[SGW] SGW Vasse - Verslagen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 17:20

Vond de cross verder ook goed te doen hoor, en echt niet onmogelijk om te rijden. :)

zikini: ah oke, dan weet ik wel ongeveer wie dat is :j

Caroline: dat heb ik verder niet meer gezien, heb lekker even paard verzorgd en nog even gekeken of er idd goed op de uitslagenlijst stond dat ik de cross vrijwillig had verlaten (na alle verhalen van andere bokkers waarbij dat bij andere crossen mis was gegaan) en toen zijn we lekker richting huis gegaan, hadden nog een autorit van 2,5 uur voor de boeg.

Mirthe: beetje moeilijk te beoordelen voor mij hoe hij te rijden was omdat ik daarvoor zelf al uit de cross was gegaan, grote kans dat mijn paard de coffin prima had gedaan, maar ik had liever geen smalletje gehad na die halve coffin, al was het wel een leuke oefening geweest.

Maar goed, wil de cross verder niet afkraken of iets, het was goed georganiseerd en best een gezellige wedstrijd :).

Nette

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 18:41

Ik kan natuurlijk niet echt meepraten, aangezien we zelf de cross niet mochten, maar ik wou wel even zeggen dat het qua hoogte voor de B pony's echt wel te doen was voor mijn gevoel. :)
Ik weet nog dat ik het in Heino echt wel hoog vond staan -beetje schrikwekkend hoog voor ons zeg maar :') - maar vond het in Vasse echt op een vriendelijke hoogte staan. Er zaten dan wel een paar pittigere hindernissen bij, maar daar zit dan de uitdaging in. -vooral natuurlijk voor degene die normaal gesproken 'fluitend' rondkomen.- :9

Ik kwam er trouwens achter dat Norge en ik met dressuur 6e waren van de 16, dus dat is voor ons wel heel netjes, hihi. :D

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 18:54

_Jitske_ schreef:
Maar goed, wil de cross verder niet afkraken of iets, het was goed georganiseerd en best een gezellige wedstrijd :).

Idd! Netjes georganiseerd, leuke vrijwilligers, gezellige veeartsen. En een goed terrein (ook heel belangrijk)

bvw

Re: SGW Vasse - Verslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 19:33

ik vind de cross ook erg leuk en kom volgend jaar zeker weer. Hopelijk hebben mijn paarden dan geen greppel fobie meer ;)

Kylyco

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 12:37

Ik vond dat er wel veel combinatie hindernissen in zaten. Mijn paard vindt dat nog best lastig en daarom valt dat ook op ;) . Verder goed georganiseerd alleen de prijsuitreiking van de B was wel heeel lang wachten omdat die tegelijk met de B en L pony's werd gedaan. Maar ja dat hoort er bij. Ik was al blij dat ik foutloos rond kwam en ook dat we erop moesten wachten ;)

Quinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 16:53

Er staan nu ook foto's op de site van Vasse onder het kopje foto's!

zikina

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 19:14

Das van vorig jaar

Kylyco

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 19:32

Gevonden :D . Sta er in de cross niet zo heel bijzonder op. Maar ja deed ook niks interessant in het water :P . De foto van de prijsuitreiking is beter :D

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 19:53

die van de prijsuitreiking is idd erg leuk!
Dekje ziet er ook leuk uit :D

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 18:29

Moderatoropmerking:
Foto links horen thuis in het fotografen topic en worden hier verwijderd.