[WN] WN: Asten - Reining Fever

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 19:24

Maar over Reining in Asten gaat het iig niet meer Cool

Jac

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 19:43

Ik moet effe vermelden dat Wendy met G star Hot peppy, echt verdiend gewonnen heeft. Wat een prachtige proef! Ik kon er niks misdadigs aan ontdekken... Volgens mij moet het zo...
Overigens heeft ook Barry heel verdienstelijk gereden, heel mooi om naar te kijken.

PridesRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 20:00

Óf Wendy óf Rieky wist het wel te presteren om in een slidingstop het paard een flinke pluk staartharen uit zijn eigen staart te laten rukken. Erg oncharmant gezicht toen het paardje de bak uitging en er een stuk staart aan zijn achterbenen over de grond meesleepte. Verward (Ja, Bubbels is weer positief Haha! ) Ben wel heel erg verliefd geworden op die goudkleurige buckskin van Rieky. Wat een beauty!

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 20:01

Daar ben ik het mee eens, Jac! Er zat zoveel rust in de proef! Zo zie je maar, een snel onderdeel als reining kan toch rust uitstralen. Dat lieten Wendy en Barry gisteren duidelijk zien! OK dan!

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 20:03

bubbels schreef:
Óf Wendy óf Rieky wist het wel te presteren om in een slidingstop het paard een flinke pluk staartharen uit zijn eigen staart te laten rukken. Erg oncharmant gezicht toen het paardje de bak uitging en er een stuk staart aan zijn achterbenen over de grond meesleepte. Verward (Ja, Bubbels is weer positief Haha! ) Ben wel heel erg verliefd geworden op die goudkleurige buckskin van Rieky. Wat een beauty!

Dave had ook een stuk haar uit de staart van zijn schimmel aan het eind van de proef. Ik dacht het al te zien tijdens de stop. Van Wendy of Rieky heb ik het niet gezien, maar dat is vast na half vijf geweest. Rond die tijd ben ik namelijk weggegaan.

En reed Rieky de supergeweldige goudkleurige buckskin wel? (volgens mij is het trouwens een dun, want ik meen dat ik een aalstreep had ontdekt, maar dat terzijde). Ik heb hem niet gezien gisteren en baalde daar nogal van. Ik had dus wat langer moeten blijven, dat is duidelijk Verdrietig

PridesRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 20:08

gera schreef:
Dave had ook een stuk haar uit de staart van zijn schimmel aan het eind van de proef. Ik dacht het al te zien tijdens de stop. Van Wendy of Rieky heb ik het niet gezien, maar dat is vast na half vijf geweest. Rond die tijd ben ik namelijk weggegaan.

En reed Rieky de supergeweldige goudkleurige buckskin wel? (volgens mij is het trouwens een dun, want ik meen dat ik een aalstreep had ontdekt, maar dat terzijde). Ik heb hem niet gezien gisteren en baalde daar nogal van. Ik had dus wat langer moeten blijven, dat is duidelijk Verdrietig

Het was aan het einde, zes uur ofzo. En de supergeweldige goude buckskin is inderdaad een dun. Bloos Er zat een overduidelijke aalstreep. Ik ben in het hele Westerngebeuren ook nogal Green as Grass. Knipoog

Jac

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 20:10

Dat Taris Skeeto, de prachtige schimmel van Dave, nog haren in zijn staart heeft zitten, vind ik een wonder..Overal waar ik m gezien heb trok ie hele plukken eruit. Taris moet wel een geweldig karakter hebben. Rieky heb ik jammergenoeg niet niet gezien, maar volgens mij had peppy, Indian Step en ook Slim nog een complete staart aan het einde van de proef. Het is niet leuk om te zien, maar het gaat mij even om de proef op zich, en die waren netjes!

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 20:11

Haha, maakt niet uit. Ik vroeg toen ik laatst bij de Burgmeijer Stables ook hoe die supermooie gouden buckskin heette en toen keken ze me ook al zo aan van Verward Maar ja, toen had ik hem alleen nog maar zien staan en echt niet op een aalstreep gelet. Maar toen ik hem nog een keer zag ben ik er wel overtuigd van geraakt dat het een dun is. En een heeeeeeele mooie! Wat een droom zeg, dat paard. Net zoals Tuckers Gold Bueno, dat vind ik ook zo'n mooi ding. Maar de dun is eigenlijk nog mooier

PridesRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 20:17

Het is zo zonde. Westernruiters doen vaak zo hun best met staartzakken en al die liflafjes. (Ben er zelf ook eentje aan het aanschaffen hoor, hihi) Knipoog En dan met 1 slidingstop je hele staart naar de gallemiezen, da's zonde. Maar die dun was echt prachtig, volgens mij ontploft ie bijna van het talent.

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 20:22

Ik vind staartzakken ook veel te leuk om niet aan de staart te hangen. Ik heb er al drie, maar mijn kleine paardje zijn staart is nog veel te kort voor zo'n lange zak, dat ziet er niet uit. Maar ik ben erg zuinig op zijn manen en staart, dus hij zal, als de staart wat langer is, toch wel zo'n zak eraan krijgen hangen. Voor iedere dag van de week een andere Knipoog
Ik zei ook al toen er een pluk uit de staart van Taris Skeeto hing: Daar gaat de extension Haha! Maar dat paard heeft wel een mooie staart zeg! Jammer alleen dat het in de stops vaak niet goed gaat.

Heeft iemand trouwens nog foto's gemaakt van de dun? Verdrietig Ik baaaal namelijk

PridesRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 20:24

Ik ben nu ook op zoek naar de ideale staartzak, hahaha. Eentje met 3 strengen in elk geval, maar hij moet wel een leuk kleurtje of printje hebben natuurlijk. Haha!

Jolande

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 20:30

Heeeee, deed Skeeto weer mee? Hij is een langere tijd geblesseerd geweest, maar ik hoorde al dat zijn herstel super verliep. Fijn dat het goed is gegaan!
Heeft er iemand hier overigens foto´s gemaakt bij de Green as Grass van zaterdag of zondag, en dan wel misschien van een bonte merrie met de naam Whirling Stardust oftewel Dusty met Adrienne Haha! ?

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 20:34

Ik heb geen foto's gemaakt van Adrienne, Jolande. Balen, maar zaterdag was ik nog niet in Geldrop en ik kon op zondag gewoon echt niet om negen uur in Asten zijn. Ik was het wel van plan, maar ben al vanaf vrijdag wat ziek en ik had mijn nachtrust wel nodig.. Scheve mond

Ik heb een fluoriserend gele tube staartzak, bubbels. Interesse? Knipoog
Ik wil zelf op den duur een rood-wt-blauwe (uiteraard) of een staartzak in ongeveer dezelfde kleur als de staart van mijn paard. Ik weet alleen echt nog niet welke kant het opgaat, want zijn staart en manen worden steeds lichter..

Jolande

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 20:42

gera"]
Ik heb geen foto's gemaakt van Adrienne, Jolande. Balen, maar zaterdag was ik nog niet in Geldrop en ik kon op zondag gewoon echt niet om negen uur in Asten zijn. Ik was het wel van plan, maar ben al vanaf vrijdag wat ziek en ik had mijn nachtrust wel nodig.. Scheve mond
[/quote]
Helaas pindakaas! Ik was zelf in alle zenuwen mijn camera vergeten dom dom dom Haha! Maar goed, wie weet de volgende keer!
Vervelend dat je ziek bent, beterschap in elk geval en doe het maar lekker rustig aan des te eerder ben je weer opgeknapt Lachen

[quote="gera schreef:

Ik zal eens bij Adrienne polsen of ze interesse heeft. Op zich zijn die dingen best handig voor een wedstrijd om de staart wat schoner te houden. Dusty is er nl een kei in toch een vieze staart te maken in 1 nacht!

PridesRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 22:38

gera schreef:

Hier komt mijn gebrek aan kennis boven zeilen. Is een tube gewoon een enkele? Dus niet in 3 strengen maar gewoon 1 zak? Schijnheilig

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 22:43

Tube.. ik noem dat een drie strengen. Maar het is dus zo'n vlechtzak, zeg maar Lachen Ik heb ook nog een mooie normale van de Sylvester Ranch, maar die krijgt mijn paardje zelf om zijn staartje als hij oud genoeg is

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 23:17

gera schreef:
Haha, maakt niet uit. Ik vroeg toen ik laatst bij de Burgmeijer Stables ook hoe die supermooie gouden buckskin heette en toen keken ze me ook al zo aan van Verward Maar ja, toen had ik hem alleen nog maar zien staan en echt niet op een aalstreep gelet. Maar toen ik hem nog een keer zag ben ik er wel overtuigd van geraakt dat het een dun is. En een heeeeeeele mooie! Wat een droom zeg, dat paard. Net zoals Tuckers Gold Bueno, dat vind ik ook zo'n mooi ding. Maar de dun is eigenlijk nog mooier

Hij heet It's Dun Time. En idd; Big Step, Slim én Peppy hebben hun complete staart nog hoor! Hihi! Haha!

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 23:19

Oke, It's Dun Time rules. Maar waarom heb ik in hemelsnaam geen merrie gekocht Verdrietig Maar ja, in iedere man zit een klein beetje vrouw hè? Clown grapje

PridesRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 23:29

Flouriserend geel is toch wel een ernstige kleur, haha.

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 13:59

Nee joh is niet ernstig, is juist goed zichtbaar! Clown

PridesRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 14:11

Wat ik trouwens ook zag (en in Bunschoten had ik 'm ook al gezien) is zo'n staldeken met stars 'n stripes. Lachen Echt superleuk, maar ik heb nou eenmaal een Rus he. Hihi. Maar die staartzak, ik heb het liefst een rode, of een zwarte ofzo.

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 14:53

Ik heb zo'n staldeken met Stars and Stripes! Ik heb hem uit Amerika besteld en... hij is te klein. Nu nog niet, maar als ik hem met halter wil gebruiken volgend jaar, dan komt zijn kont er gegarandeerd onderuit. Dus toch maar een nieuwe kopen dan.

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 17:26

Even terug op het borduren: wij hebben van stal 3 petjes laten borduren met onze stalnaam erop + onze eigen naam achterop Cool en alles is supernetjes geborduurd. Dan heb ik nog een jasje met Bud zijn naam en een reinertje (:D ironisch Tong uitsteken) erop, ook heel netjes. Ik heb eigenlijk nog geen verkeerd werk van die man gezien Lachen

Ik heb overigens voor Bud ook een tubestaartzak. Een zwarte Lachen Ik heb nu eindelijk uitgevonden hoe ik hem goed vast moet maken. Hij zit er al een week in! (jeuj!)

Willeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 17:20

It's Dun Time is niet het paard wat jij op Vorstenbosch gezien hebt Gera, dat is een andere. It's Dun Time is namelijk een ruin en die jij bedoeld is een hengst (lijkt er overigens ook totaal niet op) Maar It's Dun Time is idd wel een mega gaaf paard.

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 18:18

Oh dan heb ik It's Dun Time wel even gezien in Asten. Rieky reed op dat moment op een gitzwart paard in de inrijbak en toen werd die dun, die net wat groter is dan de dun die ik zo mooi vond in Vorstenbosch, voor haar klaargezet. Ik weet niet precies hoe jij er uitziet, Willeke, maar neem aan dat jij het niet was waar ik aan heb gevraagd wanneer Rieky weer moest rijden.