[SGW] SGW Etten-Leur - Verslagen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 20:17

Jammer Snoekie en Hozie
Gefeliciteerd Chantie, Markoes, Marloes, Amber en Robin. En jij ook nog met je 7e plek Simmie!, en sgwuppie met je 8e plek :D

Ik heb fijn gereden vandaag. Dresuur 207 punten, ik stond daarmee 4e. Springen ging er wild en ongecontroleerd, uiteindelijk 1 balk.

Cross ging erg fijn, tot aan dat rottige bruggetje, die verplichte doorgang. Daar heb ik ruim 4 minuten voor gestaan voordat we er uiteindelijk overheen gingen. }:0
Bij de stijlsprong voor het water zag mijn paard ineens het water en stopte. Daarna sprong hij wel en ging tot mijn blijde verrassing IN ÉÉN KEER HET WATER IN! *\o/*
Daar ben ik verschrikkelijk blij mee! Dat is zo'n hekel punt geweest bij ons!
Verder ging het weer goed.
Met andere woorden, de hindernissen gaven weinig problemen, maar het rottige bruggetje was te lastig.
Toch erg blij met het resultaat! :)
Afbeelding

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 20:18

Ik wist het niet zeker Amber, moest even goed kijken en sturen daar!

Ik weet niet hoe je eruit ziet Psst, maar volgende keer wel wat zeggen hoor!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 20:19

Sim, joh wat balen! Zoals wup al zegt, we gunnen het je zo dat het weer eens voorspoedig gaat met crossen. Zaterdag ging het echt super.

Wup, knap gedaan met Koek en Gin! Wel twee compleet verschillende paarden als ik het zo lees. Jammer van je dressuur maar toch nog behoorlijk goed gemaakt.

En dan was het wel een behoorlijk slagveld in het B, althans in 1 ring.

Verder had Amber heeeeel snel en fijn gecrosst +:)+, Snoekiej had geen fijne dag :(:), Robin was kampioen +:)+ Marloes was gevallen maar wel heel blij +:)+, Markoez was ook tevreden met haar nieuwe paard +:)+ en Hozie had pech op de trakehner :(:)

Als ik nog iemand vergeten ben, sorry

/add
Heleen was blij met het water in 1 keer,

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 20:21

Haha baalde wel dat er dan toevallig in mijn ring dan zo goed ging, was ik alsnog 11de :P

Als ik nou bij jullie zat had ik ook keertje prijs, 2de zelfs haha

@ Heleen:
Ik schrok van je hindernis 6 ! Maar je bleef echt netjes zitten :)).

Toch super hoor !! Fijn dat hij nu ook in 1x water in ging :D

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-09 20:23

Goed van Gin en uiteraard van Koek Mariek, maar dat had ik al gezegd. Koek maakte echt een enorme wapper op hindernis 2 van de cross! Ik heb je gezien bij de waterbak en uitkijktoren. Ik vond het al supergaaf dat je zover was gekomen met Koek! Die uitkijktoren vond ie idd maar gek, maar liet zich toch snel overtuigen om door te gaan! Top!

Mooi resultaat Heleen, echt zonde van de verspilde tijd bij het bruggetje!

Lielle, thanks. Ik denk dat Sims haar dag niet helemaal had. Ze stond ook vrij sloom te staan met opzadelen enzo, terwijl ze normaal heel attent is op haar omgeving. Heb haar zelfs nog getemperatuurd voor ik ging springen, puur voor de zekerheid. Dat was goed dus ben gewoon gaan rijden. Misschien was ze het even zat; ze had deze week best al wat gesprongen; een oefenparcours en training (die overigens absoluut niet zwaar was) in BN.

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 20:25

Poe Heleen, 4 minuten! Nu heeft ie die brug wel heel goed kunnen bekijken voor volgend jaar! Mooi dat ie in 1 x het water inging!!

Robin, gefeliciteerd met het kampioenschap!!

Lielle, Koek en Gin zijn in alles echt compleet verschillend! Enige wat ze gemeen hebben is dat ze allebei heel veel kwaliteit hebben en (in potentie :P ) in alle 3 de onderdelen kunnen uitblinken. Ben ook heel blij dat er weer zoveel vooruitgang in zit, daar doe je het toch allemaal voor, ook al is het 'maar' in de B.

psst

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 20:26

SGWuppie schreef:
Ik weet niet hoe je eruit ziet Psst, maar volgende keer wel wat zeggen hoor!

Ik stond bij Corinne (Corbst) met Max, ze was net voor je met de keuring. Vond het ook wat om te roepen he ben jij Wuppie?! Maar vlg keer zal ik wat zeggen, weet nu hoe jullie er uit zien :)

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 20:27

Dank je Simmie en Amber. Ik was zelf ook verbaasd dat ik bleef zitten op die hindernis 6 van het springen.
De uislagen staan online. Ik heb dus toch weer een winstpuntje te pakken. Leuk *D . Ik heb dankzij dat klere-bruggetje een tijd neergezet van 9.57 :D

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 20:28

SGWuppie schreef:
Lielle, Koek en Gin zijn in alles echt compleet verschillend! Enige wat ze gemeen hebben is dat ze allebei heel veel kwaliteit hebben en (in potentie :P ) in alle 3 de onderdelen kunnen uitblinken. Ben ook heel blij dat er weer zoveel vooruitgang in zit, daar doe je het toch allemaal voor, ook al is het 'maar' in de B.

Lekker gedegen opleiden, dat echte uitblinken komt straks wel. Nu kun je lekker rijden voor de ervaring, en dan straks in het zware werk gaan vlammen :j

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 20:30

heleenxx schreef:
Dank je Simmie en Amber. Ik was zelf ook verbaasd dat ik bleef zitten op die hindernis 6 van het springen.
De uislagen staan online. Ik heb dus toch weer een winstpuntje te pakken. Leuk *D . Ik heb dankzij dat klere-bruggetje een tijd neergezet van 9.57 :D

oe, dan heb je volgens mij nog mooi geluk gehad. Uit mijn hoofd is het nl bij 2 * de optimale tijd uitsluiting, dus net op tijd binnen. Wel knap balen op zo'n verplichte doorgang.

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 20:38

Bij deze ging de balk eraf, zou je zo ook niet verwachten :+

Afbeelding

Sim

Re: SGW Etten-Leur - Verslagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-09 20:41

Mooiste was nog dat ze in eerste instantie omriepen dat je foutloos was Wup.

Zie mijn hubbie nog staan langs de kant; half verstopt achter de staander van de hindernis.

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 20:41

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 20:48

Toch knap dat een fjord zo simpel rondgaat. Het stond niet echt cross-laag zoals vroeger, stond toch zeker op 90 cm.

Ja hoorde het ook Sim, maar laatst had ik me vergist (toen dacht ik 1 balk en was ik foutloos, zag ik ook later op de video) dus ik hield me maar ff koest...kwamen ze er zelf achter :+

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 20:50

Ja toch haha :D

Vond het best aan de maat ! Zeker na Markelo moest ik even wennen haha.
Ik ga me dan echt druk lopen maken, vond ze ook breed namelijk.. Moet ik gewoon niet doen :+.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-09 20:54

Het springparcours stond idd aan de maat! Ik liep het parcours samen met Amber en ik zei nog dat het zeker wel op 90 cm stond. Op zich vind ik dat geen probleem en moet het makkelijk kunnen!
Fjordy liep idd lekker makkelijk rond Amber en 7ab op 2 zag ik. :D

cobrst55

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 21:06

Inmiddels het stof uit mijn haren, neus en oren gewassen :Y)

Ik heb wel lekker gereden. Voor mijn doen ging de dressuur best goed 193 pnt. :o

Voor het springen was ik behoorlijk gespannen na mijn ervaring in Chaam: 5 balken dus net aan crossen. Ik was dus nu met mijn maar 2 balken helemaal in de wolken: want ik mocht gelukkig crossen en daar kom ik voor!

De cross ging eigenlijk wel super, zelf een domme aactie gedaan, 8)7 Max gaat onderweg dus opzij voor de wandelaars, dus ook op het paadje naar de bosuitsprong, schoot ie achter een boom langs en was ik van het pad af, kwam toen te schuin voor de hindernis en helaas een stop, snel een volte en "no problem" verder deed ie alles super. :j

Bij de 2e controle had ik wel zoiets van ohoh dit is niet goed, die DA deed er erg := lang over om de hartslag te bepalen.......maar alles oké de hartslag was maar 52!

Ik heb diverse bokkers zien springen waaronder dus Heleen en haar man , dus ook Heleen's mega sprong over 6, dat ging gelukkig verder goed!
Het paardje van je man Heleen, ben ik helmaal weg van :9

@Amber, ik denk dat jij de enigste vandaag geweest bent die na het springen applaus heeft gekregen voor jullie prestatie, toppie hoor!

Nu ga ik mijn foto's maar eens bekijken dus misschien is er nog wel een de moeite waard hier te
plaatsen. :wave:

gr.
corinne

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-09 21:19

He, wat fijn van je parcours Corinne. Ik heb je helemaal niet gezien vandaag!

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 21:24

:)) Idd Sim, op rustig 2!

Super zeg Corinne !! Netjes joh 2 balkjes en maar 1 weigering :D !
En foto's plaatsen :D !

Was idd best blij met applaus haha

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 21:37

Goed hoor Corinne! Ik heb je niet herkend, had me maar aangesproken!

Paard van mijn man is inderdaad een gaaf beest. Maar geen makkelijke, hij kan echt flippen.
Hier zie je onze wapper op sprong 6 :D :
Afbeelding
Het verdiende niet de schoonheidsprijs := .
Ik was mijn beugels kwijt daarna en bleef met moeite in het zadel :+

cobrst55

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 21:41

Simmie schreef:
He, wat fijn van je parcours Corinne. Ik heb je helemaal niet gezien vandaag!

ik jou dus wel -zien springen- maar moest ook kort daarna zelf weer gaan zadelen dus verder eigenlijk niemand gesproken behalve psst natuurlijk ;)

hetzelfde geldt voor Heleen, jullie moesten naar de DA en crossen en ik moest gaan zadelen, en ja zo loop je elkaar dus mis :D

@Heleen die foto had een fractie later genomen moeten worden :+ want de achterbenen gingen net zo hoog!

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 21:45

:D , dat moeten we dus weer missen hier. Ik vond het op de foto ook nog meevallen, maar vandaar dus.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 21:48

Leuk op de foto heeft heel mooi een foto van mijn val! :))

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 21:57

Ze staan nog niet op hun site. Heb je die daar gezien?
Ze heben ook een hele mooie foto van mij gemaakt, die ga ik vast bestellen *D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 21:58

Ze hadden ze net 5 minuten geleden op de site gezet! :)