sanurie schreef:Leuk topic!!!
Nou als eerst ga ik in 2012 naar de paarden. Rijd nu nog pony's met mijn mega grote E pony. Dus dat is al nieuw, ben benieuwd hoe het me bevalt.
Dressuur: Momenteel me gericht op me dressuur. Mijn doel is dan ook om voor het buitenseizoen weer begint, in het L1 te rijden met punten en in hele grote vooruitgang zelfs L2(droomt verder). En verder het seizoen me dressuur op niveau houden dat niet alles voor niks is geweest. En dan aan het eind van het jaar punten in het L2 heb. Moeilijke taak voor mij als ruiter, en paardje. Dus trainen hard verder!!
Springen: Ik wil eind binnenseizoen weer x een wedstrijdje meepakken. Momenteel en voorlopig niet actief op de wedstrijden. Eerst dan weer x B(was L hoogte voor mij bij de pony's) en als lekker aanpakt naar het L(M hoogte voor mij bij de pony's) want hier ben ik geëindigd bij de pony's. Dan buitenseizoen lekker doorstarten in het L, goed bevestigd zijn en dan maar weer eens nadenken over M plannen.
SGW: Begin seizoen weer wat crosshindernissen opzoeken, eerste wedstrijdje starten bij de B paarden(moeilijkere cross dan pony's maar verwacht daar totaal geen problemen mee) en hopelijk winstpunten rijden. Dit jaar niet gelukt door me dressuur.....
En dan heel misschien in de toekomst L SGW, ligt aan vele dingen, me dressuur, me ouders(mamma vind het cross nog steeds best eng).
En natuurlijk met heel veel plezier en geen enge ongelukken graag![]()
Genoeg weer dus, jaar is eigenlijk te kort om alles in te kunnen doen.
Dressuur: Helaas door de Rhino en vorst bijna 2 maanden niet kunnen starten. Dus voor cross seizoen niet gelukt maar we pakken tussendoor nog wat dressuur wedstrijdje dus wie weet!
Springen: !x B gestart en nu al weer L. Selecties in het L meerijden en dan zien we wel weer verder!
SGW: Eerste 2 winstpunten zijn al binnen en hopelijk morgen weer puntjes erbij. Zoja dan staat het L debuut gepland!!
Ben dus redelijk goed onderweg

.
. Sinds die val loop ik ook nog elke dag 2/3x tegen een dichte deur aan en ben nog heel verstrooid (hersenschudding).En nu mijn enkel, maar dat belemmert het rijden niet zo.
want heb mijn eerste crossles reeds achter de rug