En de uitslagen erop, ik ben als 18e geëindigd. Goed tevreden mee
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
goede start van het nieuwe seizoen.casperzazoe schreef:hahah vonden het wel knap dat je bleef zitten hoor!
wat me ook op viel was dat de jongere ruiters veel bozer werden als een pony weigerde of stil stond bij de waterbak. schreeuwen zweep erop..
bij de b paarden; gewoon rustig been geven laten kijken en dan weer rustig opnieuw aanrijden. geen geschreeuw ofzo
venga schreef:Mooi, die van hindernis 4 wist ik niet, die had niet het nummer erbij gezet![]()
En de uitslagen erop, ik ben als 18e geëindigd. Goed tevreden mee
_lautje_ schreef:Ik heb ook heel lang bij de B paarden gekeken em was maar goed dat ik gister niet de stijl jureerde. Heb altijd als criteria voor minimal een 6 is het vertrouwd dat de combinatie L zou starten. Heb er weinig gezien waarbij ik dat vond.
_lautje_ schreef:Ik heb ook heel lang bij de B paarden gekeken em was maar goed dat ik gister niet de stijl jureerde. Heb altijd als criteria voor minimal een 6 is het vertrouwd dat de combinatie L zou starten. Heb er weinig gezien waarbij ik dat vond.
_lautje_ schreef:Beugels kort genoeg, ruiter Moët onafhankelijk en in balans zitten zonder paard te hinderen, verlicht zitten net netjes naar de sprong rijden en paard op de juiste manor begeleiden.
Ik zou graag nog korter willen, maar ik heb zulke korte benen dat ik dan geen been meer kan geven. 
_lautje_ schreef:Easer: je moet maar denken dat je voor get crossen al gauw 5 gaten korter moet Dan met springen. Als hij bij je enkel zit, is dat echt veel te lang. Bij mij komen de beugels ong 10cm boven mn enkelIk zou graag nog korter willen, maar ik heb zulke korte benen dat ik dan geen been meer kan geven.
dan kan ik geen been meer geven. (heb een paard van 175, ben zelf 163 met kort onderbeen mijn laarzen hebben een hoogte van 45 cm
_lautje_ schreef:5 gaten korter Dan bij de meeste springruiters
Mensen die regelmatig crossen zitten vaak toch al iets korter. Maar als ik keek in Chaam mochten zeker een hoop mensen 5gaten korter zitten.
Ik had ze 2 gaten korter dan met springen en volgens Alice was dat prima, maar voor mijn gevoel kan het wel wat korter (Als mijn laarzen ingelopen zijn
)
(Zeker als mijn laarzen straks ingelopen zijn) _lautje_ schreef:Ik heb ook heel lang bij de B paarden gekeken em was maar goed dat ik gister niet de stijl jureerde. Heb altijd als criteria voor minimal een 6 is het vertrouwd dat de combinatie L zou starten. Heb er weinig gezien waarbij ik dat vond.