Vallerina"]
[quote="Cassidy"]En Toran, neem me niet kwalijk, maar door het feit dat je aanbiedt om eventuele verdere vragen via PB af te handelen, gaan er bij mij WEL alarmbelletjes rinkelen. Het lijkt zo haast of je wat te verbergen hebt?
[/quote]
Topic 'Zooo braaaffff!'
[quote="Cassidy"]
in tegenstelling tot Henriette heb ik mezelf een halt toe kunnen roepen op het moment dat ik vol trots een topic erover wilde starten, omdat ik wist dat ik half westernrijdend bokt, die niet weet wat het precies inhoudt en alleen het verschrikkelijke woord "kluister"leest, over me heen zou krijgen. Quod erat demonstrandum....
[/quote]
Is dit recht alleen aan jou voor behouden??
[/quote]
Die opmerking snap ik even niet, en is in dit geval ook lichtjes uit zijn verband gerukt. Het zegt alleen dat ik niet zo gauw een belevenis op bokt neer ga zetten (cq een topic ga starten). Maar anderen die dat wel doen willen daar iets mee te delen. En riskeren daar commentaar op. Ook van mij. Zou ik me daarom in moeten houden? Mensen die berichtjes plaatsen vragen toch om antwoord? Of zie ik dat nu verkeerd?
[quote="Vallerina"]
Toran werd ongevraagd bij Bokt betrokken, wellicht probeert zij alleen iets recht te zetten.
[/quote]
Wat heeft ze hier recht gezet? Dat het paard van haar was en niet van KK. En verder niets...
En ik had er toch bijgezet....neem me niet kwalijk?![]()
![]()
![]()
[quote="Vallerina schreef:On topic:Iemand ergens op attenderen kan ook wel met wat minder drama.
Als je dit dramatisch vind heb je me nog niet dramatisch beleefd...