[WN] Friezen in de western

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Popstra

Re: Friezen in de western

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 22:14

ga alstublieft uw mooie fries niet voor l*l laten lopen met een western optoming!!! Beest zal zig rot schamen!!

Kim1987kim

Re: Friezen in de western

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 22:20

k kan wel springen met mn fries. western nooit geprobeerd. (mssn moet ik ook zeggen: mn fries kan wel springen met mij)

maargoed, leven de pioniers die t proberen. Ik doe graag van alles en nog wat met mn fries. vrijheidsdressuur, dressuur, bosrit, zelfs af en toe een trec wedstrijd en dus ook wel eens een sprongetje. western is niet voor mij gemaakt dus ik passeer deze keer.

ik zou zeggen: doe je best in datgene wat je leuk vind. ik heb ooit wel eens op tv een meisje gezien, die geen pony kreeg en met een koe is gaan springen... ik bedoel maar!

Vetboltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 14:22

ik heb altijd eerst dressuur gereden met mijn (verzorg) fries, ik ben toen overgestapt naar western omdat mijn paardje echt niks aan dressuur vond (en ik ook niet), les genomen van silvia en doe vond Cindy toch een 'trailhorse' :D ik kon merken dat Cindy het zelf ook veel leuker vond, Cindy heeft eigenlijk geen tot een matige knie actie en ze liep ook heerlijk met het hoofdje naar beneden, het kan dus wel maar ik was niet van plan om met haar de wedstrijden in te gaan (een oefenwedstrijdje zou leuk zijn maar dan niet om te winnen)
Friezen kunnen dus wel degelijk in de western, maar als ik op mijn ervaring met Cindy moet afgaan zou ik geen fries kopen voor de western sport, wel voor western recreatief.
Als ik eerlijk mag zijn en ik zou de luxe hebben om een paardje te kunnen veroorloven zou ik toch wel voor een westerngericht paardje gaan (QP etc)

En ik moet eerlijk zeggen ik vind een westernuitrusting toch wel heel stoer op mijn friesje staan hoor :D

Voor vragen mag je me altijd pb'en

samfrancoise

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 16:13

Friezen ku nnen dat niey