weer goed geregeld.

Maar daardoor wel lekker naar de rest kunnen kijken
Stal_Fiore schreef:Wat jammer Marleen!
Ik heb je nog wat foto's gestuurd.
Hier erg tevreden.
Ik heb sinds een maandje een nieuw meisje voor Rosalinde.
Ze is 11 jaar en heeft nog weinig ervaring.
Ze heeft pas 3 springlesjes gehad met Rosa en voorheen nog niet eerder gesprongen.
Dus ingeschreven voor pony's laag.
Eerste rondje was Rosa erg kijkerig en ruiter verloor het contact door de teugels te los te hebben.
Tweede rondje ging daarentegen best goed. Ze waren foutloos met best een nette tijd. Ze verdienden niet de schoonheidsprijs, maar dat was ons doel ook niet.
Uiteindelijk werden ze toch nog 7e. Super trots!
[ Afbeelding ]
Die sprongen heb ik ook helaas niet kunnen doen. Tijd was ook erg lang eerste rondje daardoor 
Hindernissen bij het water durfde hij weer niet eens bij in de buurt te komen, dus overgeslagen en doorgereden. De rest sprong hij wel super!
De tijd was ook een stuk beter, iets van 2,20. Niet slecht voor ons, zeker omdat ik toch ook nog wel even 10 sec stilgestaan had omdat hij eerst weer niet langs het water durfde. Dus uiteindelijk nog wel tevreden 
Stal_Fiore schreef:Wat jammer Marleen!
Ik heb je nog wat foto's gestuurd.
Hier erg tevreden.
Ik heb sinds een maandje een nieuw meisje voor Rosalinde.
Ze is 11 jaar en heeft nog weinig ervaring.
Ze heeft pas 3 springlesjes gehad met Rosa en voorheen nog niet eerder gesprongen.
Dus ingeschreven voor pony's laag.
Eerste rondje was Rosa erg kijkerig en ruiter verloor het contact door de teugels te los te hebben.
Tweede rondje ging daarentegen best goed. Ze waren foutloos met best een nette tijd. Ze verdienden niet de schoonheidsprijs, maar dat was ons doel ook niet.
Uiteindelijk werden ze toch nog 7e. Super trots!
[ Afbeelding ]
Ik zag dat de uitslag op startlijsten.nl staat en moet eerlijk bekennen dat ik de puntentelling niet ken. Kan iemand mij vertellen hoe ik de uitslag moet interpreteren? Leuk voor een volgend keer wellicht