Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

_Yvonne_ schreef:Ik heb ook fijn gereden in Ysselsteyn.
Met paard van patsmu fijn gedressuurd, met springen 1 balk en in de cross helaas 1 langsloper bij hindernis 6 de gastank, er stond daar degene voor me omdat die al 5 weigeringen had en waardoor mijn paard erg afgeleid was.
Mijn eigen merrie was ons debuut, dresuur fijn, springen foutloos en cross ook foutloos tot hindernis 11 de waterbak. daar liep ze mooi de waterbak in maar ik raakte een beetje uit balans, toen trok ze recht op de eend af en sprong ze die, waardoor ik eraf viel en een nat pak kreeg
Dus dubbel gediskwalificeerd, verkeerde hindernis en eraf gevallen. Ze had er schijnbaar zo'n zin in dat een Z hindernis nog niet te hoog was![]()
crosspaardje in spee mag dus volgend seizoen meer B crossen gaan lopen!!
Laterna hoorde we dus dat die eend op zaterdag gewoon omgesprongen is in de M, terwijl mijn paard dat 1e cross loopt er fijnloos overheen springt, best grappig achteraf.
Zei nog tegen vrienden: "je kunt wel zien dat dit een ervaren paard is, zoekt zelf de hindernis op als de ruiter er nog niet bij is"

MARKdeGROOT schreef:PolleMaster schreef:Hoop niet dat jullie mij nu direct zo beoordelenneem aan van niet.
Bij mij was het in ieder geval het doel om een keer wél de tijd te halen, en aan het begin had je een paar heerlijke stukken om tempo te maken.
Ik had ook minutenpunten dus ik was niet als een gek aan het racenliep alleen wat voor.
sorry als ik nu aangevallen overkom![]()
maar is het is toch nog gewoon laatste hindernis - finish?
Nee ik beoordeel jou niet hoor, maar gewoon in het algemeen, was niet eens op de wedstrijd!

Dit beloofd nog wat voor de toekomst!