Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
(Ja, Bubbels is weer positief
) Ben wel heel erg verliefd geworden op die goudkleurige buckskin van Rieky. Wat een beauty! bubbels schreef:Óf Wendy óf Rieky wist het wel te presteren om in een slidingstop het paard een flinke pluk staartharen uit zijn eigen staart te laten rukken. Erg oncharmant gezicht toen het paardje de bak uitging en er een stuk staart aan zijn achterbenen over de grond meesleepte.(Ja, Bubbels is weer positief
) Ben wel heel erg verliefd geworden op die goudkleurige buckskin van Rieky. Wat een beauty!
gera schreef:Dave had ook een stuk haar uit de staart van zijn schimmel aan het eind van de proef. Ik dacht het al te zien tijdens de stop. Van Wendy of Rieky heb ik het niet gezien, maar dat is vast na half vijf geweest. Rond die tijd ben ik namelijk weggegaan.
En reed Rieky de supergeweldige goudkleurige buckskin wel? (volgens mij is het trouwens een dun, want ik meen dat ik een aalstreep had ontdekt, maar dat terzijde). Ik heb hem niet gezien gisteren en baalde daar nogal van. Ik had dus wat langer moeten blijven, dat is duidelijk
Er zat een overduidelijke aalstreep. Ik ben in het hele Westerngebeuren ook nogal Green as Grass.
Maar ja, toen had ik hem alleen nog maar zien staan en echt niet op een aalstreep gelet. Maar toen ik hem nog een keer zag ben ik er wel overtuigd van geraakt dat het een dun is. En een heeeeeeele mooie! Wat een droom zeg, dat paard. Net zoals Tuckers Gold Bueno, dat vind ik ook zo'n mooi ding. Maar de dun is eigenlijk nog mooier 
Maar dat paard heeft wel een mooie staart zeg! Jammer alleen dat het in de stops vaak niet goed gaat.
Ik baaaal namelijk 
? 

gera"]
Ik heb geen foto's gemaakt van Adrienne, Jolande. Balen, maar zaterdag was ik nog niet in Geldrop en ik kon op zondag gewoon echt niet om negen uur in Asten zijn. Ik was het wel van plan, maar ben al vanaf vrijdag wat ziek en ik had mijn nachtrust wel nodig..
[/quote]
Helaas pindakaas! Ik was zelf in alle zenuwen mijn camera vergeten dom dom domMaar goed, wie weet de volgende keer!
Vervelend dat je ziek bent, beterschap in elk geval en doe het maar lekker rustig aan des te eerder ben je weer opgeknapt![]()
[quote="gera schreef:Ik heb een fluoriserend gele tube staartzak, bubbels. Interesse?
gera schreef:Haha, maakt niet uit. Ik vroeg toen ik laatst bij de Burgmeijer Stables ook hoe die supermooie gouden buckskin heette en toen keken ze me ook al zo aan vanMaar ja, toen had ik hem alleen nog maar zien staan en echt niet op een aalstreep gelet. Maar toen ik hem nog een keer zag ben ik er wel overtuigd van geraakt dat het een dun is. En een heeeeeeele mooie! Wat een droom zeg, dat paard. Net zoals Tuckers Gold Bueno, dat vind ik ook zo'n mooi ding. Maar de dun is eigenlijk nog mooier
En idd; Big Step, Slim én Peppy hebben hun complete staart nog hoor! Hihi!
en alles is supernetjes geborduurd. Dan heb ik nog een jasje met Bud zijn naam en een reinertje (:D ironisch
) erop, ook heel netjes. Ik heb eigenlijk nog geen verkeerd werk van die man gezien 
Ik heb nu eindelijk uitgevonden hoe ik hem goed vast moet maken. Hij zit er al een week in! (jeuj!)