Ik ben ook tevreden over mijn dubbel L debuut! Eerst mocht Wendel, dressuur ging redelijk, 186 punten. Springen foutloos en 3 weigeringen in de cross. Ze had een beetje moeite met op gang komen, mede doordat er geen cross hindernissen waren om los te springen

Na hindernis 5 pakte ze weer super aan! Ben tevreden, ze moet gewoon meer vertrouwen krijgen en dan komt het allemaal goed.
Met Capri heb ik maar kort los kunnen rijden met dressuur, hij was erg gespannen in de ring. Had 193 punten. Springen onterecht een weigering aangerekend, paard staakte maar niet in de buurt van een hindernis. Ringmeester vroeg nog; Doet hij dit vaker zo uit het niets, uhhh ja, hij is niet helemaal normaal.

Heb het er met een aantal mensen over gehad en ze vonden het allemaal raar dat het als weigering is aangerekend. Daarnaast 2 voor tijd door zijn gekl**t. Cross foutloos en zelfs gecontroleerd, soms wel met grof geweld maar je moet ergens beginnen.

Uiteindelijk 30 sec. te langzaam. Ging eigenlijk heel fijn behalve dat hij weer zo belachelijk groot het water insprong. Hij is bang van water en het lijkt wel alsof hij denkt; Als ik nou heeeel groot inspring, spring ik misschien wel over het water.

Landde ergens middenin de waterbak en was blij dat ik geen gewone cap op had.

Menneer was ook met starten weer zo debiel aan het doen, met 4 benen de lucht in, steigeren, bokken, dat paard weet echt niet wat hij met zijn spanning moet doen.
Zal morgen even alles lezen, ga nu lekker douchen en