Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Pienb schreef:en of je het mooi vind of niet, dit IS pleasure zoals het hoort.
Niels schreef:Ik vind het trouwens best opvallend dat er nu opeens door allemaal Engelse ruiters wordt gereageerd. Nooit zie je ze op het westernforum, behalve als er wat af te zeiken valt. (gewoon een constatering).
Sonja schreef:Blijheid, welk paard is er kreupel dan?

Pienb schreef:ok maar dan snap ik niet dat ze hier binnen komen met 'dit is niet natuurlijk, oh wat zielig, kreupel' en dat soort zaken.
als je daadwerkelijk geintresseerd bent stel je een vraag zonder oordeel daarin...
Daar weet ik niks van.
Lusitana schreef:Ik heb overigens geen beeld van wat er in Nederland aan western getoond wordt, is dat een voordeel of een nadeel?
) Lusitana schreef:Ik weiger te geloven dat die zo door de wei gaan.

storrum schreef:Lusitana schreef:Ik heb overigens geen beeld van wat er in Nederland aan western getoond wordt, is dat een voordeel of een nadeel?
Als je onderstaand filmpje bekijkt dan zie je op 1.20 een stukje pleasure zoals ze vroeger in Amerika reden.
En dan heb je meteen een beeld van de gemiddelde hedendaagse pleasure in Nederland![]()
http://www.youtube.com/watch?v=TseJrS6FWD0
(Wij lopen altijd enigszins achter op Amerika...)
)
Vera schreef:Maar gelukkig wordt er in NL niet nog echt dergelijke pleasure aangeboden en kunnen de in hun ogen, alleen de "slechtste" laten winnen.
Als iedereen nu zo blijft rijden en niet zo'n achterlijk-'kreupele' gang gaat aanleren, komt het allemaal goed
, weer iets bijgeleerd..! maar als ik kijk naar het paard waarover het gaat zie ik wel dat hij een stuk schever loopt dan de andere paarden. En dat er ook paarden zijn die sneller en met meer tact lopen zoals dat paard wat passeert. Hoe zit dat ( interesse)? verder LIJKT het paard voor niet helemaal jofel, hoe kan het dan zijn dat dat paard reserve wordt? Daar haar knappe actie van de ruiter en de goede instelling van het paard en ze verder netjes rond blijven rijden?
paard loopt duidelijk kort van voor met zijn ene been, harstikke scheef.Mayflower schreef:chery schreef:Kijk! zo vind ik pleasure mooi en zo "hoort" pleasure ook te zijn, alles taktmatig correcten je ziet echt wel verschil tussen deze twee filmpjes, zoals hier in dit topic getoond "hoort" het iig niet.