[SGW] uitslagen SGW Ysselsteyn 1-2-3 oktober

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sim

Re: uitslagen SGW Ysselsteyn 1-2-3 oktober

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 18:46

Dus toch wat moeite bij het weiland Sabien. Je zei het vrijdags idd al dat je daar wel eens problemen kon krijgen. Gelukkig kreeg je 'm weer voorwaarts maar wel zuur van je langsloper. Je was een goede kanshebber voor de titel.

_Yvonne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 20:09

Ik heb ook fijn gereden in Ysselsteyn.
Met paard van patsmu fijn gedressuurd, met springen 1 balk en in de cross helaas 1 langsloper bij hindernis 6 de gastank, er stond daar degene voor me omdat die al 5 weigeringen had en waardoor mijn paard erg afgeleid was.

Mijn eigen merrie was ons debuut, dresuur fijn, springen foutloos en cross ook foutloos tot hindernis 11 de waterbak. daar liep ze mooi de waterbak in maar ik raakte een beetje uit balans, toen trok ze recht op de eend af en sprong ze die, waardoor ik eraf viel en een nat pak kreeg :P
Dus dubbel gediskwalificeerd, verkeerde hindernis en eraf gevallen. Ze had er schijnbaar zo'n zin in dat een Z hindernis nog niet te hoog was :P
crosspaardje in spee mag dus volgend seizoen meer B crossen gaan lopen!!

Laterna hoorde we dus dat die eend op zaterdag gewoon omgesprongen is in de M, terwijl mijn paard dat 1e cross loopt er fijnloos overheen springt, best grappig achteraf.

sfranken

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 21:55

_Yvonne_ schreef:
Ik heb ook fijn gereden in Ysselsteyn.
Met paard van patsmu fijn gedressuurd, met springen 1 balk en in de cross helaas 1 langsloper bij hindernis 6 de gastank, er stond daar degene voor me omdat die al 5 weigeringen had en waardoor mijn paard erg afgeleid was.

Mijn eigen merrie was ons debuut, dresuur fijn, springen foutloos en cross ook foutloos tot hindernis 11 de waterbak. daar liep ze mooi de waterbak in maar ik raakte een beetje uit balans, toen trok ze recht op de eend af en sprong ze die, waardoor ik eraf viel en een nat pak kreeg :P
Dus dubbel gediskwalificeerd, verkeerde hindernis en eraf gevallen. Ze had er schijnbaar zo'n zin in dat een Z hindernis nog niet te hoog was :P
crosspaardje in spee mag dus volgend seizoen meer B crossen gaan lopen!!

Laterna hoorde we dus dat die eend op zaterdag gewoon omgesprongen is in de M, terwijl mijn paard dat 1e cross loopt er fijnloos overheen springt, best grappig achteraf.

Wordt een goeie Yvonne!! Als die nu al zo gretig is, komt het helemaal goed.

Ibonn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 23:10

Zag er zelfs zo goed uit dat ik dacht dat het het paard van Patricia was ipv het jonkie. Yvonne raakte wat uit balans, zocht haar beugels maar paard z'n oren gingen naar voren en met alle mogelijkheid om er langs te gaan, ging-ie strak op de eend af en maakte een passende sprong maar hier had Yvonnne zich niet aan verwacht :D Zei nog tegen vrienden: "je kunt wel zien dat dit een ervaren paard is, zoekt zelf de hindernis op als de ruiter er nog niet bij is" _O-

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 07:34

Moderatoropmerking:
Fotografen kunnen zich melden in het fotografentopic ;)
Daarmee kan dit topic vrij blijven voor het nagespreken van de wedstrijd ;)

PolleMaster

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 11:30

MARKdeGROOT schreef:
PolleMaster schreef:
Hoop niet dat jullie mij nu direct zo beoordelen >;) neem aan van niet.
Bij mij was het in ieder geval het doel om een keer wél de tijd te halen, en aan het begin had je een paar heerlijke stukken om tempo te maken.
Ik had ook minutenpunten dus ik was niet als een gek aan het racen :) liep alleen wat voor.

sorry als ik nu aangevallen overkom O:)

maar is het is toch nog gewoon laatste hindernis - finish?

Nee ik beoordeel jou niet hoor, maar gewoon in het algemeen, was niet eens op de wedstrijd!

Oké, dan begreep ik het verkeerd :)

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 11:31

sorry, ik bedoelde jou ook niet. Was een algemene opmerking, en zeker niet persoonlijk naar jou gericht.

_Yvonne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 08:16

haha leuke reacties Sfranken en Ibonn, was dus idd mijn jonkie. Ze kan en wil er heel graag overheen, dus ben benieuwd hoe de toekomst gaat worden ;)
Nu nog ff fotos opzoeken!

vera_pino

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 08:17

Ik dacht hetzelfde maar ik begin toch echt te vrezen,

Jacob melissen was/is in kentucky dus die was er dit jaar niet en al die andere die ik kon bedenken hadden niets op hun site staan heb onderweg ook niet echt wat gespot en had toch echt alle tijd ;)

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 10:04

Yvonne: Had het je al gestuurd, maar je jonkie heeft dus toch lekker aangepakt! Ondanks de langsloper en val! Wel kicken dat Zira op de eend afging :D Dit beloofd nog wat voor de toekomst!

En met Swatje toch een leuke afsluiter gehad!

Verder voor iedereen die goed gereden heeft: Gefeliciteerd!!
En voor degene waar het minder ging: Balen, maar hopelijk gaat het op de volgende cross allemaal goed!

Heb zelf totaal geen tijd gehad om naar Ysselsteijn te komen. Afgelopen 2 jaar hinderniscontroleur geweest wat me altijd goed beviel. Helaas dit jaar geen tijd! Dus wie weet volgend jaar!