zonde voor "onze" dames maarja, weer een ervaring rijker zullen we maar zeggen. en ervaring kan je in de sgw niet genoeg hebben
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Gelukkig mankeren jullie niets!
) ook vrij hoog geklasseerd staan. Ik dacht plek 8 of zo en die rijdt voor zover ik weet eigenlijk alleen maar springpaarden.
schoentje schreef:ik was eraf gevallen. k.U.T zooi!
Op hindernis 4 sprong hij ineens naar rechts en sprong half op de omheining, waardoor hij z'n lichaam draaide en ik er langs lag. Ik en m'n paard hebben ons niet bezeerd, maar ik baal als een stekker!
voor zover dat nog kan, helaas hebben wij de cross niet uitgereden, stonden er wel goed voor met een 9e plaats na dressuur maar helaas wel een balk, mijn schuld, de lijn ervoor redde Bull mij er al aardig uit, maar bij 9 kwamen we denk ik toch niet iets te dicht of te hard, weet niet. Hij paktte ruig aan met springen en had in het begin wel even wat problemen met mijn knie. Het crossen was toch wel erg indrukwekkend voor hem. Hij vertrok snel, maar bij 3 kwamen richting de brig met alle mensen dus dat gaf wel wat geslinger, daarna mooi over de haag en verder, schuin de bak ging goed door het publiek zowat naar het andere weiland, dat was voor Bull al een ervaring rijker zoveel mensen.....
toen rustig uit draf de afsprong gereden en ruig over de brede bak/haag lekker voorwaarts naar de trakhener en topen bedacht Bull zich geen moment..
keerde bliksemsnel weg en paktte de hindernis ernaast...
einde cross, het heeft me wat moeite gekost maar ik ben niet gevallen, maar ja....toen hoorde ik de man wel omroepen dat ik uitsluiting had. Heel erg jammer, kwam nl op stal en toen werd ik aangesproken door een vrouwtje dat ze het zo jammer vond omdat ik zo lekker ging en er goed voor stond ?? ik dacht...huh...hoe kan zij dat nou weten???? bleek dat de schrijfster te zijn geweest van de jury....
en ik heb haar niet eens herkend alszijnde mijn stalgenoot..
. Jury was wel erg te spreken over Bull en had wel 7-ens gehad op mijn terrein onderdelen. Helaas door de uitsluiting niks meer. Ik weet van haar wel dat de jury mijn paard erg leuk vond, aansprekend en een mooie combi met mij.