Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Dit was een aardig bb sprongetje 

sanurie schreef:nog meer mensen die mij kunnen vertellen wat goede wedstrijden zijn???
!
!
! Gelukkig konden we het zo oplossen, heb ook wat hindernissjes in cross overgeslagen !
Mootje schreef:Ik zag je nog gaan in de cross! De hindernis na het huisje (dambord) had je zeker ook overgeslagen? Ik had nog nooit zo hoog gesprongen met mijn puppy, maar ik kon niet zeggen dat het erg hoog stond

Mootje schreef:Am, Ik denk eerder een centimeter of 30
Ik had samen met Yvetjes de cross en het springparcours gelopen op donderdag-avond. Toen stond het gewoon een dikke B (1.00/1.05) dus toen ik het sprong, vond ik het wel meevallen. Ik weet ook niet hoe hoog het uiteindelijk stond. Wat ik wel weet was dat ik nog nooit zo'n parcours had gesprongen!
.
!Mootje schreef:Am, Ik denk eerder een centimeter of 30
Ik had samen met Yvetjes de cross en het springparcours gelopen op donderdag-avond. Toen stond het gewoon een dikke B (1.00/1.05) dus toen ik het sprong, vond ik het wel meevallen. Ik weet ook niet hoe hoog het uiteindelijk stond. Wat ik wel weet was dat ik nog nooit zo'n parcours had gesprongen!
?Mootje schreef:Haha, hij is nu 1.74 en ik hoop eigenlijk dat hij gestopt is met groeien (in de hoogte). Lisse rijd ik zaterdag de BB en zondag groom ik bij jipje_niekje.
Simmie, Ik vond het ook niet bijster hoog staan
!
.Mootje schreef:Leuk, Start je vaker met Charlie?
! Ginny rijd Toot dan door als dressuurpaardje (Ik mag hem nog niet starten
)Simmie schreef:Dat snap ik Amber.
Kom je met Fjordy nog aan de start dit seizoen?