[SGW] SGW Heino 18 september

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

xxpaula

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 18:35

Ziet er mooi uit! hier regent het ook heel hard, hoop dat het door gaat! :)

thaampjee

Re: SGW Heino 18 september

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 18:41

Het is hier droog( 6km ervan af) Iedereen succes morgen! Misschien kom ik nog langs om fotos te maken!

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 19:01

thaampjee schreef:
Het is hier droog( 6km ervan af) Iedereen succes morgen! Misschien kom ik nog langs om fotos te maken!

hier aan de andere kant ong. zelfde afstand is het ook nog helemaal droog

Marlien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 19:22

Nou, ben net terug van het cross verkennen... Ziet er goed uit, maar vind 't vrij pittig! Het water achter de laurierstruik was nu in ieder geval een stuk minder!

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 20:00

Ah dus wel een waterbak ;) Nou ik ben benieuwd morgen! Haf staat schoon op stal, spullen ingeladen en ik ben schoon.

Iemand die mij 10.57u wil voorlezen in ring 3? :o Ik kom helemaal alleen. Verder red ik mij wel, alleen heb dus nog wel een voorlezer nodig

Never_Mind

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 20:02

Ik moet wel rond die tijd, maar ik denk niet dat ik of m'n vader er tijd voor heeft...
Moet om 10:43 dressuur en dan om 12:24 springen. Maar moet wel de cross tussendoor lopen dus dat wordt nog wel even haasten denk ik :P
Gelukkig ken ik de route al wel van vorig jaar :P

Lappie_Lap

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 20:28

@ Danielle, de waterbak vanaf de andere kant gezien:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-4WVLNAMU.jpg
Met een afstapje het water in had ie nog nooit gedaan en was een beetje eng :P
Vorig jaar mocht je ook 't water inlopen, op de foto achter m'n paard langs en via de zijkant de waterbak in.

Ben d'r zelf morgen helaas niet bij. Veel plezier morgen iedereen! :D

Lien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 20:41

Never_Mind schreef:
Lien_ schreef:
Ik had hetzelfde, ook doordat ik naar 't L wilde, maar heb ook nog telefoon gehad.. *\o/*

Was even onverwacht, wilde net met pony naar het bos om lekker te racen, nu net maar even rustig gereden.. :)) Straks snel wassen en vlechten en alles, hele weekend omgegooid, maar heel leuk om toch nog te kunnen starten :j Dit gaat onze laatste keer B worden, eerstvolgende SGW heb ik opgegeven voor L :)

Voor mij ook :j
Vasse toevallig? :))

Op de 1 of andere manier heb ik er het hele weekend rekening mee gehouden dat ik nog kon starten, maar dat telefoontje kwam maar niet..
Op een gegeven moment de hoop maar opgegeven en nog geen kwartier later ging de telefoon :')

Haha ja, Vasse idd :j :D Leuk!

Pony is er klaar voor, heeft hier flink geregend maar hoop dat het daar goed is en blijft :j

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 20:43

Lappie_Lap schreef:
@ Danielle, de waterbak vanaf de andere kant gezien:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-4WVLNAMU.jpg
Met een afstapje het water in had ie nog nooit gedaan en was een beetje eng :P
Vorig jaar mocht je ook 't water inlopen, op de foto achter m'n paard langs en via de zijkant de waterbak in.

Ben d'r zelf morgen helaas niet bij. Veel plezier morgen iedereen! :D

Hihi ik zie het! Ben benieuwd! Staan wel paar tussen waarvan ik denk, nou ik weet het niet :P
Naja ik vind daar wel iemand om te lezen hoop ik ;)

Lien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 20:49

Vast wel :j Zou bijna zeggen dat je m'n mams wel even mag lenen maar ik kan natuurlijk niet voor haar spreken _O- ik moet om 11.18 dressuur dus zit als het goed is dan wel op de pony al, als je niemand gevonden hebt kun je het altijd vragen :)

Cross ga ik voorafgaand aan de dressuur lopen denk ik, ik heb als ik klaar ben met dressuur ong. 1u en 10 minuten voordat ik moet springen, dat ga ik niet redden, doe liever rustig aan dan :P Betekent wel iets eerder weg maar ach.. :z

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 21:11

Never_Mind schreef:
Ik moet wel rond die tijd, maar ik denk niet dat ik of m'n vader er tijd voor heeft...
Moet om 10:43 dressuur en dan om 12:24 springen. Maar moet wel de cross tussendoor lopen dus dat wordt nog wel even haasten denk ik :P

Echt apart is dat, maar meestal zit jij of voor of na mij.
Dit x dus voor me. Misschien dat me paps wil voorlezen.
Moet je me maar ff aanschieten!

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 00:23

Never_Mind schreef:
Ja, kwam doordat ik dus had gewisseld naar de L, kwam ik onderaan de wachtlijst te staan...
Maarja, maakt nu toch niet meer uit, ik kreeg net telefoon dat ik toch nog mee kan doen! *\o/*

mijn broertje mag toch starten vandaag, werd gister tegen negen uur nog gebeld dat ze toch een plekje voor hem hadden dus hij heeft nog snel zijn spullen bijelkaar geraapt en zal dus ook starten, nu ga ik snel nog even slapen

Never_Mind

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 05:46

sanurie schreef:
Never_Mind schreef:

Echt apart is dat, maar meestal zit jij of voor of na mij.
Dit x dus voor me. Misschien dat me paps wil voorlezen.

Moet je me maar ff aanschieten!

Haha, ja we starten wel vaak vlak bij elkaar (al heb je dat natuurlijk al snel met die E pony's :P )

@ birte, super dat hij nog kan starten! Dat is dan wel in de L toch?

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 06:13

ja hij start EL, hij staat alleen niet tussen de andere EL op de lijst maar mag wel tegen jou rijden

Never_Mind

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 06:16

Ik start B inmiddels :P
Had toch nog geen L gestart, en er kwam dus een plekje vrij in de B, dus heb ik dat maar gedaan :P
Kwam me uiteindelijk nog wel beter uit ook...

riannhuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 06:52

Kan iemand die (straks) in Heino is me vertellen hoe het terrein is? Mijn zusje doet sowieso nu niet meer mee in de L pony's na de regen van vannacht omdat die pony 2 jaar geleden al veel blessureleed gehad heeft. Met mijn paard wachten we nog even af omdat we even horen willen hoe het terrein is.

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 07:16

ik woon kort in de buurt en hier is alles nog heel goed, de bui van vanacht is hier niet gevallen *\o/* alleen net een klein miezer buitje

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 08:03

birte schreef:
ik woon kort in de buurt en hier is alles nog heel goed, de bui van vanacht is hier niet gevallen *\o/* alleen net een klein miezer buitje

edit: momenteel regend het weer, gaat niet heel erg hard of zo

Bar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-11 08:46

Heel eerlijk, dressuur en springterrein is flink ploeteren. Vergelijkbaar met vorig jaar. Bos weet ik nog niet. Zoon is nu aan het verkennen.

riannhuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 09:01

Wij hebben besloten om niet te gaan.

Lappie_Lap

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 10:50

Vond het vorig jaar zo'n schrill contrast. Het parkeerterrein en het bos(de cross dus) waren gewoon goed, maar de dressuur en springen ... dat had ik liever niet gedaan, ook ivm blessure vorig voorjaar := Maarja, ff voorzichtig, praktisch niet inrijden en goed in de gaten houden, hij is er gelukkig goed voor weg gekomen :)
Maar eigenlijk was dat niet te doen, had niets met rijden te maken ... maar meer met overleven. Bos kon daarentegen wel een sproeibeurt hebben :+
Paard vond het wel wat jammer dat het gras op het parkeerterrein doodgespoten was :')

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 15:39

Dressuur en springen was inderdaad waardeloos! Nou ik ben lekker dom geweest. Ik heb een foutief springparcours gesprongen :o Echt zooooooo dom, wat baal ik van mijzelf! Ze voelde zo goed aan en ik had zo'n zin in cross. |(
Schrale troost is dat ik met dressuur 209 punten had :o Had geen enkele onvoldoende, 2 6en, een 8 en een 9. Voor de rest allemaal 7ens.

riannhuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 15:44

Dan had je ook minstens 210 punten :P alles 7 is 210, +1 voor de 8 en +2 voor de 9 is +3, twee 6en is -2 of -3 als de ene 6 twee keer telt, dus 210 of 211 :P
maar wel ontzettend balen van je foute parcours :(
Laatst bijgewerkt door riannhuh op 18-09-11 15:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 15:45

Tja, wij stonden als toeschouwer in de cross ook nog iemand na te schreeuwen dat ze een hindernis mistte maarja, ze hoorde het niet.

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 15:50

Oh ik had 3 6en, dus dan klopt 209 wel :P Ja het is gewoon zo ontzettend stom, maar ik moet hem gewoon even 1 keer lopen om te zien hoe alles staat, en dat kon nu niet.

Afmelden was ook niet erg hoor, dressuur en springen was weer een drama... Inspringen was helemaal zwart, draven lukte daar niet dus ik had ook maar 1 sprongetje gedaan. Dressuur ging ook niet lekker, ook helemaal drassig..

Ik had liever in de cross een hindernis gemist dan met het springen haha.. Had gewoon zo zin om paar hindernissen te crossen, maar goed... volgend jaar maar weer..