[SGW] Indoor cross Wanroij 2010

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Schoentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 19:29

Evie_Bandido schreef:
De dressuurfoto's zijn er maar een paar, de camera kreeg kuren, maar ik zal ze nog even op de computer zetten.

Ik vond trouwens dat panterbonte paard ook erg gaaf, (dalmatier-paard werd er in de kantine gezegd :Y)), ik hou niet zo heel erg van stipies en vlekkies, maar panterbont vind ik echt stoer!

Maar ging dat paard nou echt stilstaan om te poepen tijdens de proef, of was je nog niet begonnen ofzo :?

Dat was voor de proef :D
Die poept echt niet als ik dat niet wil! maar ik had gezien dat ze de poep steeds opruimde en ik weet hoe lastig het is om een hele rij poep op te ruimen ;)

sfranken schreef:
Geweldige foto's schoentje!!!
Wij hebben ons zaterdag ook verbaasd over hoe wit die was.

Dank je!
Heeft ook heel wat werk nodig om hem zo schoon te krijgen, maar we hebben zo onze trukjes, want het is me toch een viespeuk!

x_Jeanine_x

Re: Indoor cross Wanroij 2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 19:34

Zusje had ook wel fijn gereden, dressuur allebij minder... springen beide foutloos, cross, hengst buiten de tijd, en die andere kreeg een weigering aan gerekend...
D-B met Regent des Mauvis, en D-M met haar kader pony Comm's Forest Urtiqua...

vera_pino

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 07:59

Ik was ook weer super blij :)

Dressuur in de B, was nog wat onstabiel maar ook hele goede stukken uiteindelijk 190 pnt, springen was er veel controle en foutloos. Wat was ik al trots op mijn puppy.

Was met de cros bang om weigeringen te krijgen op de huisjes omdat hij er niet eens bij in de buurt wilde komen met losrijden zaterdag. Maar ik reed de tweede hal in en bedacht me dat ik nog niets had hoeven doen. Hij pakte alles zo fijn op! Moet ik links daarover oké , gas? sjoef oh ze bedoelt terug. Heerlijk zo een meedenkend paard! Uiteindelijk goed voor de 2e plek.

In het M was het wat chaotisch losrijden maar toch wel een goede proef neergezet met al veel verbetering ten op zichte van de laatste proef, 188 pnt. Het springen ging ook heel fijn. Ik kon haar mooi rond houden en alles klopte. Foutloos.

De cross ik wilde winnen dus er moest gas op, en dat wist ze maar naar hindernis 6 toe denk ik gleed ze helemaal weg lagen we bijna op de grond. Ik heb toen heel ff gestapt en toen weer doorgereden. Ze deed het wel echt super! En uiteindelijk mijn 2e plek weten vast te houden.

Het was een super weekeind, lekker om weer even in te komen.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 10:11

Vera_Pino: Ik heb je laatste crossparcours gezien! En werkelijk meid, je reed zo netjes!
Jammer dat je paard uitgleed en je daardoor wat uit je ritme kwam, maar jullie hadden je weer goed hersteld.

vera_pino

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 21:50

oh dank je voor je compliment!