Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Never_Mind schreef:Lien_ schreef:Ik had hetzelfde, ook doordat ik naar 't L wilde, maar heb ook nog telefoon gehad..
Was even onverwacht, wilde net met pony naar het bos om lekker te racen, nu net maar even rustig gereden..Straks snel wassen en vlechten en alles, hele weekend omgegooid, maar heel leuk om toch nog te kunnen starten
Dit gaat onze laatste keer B worden, eerstvolgende SGW heb ik opgegeven voor L
Voor mij ook
Vasse toevallig?
Op de 1 of andere manier heb ik er het hele weekend rekening mee gehouden dat ik nog kon starten, maar dat telefoontje kwam maar niet..
Op een gegeven moment de hoop maar opgegeven en nog geen kwartier later ging de telefoon
Leuk!
Lappie_Lap schreef:@ Danielle, de waterbak vanaf de andere kant gezien:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-4WVLNAMU.jpg
Met een afstapje het water in had ie nog nooit gedaan en was een beetje eng
Vorig jaar mocht je ook 't water inlopen, op de foto achter m'n paard langs en via de zijkant de waterbak in.
Ben d'r zelf morgen helaas niet bij. Veel plezier morgen iedereen!
Zou bijna zeggen dat je m'n mams wel even mag lenen maar ik kan natuurlijk niet voor haar spreken
ik moet om 11.18 dressuur dus zit als het goed is dan wel op de pony al, als je niemand gevonden hebt kun je het altijd vragen 
Betekent wel iets eerder weg maar ach..
Never_Mind schreef:Ik moet wel rond die tijd, maar ik denk niet dat ik of m'n vader er tijd voor heeft...
Moet om 10:43 dressuur en dan om 12:24 springen. Maar moet wel de cross tussendoor lopen dus dat wordt nog wel even haasten denk ik
Gelukkig ken ik de route al wel van vorig jaar
Never_Mind schreef:Ja, kwam doordat ik dus had gewisseld naar de L, kwam ik onderaan de wachtlijst te staan...
Maarja, maakt nu toch niet meer uit, ik kreeg net telefoon dat ik toch nog mee kan doen!
sanurie schreef:Never_Mind schreef:Ik moet wel rond die tijd, maar ik denk niet dat ik of m'n vader er tijd voor heeft...
Moet om 10:43 dressuur en dan om 12:24 springen. Maar moet wel de cross tussendoor lopen dus dat wordt nog wel even haasten denk ik
Gelukkig ken ik de route al wel van vorig jaar
Echt apart is dat, maar meestal zit jij of voor of na mij.
Dit x dus voor me. Misschien dat me paps wil voorlezen.
Moet je me maar ff aanschieten!
)

Maarja, ff voorzichtig, praktisch niet inrijden en goed in de gaten houden, hij is er gelukkig goed voor weg gekomen 

Echt zooooooo dom, wat baal ik van mijzelf! Ze voelde zo goed aan en ik had zo'n zin in cross.
Had geen enkele onvoldoende, 2 6en, een 8 en een 9. Voor de rest allemaal 7ens.
Ja het is gewoon zo ontzettend stom, maar ik moet hem gewoon even 1 keer lopen om te zien hoe alles staat, en dat kon nu niet.