[SGW] Oefencross/terrein Diepenheim

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

AnkeVivaldi

Re: Oefencross/terrein Diepenheim

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 12:56

Ik heb echt superrr mooie foto's van saar gekregen. Volgens mij mag je er wel een paar plaatsen. Zal ze opslaan als ik thuis ben :D nogmaals super bedankt saar heel.lief

massiemas

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 15:35

Leuk om de verslagen te lezen van de mensen die vandaag geweest zijn. Ik lees vooral positieve ervaringen in de cross tot nu toe, mooi :D Ik ben erg benieuwd naar foto's van iedereen! Waren er veel hindernissen hetzelfde als het vorige oefenweekend in Diepenheim? En hoe is dat volgende week? Misschien dat ik dan nog wel ga..

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 15:58

Ik heb vanmiddag ook gecrosst. Voor Wino de eerste echte keer. Vorig jaar een paar huppeltjes bij Snorrewind gemaakt. En het ging super!!! :) Alles in 1x. Ben dus meer en meer dan tevreden.
Daarvoor heeft Jeroen (weule) op mijn oude crosspaard voor het eerst gecrosst. Ging zo simpel en braaf! Trotse vriendin :D :D :D

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 16:02

Net weer terug op de bank! Lekker gereden allebei. Ik gewoon twee rondjes B, maar manlief natuurlijk weer alles op het hoogste standje... Hij mag echt niet meer mee hoor ;) Helaas geen fotos dit keer. Wel een foto van de sloot en trakhener, maar die moet nog even op de pc gezet worden.

Vond de trakhener mega! Die hebben we dus maar overgeslagen... Slootje wel in een keer zonder problemen. En even een kleine miscommunicatie op 11. Dat boompje staat echt in de weg hoor :P Resulteerde in een langsloper in het eerste rondje. Verder 'foutloos', een goed gevoel voor de komende crossen die op het programma staan.

Heel misschien volgende week weer, maar dat ligt er aan hoe zwaar de mpttp vrijdag is. Is toch 35 km, dus maar even zien hoe fris de paarden daar uit komen.

weule

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-12 16:55

ik dus ook heerlijk gereden vanmorgen, mijn eerste keer crossen, en al in geen 5 jaar een parcours gesprongen...

staan 2 nieuwe sprongen in, en dan de sloot/trakhener, misschien dat er voor volgende week nog wat veranderd wordt/bij komt.

heb er nog wel een aantal gezien, o.a. loetie, roxxiej en anke. al met al een mooie drukke dag gehad vandaag!

xmarloesx2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 17:19

Saar88 schreef:
Ik ben ook weer thuis en heb volgens mij een aantal bokkers gezien!
Wat een ontzettend leuke sfeer zeg, heb me prima vermaakt! Kreeg zelfs nog een heel lief aanbod om even op een paard te stappen :o
Ik ga nu de foto's bekijken en heel hard hopen dat ze gelukt zijn, want op de een of andere manier wil het de laatste tijd niet zo. Veel wazig enzo.

Marloes, dan moet ik jou ook gezien hebben :'). Hoe zagen jij en je paard eruit? Dan kijk ik even of ik foto's van je heb!

licht blauw dekje, lichtblauw oornetje, lichtblauw shirt met korte mouwen
en donkerblauwe bodyprotector en donkerbruine pony haha voor foto zie profiel!
oeeh zou leuk zijn als je foto van ons hebt :D

xmarloesx2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 17:22

massiemas schreef:
Leuk om de verslagen te lezen van de mensen die vandaag geweest zijn. Ik lees vooral positieve ervaringen in de cross tot nu toe, mooi :D Ik ben erg benieuwd naar foto's van iedereen! Waren er veel hindernissen hetzelfde als het vorige oefenweekend in Diepenheim? En hoe is dat volgende week? Misschien dat ik dan nog wel ga..

jaa bijna allemaal zelfde sprongen als vorige x alleen dan in een andere volgorde
de greppel en trekhner ofsoiets zijn erbij gekomen haha en nog 2 andere vaste hindernissen

xmarloesx2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 17:26

Roxxiejj schreef:
Gelukkig Anke, ik zag inderdaad je springen gaan :D

Marloes, leuk je te hebben gesproken! Naar mate je vaker rond ging, ging het inderdaad mooi gestroomlijnt! Snel maar gaan starten!

haha dankje! jaa was heel leuk om je te hebben gesproken, jaa zou graag willen starten maar heb zelf nog niet eens een startkaart :+
dus zou nog even gaan duuren voordat ik echt kan gaan crossen :P

Valyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 18:04

Saar leuk om je gesproken te hebben! :) Ankes foto's zijn echt haag geworden! :) Ben benieuwd naar de mijne! We zullen elkaar vast wel weer in Neede zien ;)

Dienke en Jeroen fijn dat jullie lekker gereden hebben! Heb een stukje van Jeroen gezien met springen en dat zag er simpel uit! Allebei al een debuut gepland ;)?

Rox je set was gaaf! Fijn dat alles zo makkelijk ging!

Marloes fijn dat jij ook lekker hebt gereden! Had je ng wel even gezien dat lichtblauwe was erg mooi :)

Loetie top van jou en je man weer! Op naar Gorssel! Leuk om je ook weer gesproken te hebben :)

Mijn spring rondje ging erg fijn! Moet alleen soms wel mijn paard wat meer ruimte geven!
Cross ging ook fijn :), maar soms nog wel een extra pasje erbij voor de hindernis terwijl ik wil dat ze iets groter af gaat! Greppel was geen probleem maar de trakehner kwam ik niet over! Dus dat was balen.. Ach volgende keer beter haha! Al heb ik in de trakehner een hard hoofd! Ook alles hoog genomen! :D Toen even gestapt en nog 1 keer picknick greppel gedaan en toen wou mevrouw niet meer over de picknick. Volgens mij was ze op, Maargoed dat betekend niet dat ze mag stoppen dus.. Uiteindelijk wel weer erover heen! Ze was op sommige sprongen lekker gretig dus ben benieuwd of ze dit najaar net zo lekker blijft aanpakken als van het voorjaar in de officiële cross!

AnkeVivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 20:06

Zet er wel even paar foto's neer, volgens mij je een stuk of 2 vast wel plaatsen.

Afbeelding zo was ik te herkennen (bij t springen helaas ook)

Afbeelding de greppel

gemaakt voor Saar, superbedankt nogmaals :)

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 20:37

mooie foto :D
ook leuk setje eigenlijk zo dat grijs/rood

AnkeVivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 20:41

Dankje :) Heb ook nog grijsrode teugels en een grijsrode capcover (maar dat vond ik beetje too much :P )

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 20:42

capcover is wel leuk denk ik maar teugels erbij misschien wel iets teveel.

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 20:49

Oh wat balen dat ik nou net 2 nachten had haha.. of heb eigenlijk :D.
Is er binnenkort weer eentje ?

AnkeVivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 21:30

Vind de teugels zelf leuker dan de capcover. En zijn niet echt fel dus dan vind ik het niet snel too much :p

irisloove

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 22:44

de 8e vrij gevraagd, dus wij zijn dr ook!
volgens mij ga ik me echt een buiten beentje voelen haha. Allemaal mooie sportpaardjes, kom ik aan met mn lompe kruizing, alles behalve sportpony haha.

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 01:11

irisloove schreef:
volgens mij ga ik me echt een buiten beentje voelen haha. Allemaal mooie sportpaardjes, kom ik aan met mn lompe kruizing, alles behalve sportpony haha.

Wel nee !! Er zijn genoeg 'lompe' paarden in de cross.
Zoals mijn topper Fjord ;)

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 10:22

irisloove schreef:

Ik heb ook geen afgetraind bloedpaard. Heb ook maar een papierloze bonte tuiger :j
Ik zeg altijd maar zo: het gaat om het innerlijk :j

xmarloesx2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 10:57

saar had je toevallig nog foto''s van mij?;)

Saar88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 17:03

Roxxiej, ik had alleen je tweede rondje gezien, wat ik echt heel jammer vond want wat een gaaf paard heb jij zeg! Ik had een beetje laat door dat je al bezig was, dus me snel richting goed plekje gehaast maar je ging zo hard dat ze niet zo geweldig gelukt zijn -O- . Zal ze je even in een pbtje sturen!

Marloes, helaas was jij net klaar toen wij aankwamen! Sorry! Je was als allereerst toch? Als je een keer ergens meedoet hier in de buurt moet je dat maar laten weten :)

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 17:16

Saar, dank je voor het compliment! Het is ook nog eens heerlijke knol in omgang! <3

weule

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-12 17:51

vandaag ook weer mooie volle/drukke dag gehad!! dus zeer succesvol verlopen, komende zaterdag laatste dagje oefencross voor 2012....

irisloove

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 20:23

roxxiejj en amber, haha ja maar jullie pony's kunnen super goed springen (tenminste dat lijkt zo op jullie profiel :P) , ik heb nou niet bepaald een springpony haha

xmarloesx2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 21:18

Saar88 schreef:
Roxxiej, ik had alleen je tweede rondje gezien, wat ik echt heel jammer vond want wat een gaaf paard heb jij zeg! Ik had een beetje laat door dat je al bezig was, dus me snel richting goed plekje gehaast maar je ging zo hard dat ze niet zo geweldig gelukt zijn -O- . Zal ze je even in een pbtje sturen!

Marloes, helaas was jij net klaar toen wij aankwamen! Sorry! Je was als allereerst toch? Als je een keer ergens meedoet hier in de buurt moet je dat maar laten weten :)

maakt niet uit hoor!! jaa ik was als allereerste haha jaa zou ik doen bedankt x

sofie189

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 21:24

Bah had ik net zo zin om te oefencrossen, wil mijn moeder niet mee rijden, hopelijk is mijn vader nog over te halen :D