Karrimh schreef:kom je mij helpen, ik werk ca 100u per week
En ik dacht dat mijn man al veel werkte gemiddeld 65 uur in de week maar jij draait daar nog een kleine gewone week bij
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
GAM schreef:ik weet het niet hoor als ik naar een vriendinnentje kijk wat voor lange dagen ze maakt en dan nog huiswerk na school. Zit wel op gymnasium.
Als ik klaar ben met werken kan ik lekker m'n eigen ding doen en hoef geen huiswerk te maken
Geef mij maar werk wat leuk is.
Maar ik heb het dan wel heel luxe.
Celede_x schreef:GAM schreef:ik weet het niet hoor als ik naar een vriendinnentje kijk wat voor lange dagen ze maakt en dan nog huiswerk na school. Zit wel op gymnasium.
Als ik klaar ben met werken kan ik lekker m'n eigen ding doen en hoef geen huiswerk te maken
Geef mij maar werk wat leuk is.
School/studie hoeft niet altijd veel uren maken te betekenen hoor: Ben zelf net begonnen op de universiteit, studie Kunstgeschiedenis, en heb 4 colleges in de week. Heb standaard 4 dagen weekend.Maar ik heb het dan wel heel luxe.
en als je je verveelt mag je altijd bij mij komen helpen hoor. ik ben blij als ik 1x per maand een ochtendje vrij ben, maar dan zet vriendlief de paardjes voor mij buiten
en dat vind ik het belangrijkst 
Zal ik het naar de huiskamer verplaatsen?
griebels schreef:Liever niet, kunnen we niet gewoon ontopic blijven??
Of met wie dan ook in het buitenland groomen = dan heb ik echt vakantie