Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Iedereen heel veel succes morgen!

Ik zit nu in de auto op de terug weg van de ZVR, het ging super goed! We hebben zo'n 11 km/ pu gereden. Ik vond de paden wel erg zwaar voor de paarden! We hebben echt super mazzel gehad met het weer, toen wij moesten starten was het net droog, alleen de laatste 5 km kregen wij nog wel een flinke regen bui over ons heen
. Bij de voorkeuring had Special een hardslag van 48 en een A op. locomotie, bij de PA had ze weer 48. En bij de finish had ze 59 en nakeuring 44 en weer een A
. We zijn niet tot de prijs uitrijking gebleven, dus weet iemand die de lijst met uitslagen mog heeft msschien waar nr. 53 is geeindigd? Ben namelijk wel super nieuwschierig!!!
muts.
Hmmm, dat wordt dan vast een C voor de locomotie....maar nee hoor, ze kreeg zelfs een A omdat ze haar nu goed vonden lopen !! kristelhans schreef:Oh balen zeg.. hoe is het ne met haar?
Wij hebben heerlijk gereden en zijn eigenlijk amper nat geworden..of, nou ja..ik heb het niet gemerkt omdat we zo zalig aan het draven waren!