[SGW] Cross trainingen/ instructeur midden NL

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

xNicolx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 07:57

Jeej er wil gelukkig met mij iemand ruilen de 26ste april/3 mei.
En lessen van 7 juni gaan naar 14 juni (7 juni kon ik niet). Dus dan is er nog maar 1 les dat niet kan (geen vervoer heb)!

Echt vet veel zin in! Nog meer mensen uit groep 4?

xNicolx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 11:48

Hee er heeft al een tijdje niemand meer gereageerd!
Hoe vinden jullie de lessen tot nu toe?

Ik rij bij Wim in de les en vind hem echt super les geven. Heb 1x geruild met iemand en zat toen bij Wout, echt totaal andere manier van lesgeven. Ik vind Wim fijner, maar das persoonlijk. Ben er trouwens die les ook afgevallen, paard sprong op zij voor iets vlak na de sprong. Viel op mijn rug, was toch erg blij met die bodyprotector hoor!

Ik ben trouwens 2x in Ermelo geweest en 1x in Lunteren. Dat terrein in Lunteren is echt veel mooier vind ik! Nog 2x te gaan in Lunteren! :D

Oja gisteren was aan het einde van de les 2 paarden uit die wei in Lunteren ontsnapt. Was nog best een gedoe om ze weer te vangen! :+

Nimber

Re: Cross trainingen/ instructeur midden NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 15:43

Oeps das wel zoeken naar die paarden dan!

Ik les op de maandag bij Wim en vind het echt super leuk. Vorig jaar ook les van hem gehad en ik vind het heel fijn omdat ik sommige dingen gewoon niet goed durf.
Het nieuwe terrein in Ermelo vind ik echt geweldig!
Helaas ben ik volgende week met vakantie en als we weer les hebben (de laatste) zit ik eigenlijk ook met de almelose ruiterdagen. Dus mogelijk dat ik die ook moet missen ;(