Hier kort mijn verslagje:
Wij waren trailerloos deze zondag, dus mijn vader heeft ons gebracht naar het concours en is toen met de trailer weer weggegaan, omdat hij nog een ander paard weg moest brengen naar de nieuwe eigenaar.
Best lastig trailerloos zijn, wij hadden alles wel in de kleine opel gepakt, maar opzadelen gaat nu twee keer zo langzaam. Mijn zusje is nogal een stresskip en ze moest een kwartier na mij maar wilde graag lang losrijden met haar jonge paard.
Opzadelen duurde maar liefs een half uur
Ik kwam het dressuur terein op en moest na 5 minuten warmrijden de ring al in. Ach B proefje is een eitje voor ons, dus wij hebben echt losgereden tijdens het proefje.
Nog even commetaar halen bij de jury en die vond dat ik een net proefje had gereden. (bleek later ook wel uit de punten 199 en een tweede plaats naar de dresssuur)
Met mijn zusje en het jonge paard ging het goed. Ze is in ieder geval binnen de bordjes gebleven! Ook had ze 175 punten, er was wel hoog gejureerd in die ring, want ze stond na de dressuur laatste.
Toen de tripalon in. Normaal rijd ik met Liek SGW's en ze was een beetje ontdaan dat we niet hard van start gingen. Bij hindernis 2 wilde ze ineens niet meer vooruit en dat resulteerde in een weigering. Hindernis 3 idem..
Ik was met twee onervaren paarden op stap, dus ik moest wel eerst. Bij hindernis 4 heb ik haar even goed gezegd wat de bedoeling was en daarna was het ge-etter ook over en heb ik de tripalon heerlijk gereden!Al vond ik de in-uitjes wel heel ver uit elkaar staan! Ze maakte overal 1 galopsprongetje tussen. Ja oke ik heb dan een haflinger, maar normaal rekt ze echt wel voor mij.
In het springparcours had ik 1 balkje.. Ze had het een beetje op en had niet echt een zin meer
Toch was ik nog tweede in mijn ring!
Er was iemand met 5 balken, ze kwam echt gierend van het lachen van der paard af 

Zensation, dat is ook wel erg grappig
Die gaan normaalgesproken goed, maar nu knalde ze de 2e in elkaar en hadden we een stop op de derde, ik denk dat ik een beetje te langzaam inkwam... HenkJan bedankt voor het opbouwen, ik heb nog sorry gezegd voor al het werk!