Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Horse_Art schreef:wollewaps schreef:Klein wereldje hé, ik dacht je paard al te herkennen![]()
Lijkt me inderdaad wel eens een goed plan! Ze is echt niet moeilijk met anderen, alleen de laatste keer dat ik met meerdere buiten reed was in november met de Enjoy the Ride, toen was mevrouw nogal in race-stemming, niet zo praktisch in een groep van 8
België was erg leuk! Was een kennismakingsrit van 40km voor "leken" en als oefenrit voor de wedstrijdruiters, niks officieels dus. Iedereen die hem uitreed kreeg een medaille, was wel leuk gedaan
Haha wat grappig! Mijn merrie heeft van de week ook voor het eerst in een groep van 5 gereden, ze vond het ook erg spannend en was dan ook erg druk wat ze normaal niet is. Maar halverwege werd ze gelukkig rustiger.Wat ontzettend leuk dat je al 40 km heb gereden, inderdaad lek gedaan met een medaille. Ga je dit jaar wel endurance starten of?

Mariekyy schreef:Owja persoonlijk zal ik nooit met peesbeschermers starten, de pezen worden daardoor alleen maar heel warm van en dat is niet echt bevorderlijk voor lange afstanden.

3 uur parkeerplaats? Slenerweg 97 7848 AG Schoonoord. Er is genoeg parkeergelegenheid in het bos dus dat moet goedkomen. Super leuk dat jullie allemaal mee rijden!!
k_i_m_m_y89 schreef:heey,
Ik meld me hier ook maar n keer. Zit verder nooit op bokt maar heb wel braaf n account..
15 gaat nog steeds door?? tijdstip ook?
Ik vroeg me beetje af wat t tempo ongeveer wordt. Tot in hoeverre blijven er nu nog endurance ruiters over of wordt het een buitenrit?? Dan kan ik dr namelijk met mn trainingen er omheen rekening mee houden. En evt zat ik namelijk anders te twijfelen om Friesje in de kar te zetten.
Constante draf als doel of houdt niet iedereen dat vol?
@Marika: Super dat je lekker door gaat met starten!! Wel jammer dat ik je niet weer zie.. Ander keertje op zaterdag n middagje plannen??
Groetjes
Leuk dat je je aanmeld, 15e gaat nog steeds door. tijdstip 3 uur verzamelen hier op het parkeerterrein in het bos, als je zin hebt, je bent van harte welkom om mee te rijden. Het word wel echt een trainingrit voor de endurance ruiter.