[SGW] Anton vd Schans gaat verder met het geven van crosslessen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 19:57

en is er ook al bekend of er dan ook een les is voor beginnende crossers? die 12e of 13e?

malloesje

Re: Anton vd Schans gaat verder met het geven van crosslessen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-09 20:50

Ik denk dat we ff moeten wachten op een reactie van Anton. Woensdag spreek ik um iig kan het dan ook vragen. In het linkje kun je je nivo aangeven er wordt dan met de lesindeling rekening gehouden daarmee. Gewoon je naam erbij zetten dus als je belangstelling hebt ;)

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 21:24

malloesje schreef:
Ik denk dat we ff moeten wachten op een reactie van Anton. Woensdag spreek ik um iig kan het dan ook vragen. In het linkje kun je je nivo aangeven er wordt dan met de lesindeling rekening gehouden daarmee. Gewoon je naam erbij zetten dus als je belangstelling hebt ;)

Prima ;) ik overleg nog even met mijn vader (die moet er tenslotte naar toe rijden) en wacht even de reactie af van Anton, over de tijd enzo,,,

paardfysio

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 17:46

is er al bekend of de les van 8 juli doorgaat, heb namelijk nog niets gehoord?

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-09 10:25

Ik heb geen idee :n Zal um eens een sms sturen want geen zin om zijn secretaresse uit te hangen :+

paardfysio

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 10:31

malloesje schreef:
Ik heb geen idee :n Zal um eens een sms sturen want geen zin om zijn secretaresse uit te hangen :+

snap ik helemaal, maar als je wilt heel graag ;)

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-09 10:32

Is reeds gebeurt dus ik hoop op een reactie. Zo werkt ook niet want iedereen wil wel graag weten waar ie aan toe is :)

a_vd_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 15:13

Hallo allemaal, ben weer "in de lucht" na enige tijd buiten bereik geweest te zijn excuses hiervoor. De les van woe. 8 juli as. te Ede (W. Sliemer) gaat gewoon door om 19.00 uur zal de eerste les zijn dit zijn B-combinaties. Voor verdere vragen gaarne mailen naar antonpieter@live.nl

gr. anton
Laatst bijgewerkt door a_vd_s op 06-07-09 15:14, in het totaal 1 keer bewerkt

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 15:14

Ik wil ook graag in juli en een keer in augustus trainen. Beide lopen ze in september hun eerste cross, dus is nog wel ff nodig.

paardfysio

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 21:52

ik wilde even vertellen dat ik woensdag de 1e les in Ede heb gehad en dat ik die super vond.
Was erg tevrede over mijn paard en over de les van Anton. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 06:52

Ik heb me in het lijstje gezet samen met mijn partner voor 5 september en tevens een mail gestuurd naar Anton.

Is dat voldoende want ik heb nog niets gehoord.

Overigens staat er Nijkerk maar ik begreep hier ergens in het Topic dat het Putten moet zijn bij Stal Lozeman, klopt dit?

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-09 07:21

Ik denk dat ik bij deze wel kan zeggen dat de trainingen voorlopig afgelast zijn. Vorige week heb ik Anton gesproken en hij heeft kenbaar gemaakt te stoppen met de extra lessen ivm prive-redenen. Dat hij de email niet beantwoord is omdat hij tijdelijk geen internetaansluiting heeft.

Wel wil ik hier nog graag zeggen dat ik en 2 mensen binnen onze vereniging meer op 5 september een crossles willen doen. Wie weet kunnen we een goede locatie vinden en samen wat gaan doen, of in 2 lessen.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 07:59

Als de lessen voorlopig gestopt zijn, sluit ik dit topic. Indien er reden mocht zijn om dit topic te heropenen, stuur mij of Scum dan even een pbtje!