nogmaals super bedankt saar heel.lief Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

nogmaals super bedankt saar heel.lief
Ik ben erg benieuwd naar foto's van iedereen! Waren er veel hindernissen hetzelfde als het vorige oefenweekend in Diepenheim? En hoe is dat volgende week? Misschien dat ik dan nog wel ga..
Alles in 1x. Ben dus meer en meer dan tevreden.
Helaas geen fotos dit keer. Wel een foto van de sloot en trakhener, maar die moet nog even op de pc gezet worden.
Resulteerde in een langsloper in het eerste rondje. Verder 'foutloos', een goed gevoel voor de komende crossen die op het programma staan. Saar88 schreef:Ik ben ook weer thuis en heb volgens mij een aantal bokkers gezien!
Wat een ontzettend leuke sfeer zeg, heb me prima vermaakt! Kreeg zelfs nog een heel lief aanbod om even op een paard te stappen![]()
Ik ga nu de foto's bekijken en heel hard hopen dat ze gelukt zijn, want op de een of andere manier wil het de laatste tijd niet zo. Veel wazig enzo.
Marloes, dan moet ik jou ook gezien hebben. Hoe zagen jij en je paard eruit? Dan kijk ik even of ik foto's van je heb!
massiemas schreef:Leuk om de verslagen te lezen van de mensen die vandaag geweest zijn. Ik lees vooral positieve ervaringen in de cross tot nu toe, mooiIk ben erg benieuwd naar foto's van iedereen! Waren er veel hindernissen hetzelfde als het vorige oefenweekend in Diepenheim? En hoe is dat volgende week? Misschien dat ik dan nog wel ga..
Roxxiejj schreef:Gelukkig Anke, ik zag inderdaad je springen gaan
Marloes, leuk je te hebben gesproken! Naar mate je vaker rond ging, ging het inderdaad mooi gestroomlijnt! Snel maar gaan starten!

Ankes foto's zijn echt haag geworden!
Ben benieuwd naar de mijne! We zullen elkaar vast wel weer in Neede zien 
?

, maar soms nog wel een extra pasje erbij voor de hindernis terwijl ik wil dat ze iets groter af gaat! Greppel was geen probleem maar de trakehner kwam ik niet over! Dus dat was balen.. Ach volgende keer beter haha! Al heb ik in de trakehner een hard hoofd! Ook alles hoog genomen!
Toen even gestapt en nog 1 keer picknick greppel gedaan en toen wou mevrouw niet meer over de picknick. Volgens mij was ze op, Maargoed dat betekend niet dat ze mag stoppen dus.. Uiteindelijk wel weer erover heen! Ze was op sommige sprongen lekker gretig dus ben benieuwd of ze dit najaar net zo lekker blijft aanpakken als van het voorjaar in de officiële cross! 
.

irisloove schreef:de 8e vrij gevraagd, dus wij zijn dr ook!
volgens mij ga ik me echt een buiten beentje voelen haha. Allemaal mooie sportpaardjes, kom ik aan met mn lompe kruizing, alles behalve sportpony haha.

. Zal ze je even in een pbtje sturen!

) , ik heb nou niet bepaald een springpony haha Saar88 schreef:Roxxiej, ik had alleen je tweede rondje gezien, wat ik echt heel jammer vond want wat een gaaf paard heb jij zeg! Ik had een beetje laat door dat je al bezig was, dus me snel richting goed plekje gehaast maar je ging zo hard dat ze niet zo geweldig gelukt zijn. Zal ze je even in een pbtje sturen!
Marloes, helaas was jij net klaar toen wij aankwamen! Sorry! Je was als allereerst toch? Als je een keer ergens meedoet hier in de buurt moet je dat maar laten weten