Nou gebeld en gemailt met de gemeente. Kort samen gevat hebben ze ruimte voor de volgende punten:
- verbinding vanuit bestaand managebedrijf aan de IJweg met de nieuwe ruiterpaden in Park21 - bruggetje met ruiterpad over de tochtvanaf Meers paardencentrum - trimroutes - ATB-routes - wandelbruggetjevanafSeoellaanNieuw-Vennep
Dieren - ‘naturalhorsemanship’: huisvesting voor pony’s/paarden in actiefstalling (kudde); diervriendelijke omgang met paarden; spelen met paarden; spreken met paarden. - Manege ruitersport vergroten - galop- en/of töltbaan - crossfaciliteiten voor paarden
Echter draait de gemeente niet op voor de kosten dus zal je zelf met bedrijven op de tafel moeten,om dit te financieeren. Via het CBI ? kan je dan met bedrijven om de tafel om te kijken hoe en waar je dit kan regellen....
Maar nog steeds wel benieuwd wie er dan achter die doorwaadbare zit??!!
Oke, dat is in beginsel positief dan in ieder geval. Maar ja, hoe nu verder te gaan om die kosten te financieren? Wat doet de gemeente dan wel? Alleen het geven van de toestemming?
willen de omliggende maneges geen steentje bijdragen?
Beli
Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-10 20:08
@nikkigioa :
Bedoel jij deze moddelpoel??
knollentuin
Geplaatst: 24-09-10 20:13
Is het geen idee om de organisatie van concours hoofddorp te vragen om een cross bij de 4-daagse in te boeken? dan mogen de hindernissen achteraf blijven liggen
Beli
Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-10 20:15
Had jij niet connecties bij Concours Haarlemmermeer
knollentuin
Geplaatst: 24-09-10 20:17
hihihi ,ik had het m al een x een beetje toegeschoven ,zal het nog s laten vallen..doe mijn best
mischien een brutale vraag maar waar sta je met je paardje?? ander moeten we een keer pben en kijken of we er samen een keer heen kunnen gaan als je wild
Wij hebben de waterbak al gevonden hè! Gaat Star er doorheen?
naomi_mickey
Geplaatst: 01-10-10 16:23
Het lijkt me een onwijs goed idee, alleen lijkt het me wel handig als er misschien wat overzicht op is door wat mensen, voor het geval dat er iets gebeurt enzo, en dat er niet onverantwoord mee omgegaan word. Sta met paardje in vijfhuizen en rijd vaak door het bos !