Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ging voor mn gevoel voor de 1e keer wel goed. Dressuur ging lekker, 194 punten en 2e plaats, springen helaas 1 weigering, was mn eigen schuld reed net wat te hard op de hindernis af en ja dan denkt ze doe t lekker zelf
Cross ging wat minder voorspoedig van start. Eerste 4 hindernissen maar 1 foutloos doorheen gekomen
Had het idee dat mn paard niet voorbereid was op de hindernissen, omdat je zo zonder inspringen vanuit een groep weg moest rijden*, dit stond duidelijk niet in haar planning. Maar ook door onze onervarenheid natuurlijk ( 1 echte les gehad en verder op stal in de wei wat geoefend) In het bos ging het beter, al hoewel het wel 2 hindernissen kostte om te snappen dat je in het bos gewone hindernissen tegenkomt en daar ook overheen moet en niet heel hard langs moet gaan
Maar goed is was tevreden en een hoop ervaring rijker. Zeker dat ze het water in is gegaan (na wat tegenstribbeling) dit heeft ze nog nooit alleen gedaan, wilde alleen als er iemand voor haar reed
Enne iedereen gefeliciteerd hier die gewonnen heeft
Kiki jij startte volgens mij na mij (nr 31) Ik zat op de schimmel (waar er overigens een hele hoop van waren merkte ik, maar ik was dus nr 30) Naja in ieder geval een leuke (vermoeiende) dag gehad
Ben benieuwd naar eventuele foto's die zijn gemaakt. Weet iemand toevallig of er ergens al foto;s zijn opgedoken van vandaag? 

of was jij dat niet

maar heb het in ieder geval wel geprobeerd!